PDA

View Full Version : Fox News over Nederland



Anonymous
01-04-2005, 15:21
Die geweldige Amerikaanse nieuwszender Fox News weet op een enorme trieste manier een link te leggen tussen het vermoorden van de joden en euthenasie.

"And now we have the killing of newborns. All of this in a country where the Nazis murdered Ann Frank just because she was Jewish and therefore less than human.

Does history repeat? In Holland, apparently it does."

http://www.foxnews.com/story/0,2933,140612,00.html

Tsja, dit is ook de zender die Bush steunt. Wat verwacht je dan?

Fridjof
01-04-2005, 15:38
Wat een eenzijdig beeld van Nederland heeft die gast :/
maja hij kan toch niks doen...

cactusdre
01-04-2005, 16:13
Ze worden met de dag dommer die Amerikanen. Eikels.. :twak:

Leon
01-04-2005, 16:35
Bush was ook geschokt van het 'criminele Nederland', laat hem eerst eens naar zijn eigen teringland kijken! :twak:
Tijdens een bezoek aan Nederland had hij openbaar gemaakt geschokt te zijn van de agressie in NL

Biiyen
01-04-2005, 16:47
Ze worden met de dag dommer die Amerikanen. Eikels.. :twak:

dat is vrijwel niet meer mogelijk.

xXRichardXx
01-04-2005, 17:21
"Something terrible is happening in the land of wooden shoes, windmills, Rembrandt and wonderful breakfasts."

Hij vergeet wiet en hoeren :roll:

Dennis
01-04-2005, 17:37
Ze worden met de dag dommer die Amerikanen. Eikels.. :twak:

dat is vrijwel niet meer mogelijk.

Zegt ie waarschijnlijk typend vanachter zijn intel pc met windows

Paganstars
01-04-2005, 18:40
Hey maar zelf zitten ze ook met een euthanasie zaak... die van da meisje dat zo goed als catatonisch is!

max mulder shihan
01-04-2005, 19:31
Wat er in Nederland dan op het moment allemaal fout zit is niet te vergelijken met de hypocratie die in de usa hoogtijdagen viert, wat een ongeloofelijk stompzinnig volk die amerikanen.

zjoerd
01-04-2005, 22:33
wat een stumpers, maar een beetje geruststellend is dat foxnews net zoiets is als sbs6 nieuws hier. maar dat foxnews zo groot is zegt genoeg over dat volk.

Octavius
01-04-2005, 22:41
Tja alles in de VS is beter, groter en mooier. Ze doen maar. De algemene kennis van een Amerikaan is ook niet zo hoog. Vraag maar eens waar Nederland ligt. Nu zijn sommige Nederlands ook lomp.

Agressie in Nederland?????? Nee de rellen in LA dat was liefdadigheid.

PigDog
02-04-2005, 01:56
Jammer dat dit bericht van 6 december 2004 is. Heeft weinig zin om mr Cal thomas van repliek te dienen, als het bericht zo oud is. Waarschijnlijk is hij allang vergeten wat Nazi's zijn. Of waar Nederland ligt. Alleen het beeld van dope en hoeren blijft sterk op het netvlies van de gemiddelde amerikaan gegrift staan. Waarschijnlijk omdat ze het stiekem ook zouden willen.....

mossad
02-04-2005, 02:13
O wat is Amerika toch slecht. Alle Amerikanen zijn dom en snappen er niks van. Wat is Amerika toch een teringland.

Ossie
02-04-2005, 02:37
Dit bericht is idd. behoorlijk gedateerd. RTL nieuws liet zelfs beelden zien van wat Fox over dit onderwerp uitzond. En wat zagen we?? 3 keer raden.

De wallen, mensen in coffeshops etc. etc.
Volgens Fox News laten Nederlanders kinderen weghalen of vermoorden als ze niet aan het ideaalbeeld voldoen. Zo zouden wij kinderen al laten vermoorden als ze niet de juiste kleur ogen hebben.

Die Amerikanen moeten eens goed naar zichzelf kijken, wat voor een belachelijke cultuur ze hebben. (als we al mogen spreken van cultuur).
In mijn ogen zijn het mensen die kortzichtig zijn, een bord voor de kop hebben en zich TE ERG laten leiden door 'God'.

Hiermee bedoel ik dus niet iedereen, maar de mensen die dit soort berichtgeving geloven....

Zo, ik heb weer effe mijn gal gespuuwd.

Anonymous
04-04-2005, 09:04
Tsja, dit is ook de zender die Bush steunt. Wat verwacht je dan?

De zwager van Bush is directeur van Fox :wink:

Mickey
04-04-2005, 09:10
Something terrible is happening in the land of wooden shoes, windmills, Rembrandt (search) and wonderful breakfasts.

A Dutch hospital is euthanizing — killing — newborn babies who don't measure up to an arbitrary standard set by the hospital. The hospital at first requested guidelines for so-called "mercy killings" of newborns. It then revealed it has been engaging in the practice without any guidelines at all. Three years after the Dutch parliament passed a law allowing doctors to actively kill patients they deemed terminally ill, in great pain and with no prospects for recovery, it has come to this. At least with the elderly sick, they had to be consulted about their wishes. Newborns receive no such privilege.

I'm not surprised.

Once a single category of life is declassified as having no intrinsic value and a right to life, it is a very short step to declassify other categories when they are considered inconvenient, or burdensome.

Holland is a perfect example of what happens when there is no governing moral standard. The Dutch have decriminalized most drugs and people smoke dope openly in venues set aside for the practice. Prostitutes display their wares like mannequins in department store windows. And now we have at least one hospital murdering already born babies because someone has decreed them unworthy of life.


If ever there was a slippery slope to be studied, this is it.

The Dutch are now grappling with their open border policy. They have admitted thousands of radical Islamists who have not assimilated and are threatening the stability of the nation. A Dutch filmmaker (search) was murdered last month by a radical who didn't like a film he made criticizing Islam's treatment of women.

And now we have the killing of newborns. All of this in a country where the Nazis murdered Ann Frank just because she was Jewish and therefore less than human.

Mickey
04-04-2005, 09:14
:twak: @ Conservatieve Amerikanen..
Kortzichtig kut volk.

p diddy
04-04-2005, 11:41
:twak: @ Conservatieve Amerikanen..
Kortzichtig kut volk.

helemaal mee eens!!!!!

Anonymous
04-04-2005, 12:07
nee, ze hebben volledig gelijk....;) na iran en noord-korea zijn nu wij eindelijk aan de beurt, wanneer worden we nou eens aan de "axis of evil" toegevoegd....? ;)

max mulder shihan
04-04-2005, 12:44
Er lag toch al een plan klaar om Nederland binnen te vallen als er evt amerikaanse soldaten voor oorlogsmisdaden berecht zouden worden voor het internationale hof in den Haag . Ze [amerika] zijn echt de weg kwijt.

Sicc-Knight
04-04-2005, 13:23
lmfao Fox de #1 aan hanger van Bush,er is werkelijk geen verschil tussen een communistishe tv en fox tv,ik heb zelf in USA gewoond voor 6 jaar in totaal,en deze zender is de meest pro republikan tv kanaal ooit.
Het is goed om te weten dat democratishe mensen er gewoon niet trappen.

Typish USA doesnt surprise me one bit

Anonymous
04-04-2005, 13:35
Fox heeft Bush ook in het zadel geholpen 4 jaar geleden.

De meeste tv-zenders hadden de dag na de verkiezingen Al Gore in het voordeel. CNN sprak van een verkiezingsrace die "too close to call" was. Het was op dat moment (één dag na de verkiezingen) absoluut niet duidelijk wie er zou gaan winnen. Gore had nationaal gezien de meeste stemmen en het was maar de vraag wie Florida had gewonnen.

Het ging op een gegeven moment om zo'n 400 stemmen op grond waarvan alle stemmen (binnen Florida) wettelijk gezien eigenlijk opnieuw moesten worden geteld.

Fox (de grootste zender) presteerde het echter om op dat moment toch Bush massaal en overtuigend uit te roepen tot winnaar, terwijl eigenlijk de stemmen opnieuw moesten worden geteld! De andere zenders volgden op een gegeven moment (de grootste zender Fox) en toen was er geen terugkeren meer aan. Uiteindelijk zijn alleen de stemmen geteld in het district waar het om ging (onrechtmatig dus!). De rest is geschiedenis...

xXRichardXx
04-04-2005, 13:50
lmfao Fox de #1 aan hanger van Bush,er is werkelijk geen verschil tussen een communistishe tv en fox tv

Dit snap ik niet?

Anonymous
04-04-2005, 14:05
lmfao Fox de #1 aan hanger van Bush,er is werkelijk geen verschil tussen een communistishe tv en fox tv

Dit snap ik niet?

PROPAGANDA!!

xXRichardXx
04-04-2005, 18:50
OOOOOOOO PROPAGANDA!

Octavius
04-04-2005, 18:56
Fox roepte voor elke uitslag al dat Bush president was geworden. Ze namen al per definitie aan dat hij president zou zijn.

Indoctrinatie

xXRichardXx
04-04-2005, 19:07
Indoctrinatie vind ik een betere term ja.

Leon
04-04-2005, 19:07
Fox roepte voor elke uitslag al dat Bush president was geworden. Ze namen al per definitie aan dat hij president zou zijn.

Indoctrinatie

Of heeft het volk alleen maar het gevoel dat ze daadwerkelijk stemmen?
Ik heb ook nog weleens gedacht dat het volk geen donder met het hele
stemprocess heeft te maken en dat andere mensen bepalen wie aan de
macht komt.

xXRichardXx
04-04-2005, 19:16
Oeee, een complot theorie! Zou me trouwens niks verbazen nee. Ik las een tijdje terug in de Kijk een stukje over 'Skull & Bones', een soort groepje voor (oud) studenten van de universiteit Yale waar o.a. Bush en Kerry bij hebben gezeten/zitten. Dat clubje helpt zn leden aan hoge posities (lees: veel invloed) in de overheid en het zakenleven. Zo zou je dus kunnen redeneren dat of het nu Bush of Kerry was geworden, hun clubje sowieso aan de macht was gekomen. Enge shit.

Paganstars
04-04-2005, 20:58
skulls and bones... tja daar zijn de meningen over verdeeld! maar wat betreft de lidmaatschappen van bush jr en kerry, bush jr wil eik niks te maken hebben met yale en of the bones and skulls... Maar eigenlijk is bush het domste figuur dat ooit aan de macht is gekomen en daarbij fox.... WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA wat een kutzender! Kijk veel liever naar nickelodeon of cartoon network als ik in de vs ben!

D22ntjuh
04-04-2005, 21:05
hmm was daar niet een film van gemaakt? dat er met een gloeiende pook een embleem op je pols werd gebrand en daaroverheen een horloge van de club ofso?

Paganstars
04-04-2005, 21:06
Jij bedoeld the skulls.... dat is gebaseerd op the skulls and bones