PDA

View Full Version : Anti Homo Koeien



cactusdre
06-04-2005, 14:06
Bron AT5.

Meer anti-homo Hooglanders ingezet
Ook recreatiegebied Spaarnwoude wil Schotse Hooglanders inzetten als middel tegen homo's die in het openbaar sex hebben.
De runderen met het woeste uiterlijk zijn volgens bestuurslid Van HoogdalemArkema heel geschikt om seksende homo's af te schrikken. Vooral in het Westhoffbos en het Noorderbos is de overlast groot. Mensen die hun hond uitlaten of met kleine kinderen wandelen storen zich aan seks in het openbaar.
Begin dit jaar werden Schotse Hooglanders uitgezet bij Amsterdamse Oeverlanden. Daar nam de overlast van contact zoekende homo's af.


Leuk detail. Een homo werd geinterviewed. Hij klaagde dat er poep aan zijn schoenen kwam. Dan denk ik:"Nee poep aan je lul is lekker!"

Jay Hoov
06-04-2005, 14:09
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:

Tsuki
06-04-2005, 14:23
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:


homo .........

Jay Hoov
06-04-2005, 14:32
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:


homo .........

Als je nou ook naar dat bos gaat, zie je wie er een homo is.... :twisted:

Wheelie
06-04-2005, 15:06
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:


homo .........

hahahaha :lol:

micha
06-04-2005, 15:37
[
Leuk detail. Een homo werd geinterviewed. Hij klaagde dat er poep aan zijn schoenen kwam. Dan denk ik:"Nee poep aan je lul is lekker!"[/quote]

poep! dat is wat voor wheelie :wink:

Biiyen
06-04-2005, 15:41
Laat ze maar anti-werk koeien plaatsen

Joris
06-04-2005, 15:53
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:


homo .........

hahahaha :lol:

niet echt de beste opmerking nee

Gulo gulo
06-04-2005, 19:45
Homo's houden toch van grote harige dingen, dan zullen die koeien ze ook wel niet afschrikken :wink:

ROIDRAGE
06-04-2005, 19:50
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:

jay in de keet, hand op je reet

Sjaak
06-04-2005, 23:12
De runderen met het woeste uiterlijk zijn volgens bestuurslid Van HoogdalemArkema heel geschikt om seksende homo's af te schrikken.

:lol: :lol:

Leuk detail. Een homo werd geinterviewed. Hij klaagde dat er poep aan zijn schoenen kwam. Dan denk ik:"Nee poep aan je lul is lekker!"

Haha super :lol:

TommySoprano
06-04-2005, 23:19
hahahaha daar zeg je wat Sjaak 8)

Silat
06-04-2005, 23:55
Ze kunnnen ook mij bellen, ik weet wel raad met een paar flikkers... :twisted:


homo .........

Als je nou ook naar dat bos gaat, zie je wie er een homo is.... :twisted:

homo's trappen zelfs andere homo's inelkaar om te laten zien dat ze zelf geen homo zijn :wink: dusss hier lul je je niet meer uit :lol:

Leon
07-04-2005, 07:48
Bron AT5.

Meer anti-homo Hooglanders ingezet
Ook recreatiegebied Spaarnwoude wil Schotse Hooglanders inzetten als middel tegen homo's die in het openbaar sex hebben.
De runderen met het woeste uiterlijk zijn volgens bestuurslid Van HoogdalemArkema heel geschikt om seksende homo's af te schrikken. Vooral in het Westhoffbos en het Noorderbos is de overlast groot. Mensen die hun hond uitlaten of met kleine kinderen wandelen storen zich aan seks in het openbaar.
Begin dit jaar werden Schotse Hooglanders uitgezet bij Amsterdamse Oeverlanden. Daar nam de overlast van contact zoekende homo's af.


Leuk detail. Een homo werd geinterviewed. Hij klaagde dat er poep aan zijn schoenen kwam. Dan denk ik:"Nee poep aan je lul is lekker!"

:lol:

Jay Hoov
07-04-2005, 09:51
Kunnen ze niet gewoon krokodillen ofzo uitzetten in dat gebied, lijkt me effectiever dan koeien?

hahaha...goed idee!!! :thumbs:

cactusdre
07-04-2005, 10:22
hahahaha daar zeg je wat Sjaak 8)

Eh dat zei ik......