PDA

View Full Version : Kermisexploitant bang voor Marokkanen



carlito
08-04-2005, 14:38
'Kermisexploitant bang voor Marokkanen'

Kermisexploitant Hans Eckelboom uit Rumpt heeft de mini-kermis die hij rondom Koninginnedag in Culemborg zou organiseren, afgezegd. Hij zegt bang te zijn voor een herhaling van vorig jaar, toen jonge Marokkanen de kermis belaagden waarop de burgemeester de mini-kermis onder politiebewaking liet afbreken.

Eckelboom: ''Het slappe beleid in Culemborg heeft me al genoeg gekost. Die relschoppers liepen met hakmessen rond en mijn leven is me lief. In Culemborg is het nog steeds niet pluis. Pas sloegen diezelfde gasten de ruiten van een lijkauto in om een telefoon te jatten. De doden doen niets terug.'' Volgens Eckelboom ontstond de rel vorig jaar nadat hij enkele jochies terecht had gewezen die de boel vernielden. Uit Marokkaanse kring kwamen daarna geluiden dat hij daarbij iets te hardhandig te werk was gegaan. Al snel stroomde het kermisterreintje vol met Marokkaanse jongeren die verhaal kwamen halen. Snel werden vervolgens politieagenten aangevoerd om de boel te sussen.

Joop Bartelds, van 'Culemborg & Oranje' dat de feestelijkheden rondom Koninginnedag organiseert, is niet te spreken over de afgelasting van Eckelboom. Met de gemeente is volgens hem op allerlei manieren geprobeerd de veiligheid op de komende kermis te vergroten. ''Met Eckelboom waren afspraken gemaakt over de inzet van stadswachten en agenten. Ook zou het terrein worden omheind. Dan zit je daar en dan krijg je de hele riedel van ongenoegen van Eckelboom weer over je heen. Maar het lijkt natuurlijk nergens dat hij zo laat pas afzegt nadat iedereen hem zo ter wille heeft proberen te zijn'', aldus een boze Bartelds.

Link: http://frontpage.fok.nl/nieuws/52980

Anonymous
08-04-2005, 14:50
k*tmarokanen :)

Anonymous
08-04-2005, 14:59
[b]''Met Eckelboom waren afspraken gemaakt over de inzet van stadswachten en agenten.

oehhhh, stadswachten (bibber, bibber) daar zijn ze vast heel bang voor. :maskills:

Op die etterbakken moet je gelijk een peleton ME met traangas en stroomstokken op af sturen. Een zwaar pak slaag is het enige dat die ettertjes begrijpen.

Muay Thai Elite
08-04-2005, 15:29
Guest heeft o zo'n gelijk... Net als ze thuis krijgen als ze zich niet gedragen: gewoon een pak slaag op die ass! :maskills:

p diddy
08-04-2005, 15:31
[b]''Met Eckelboom waren afspraken gemaakt over de inzet van stadswachten en agenten.

oehhhh, stadswachten (bibber, bibber) daar zijn ze vast heel bang voor. :maskills:

Op die etterbakken moet je gelijk een peleton ME met traangas en stroomstokken op af sturen. Een zwaar pak slaag is het enige dat die ettertjes begrijpen.

duidelijk!!!

max mulder shihan
08-04-2005, 15:42
Ik zeg niks :P

Anonymous
08-04-2005, 16:31
Guest heeft o zo'n gelijk... Net als ze thuis krijgen als ze zich niet gedragen: gewoon een pak slaag op die ass! :maskills:

Vraag me af of ze die thuis wel krijgen. De ouders weten niet eens wat hun kroost uitvreet op straat en wanneer ze dan wel wat te horen krijgen van hun wanpraktijken dan geloven ze het niet. Zien ze het niet, dan is het er ook niet.

Anonymous
08-04-2005, 17:32
Guest heeft o zo'n gelijk... Net als ze thuis krijgen als ze zich niet gedragen: gewoon een pak slaag op die ass! :maskills:

Vraag me af of ze die thuis wel krijgen. De ouders weten niet eens wat hun kroost uitvreet op straat en wanneer ze dan wel wat te horen krijgen van hun wanpraktijken dan geloven ze het niet. Zien ze het niet, dan is het er ook niet.

Thuis zijn ze juist heel braaf want anders krijgen ze er niet te zuinig van langs. Op straat is het een heel ander verhaal omdat pa en ma toch niet weten wat hun lieve zoontjes uitvreten.
Kijk maar naar die doodgereden marokaan. Al z'n familie zei dat ie zo'n harde werker was die nooit iemand kwaad deed.

p diddy
08-04-2005, 17:33
hard werken als wat dan????? proffesioneel crimineel

Paganstars
08-04-2005, 17:34
pffff hypocriet gedrag altijd... hardhandig afstraffen!!

Silat
08-04-2005, 17:54
rubbere kogels :maskills:


:edit:
vol automatisch

max mulder shihan
08-04-2005, 19:11
rubbere kogels :maskills:


:edit:
vol automatisch


Maar dan wel van keihard rubber :maskills:

Judas
08-04-2005, 19:22
rubbere kogels :maskills:


:edit:
vol automatisch


Maar dan wel van keihard rubber :maskills:

Met een beetje lood er in

max mulder shihan
08-04-2005, 19:36
Dus een loden kogel met een rubber mantel ?

Jo
08-04-2005, 20:01
Ben toch blij dat ik freefight beoefen je weet maar nooit als je in Culemborg woont en naar de kermis gaat met je kids! :D

Jay Hoov
08-04-2005, 20:16
Ophangen als kermisatractie die gasten........

p diddy
08-04-2005, 21:22
dat is ook een optie!!!

duidelijk jay hoov

Silat
08-04-2005, 23:55
Ophangen als kermisatractie die gasten........


prik ze op een paal. Gaan we kickfun doen :wink:






nou zo kan ie wel weer :twak:

TommySoprano
09-04-2005, 00:08
Dit moet idd erg hard aangepakt worden!
ik kan niet anders zeggen :twak:

max mulder shihan
09-04-2005, 15:17
Goed we hebben de volgende opties, rubber kogels, hard rubber kogels ,
loden kogels met een laagje rubber [ voor de veiligheid :P ] stroomstokken [ nog niet bekend hoeveel volt, en wat belangrijker is hoeveel watt] touw , staak , en natuurlijk niet te vergeten freeficht , mma, enz, enz,Dus met anderewoorden een flinke rauspartij. We kunnen ze ook nog doodknuffelen :maskills: Ben benieuwd.