PDA

View Full Version : - Iemand interesse in "Nikki Berwick's workout dvd"



Iceman#1
15-04-2005, 22:16
Ik heb hier thuis de originele workout dvd van Nikki Berwick liggen "Maximum Stretching".
Ik gebruik deze dvd dagelijks als onderdeel van mijn training, en ben er 100% tevreden over (ik ben namelijk behoorlijk wat leniger geworden de laatste paar maandjes, en ook mijn conditie is verbeterd)

http://www.independanceprod.com/store/images/dvd-49.jpg

"MAXIMUM Stretching

The litheness is an essential quality in all sports disciplines. To keep its energy, fit the body for a continuous effort either increase its litheness, the stretching remains the best practice. The English woman Nikki Berwick, champion of martial arts presents her stretching method
Outcome of a rigorous work of almost 15 years, this method offers to the users to increase considerably their litheness. The advises given contribute to understand every movement and to avoid any danger.
With the training method of Nikki Berwick and your diligence, your body will be more lithe and you will feel better.

AGREE TO BECOME MORE SUPPLE!"

"In order to stay healthy, to prepare the body for a continuous effort, or to gain suppleness, stretching is the reference activity. Nikki Berwick, English champion in artistic martial arts, presents her personal Stretching method. Thanks to her method and to your commitment, your body will gain suppleness and well being."

-------------
Een paar dingen die je op deze dvd tegenkomt:

- hoe je zowat elke spier in je lichaam traint... (ook de gewrichten worden uitvoerig behandeld, van je polsen t/m je enkels)
- een aantal goede oefeningen vanuit de split/spagaat.
(er van uitgaande dat je de split/spagaat al kunt...) Mocht je de split/spagaat nog niet kunnen dan moet je dat zelf oefenen naast dit programma.

* Kortom, een zéééér breed scala aan oefeningen... voor iedereen die (net als ik) graag wat soepeler/leniger wil worden en meer conditie wil opbouwen.

Bepaalde oefeningen (zoals buikspieren/trainen van armspieren en het leren van de split/spagaat) worden niet behandeld op de dvd, dus dat programma zal je buitenom deze dvd moeten doen.
-------------

* Dvd is natuurlijk in het Engels, met duidelijke uitleg (zowel in beeld als mondeling) bij elke oefening...
Menu is in het Frans, maar dat mag de pret niet drukken.

- Als iemand geinteresseerd is in een copietje, stuur me dan even een PM-etje...
Deze topic word NIET gebruikt voor verdere afhandeling...

Deuce
15-04-2005, 23:39
Ik heb thuis een beenspreider, werkt ook heel goed...Zit ik 2x per dag op..

Zijn daar ook oefeningen voor op die dvd?

Iceman#1
16-04-2005, 11:54
Ik heb thuis een beenspreider, werkt ook heel goed...Zit ik 2x per dag op..

Zijn daar ook oefeningen voor op die dvd?

Ik gebruik zelf mijn beenspreider na mijn dvd-workout...
Ikzelf vind dat de split echt een compleet los onderdeel is, en heeft niet zoveel te maken met de rest op deze dvd.
En ja, op deze dvd staan ook veel oefeningen vanuit de split.

Deuce
16-04-2005, 13:18
Hoe snel kan je volgens die dvd de split?

Want ik zit eraan te denken te stoppen met trainen, en alles gewoon via instructional dvds te doen...Die zijn er toch honderden te downloade en dat scheelt me tijd en geld...

Iceman#1
16-04-2005, 15:13
Hoe snel kan je volgens die dvd de split?

Want ik zit eraan te denken te stoppen met trainen, en alles gewoon via instructional dvds te doen...Die zijn er toch honderden te downloade en dat scheelt me tijd en geld...

Ik persoonlijk heb gemerkt dat je via een goede workout-dvd je lichaam beter kan trainen als op de sportschool...
Thuis kan je simpelweg beter focussen op een bepaald onderdeel, op de sportschool ben je bezig met techniek en niet met de ontwikkeling van bepaalde spiergroepen.
- Ik ben nu zelf ook tijdelijk gestopt met de sportschool vanwege precies dezelfde rede. Ik ben me nu volledig aan het focussen op de ontwikkeling van mijn spieren, en maak mijn comeback pas zodra ik daarmee klaar ben (ik verwacht eind dit jaar).

Zoals in de 1e post staat beschreven leer je op deze dvd geen split.
(er word vanuit gegaan dat je de split al kunt)
De split zal je geheel zelf moeten leren.

Ik ben nu bijna zover dat ik de split kan, en ben 3maandjes bezig.
Maar de tijd die je voor de split nodig hebt, dat is voor iedereen anders...
(de ene persoon kan hem in 3maanden, een ander doet er misschien 7maanden over)

migyur
16-04-2005, 15:28
[quote=Deuce]Hoe snel kan je volgens die dvd de split?

- Ik ben nu zelf ook tijdelijk gestopt met de sportschool vanwege precies dezelfde rede. Ik ben me nu volledig aan het focussen op de ontwikkeling van mijn spieren, en maak mijn comeback pas zodra ik daarmee klaar ben (ik verwacht eind dit jaar).



Dus dan heb je je spieren ontwikkeld maar je techniek verwaarloosd...zie daar de verbetering niet in........
Zie ook de nut niet van de split te kunnen maken.

Deuce
16-04-2005, 15:38
Kan jij me wat oefeningen geven Iceman om de split te leren?

Ik wil graag net zoals jean claude van damme kunnen trappen met de knie voor mn neus en been recht op!

En inderdaad...who needs a fucking trainer als je alles zelf kunt leren..

Iceman#1
16-04-2005, 15:42
Hoe snel kan je volgens die dvd de split?

- Ik ben nu zelf ook tijdelijk gestopt met de sportschool vanwege precies dezelfde rede. Ik ben me nu volledig aan het focussen op de ontwikkeling van mijn spieren, en maak mijn comeback pas zodra ik daarmee klaar ben (ik verwacht eind dit jaar).



Dus dan heb je je spieren ontwikkeld maar je techniek verwaarloosd...zie daar de verbetering niet in........
Zie ook de nut niet van de split te kunnen maken.

Die techniek blijft in je hoofd zitten, en moet je gewoon weer oppakken zo'n 2 maanden voor je je comeback maakt... Dan komt het echt wel weer goed.
Ik ben er 3jaar uitgeweest en had ook in 1maand mijn oude vorm weer te pakken (geestelijk bedoel ik dan, lichamelijk heeft iets langer nodig... maar dat komt vanzelf als je maar blijft volhouden).

Iceman#1
16-04-2005, 15:44
Kan jij me wat oefeningen geven Iceman om de split te leren?

Ik wil graag net zoals jean claude van damme kunnen trappen met de knie voor mn neus en been recht op!

En inderdaad...who needs a fucking trainer als je alles zelf kunt leren..

Ik leer de split via een beenspreider, dit vind ik persoonlijk de beste manier...
Op eigen kracht gaat ook wel, maar met een apparaat gaat toch echt beter.

En wat betreft het nodig hebben van een trainer...
Tja, dat moet iedereen voor zichzelf bepalen, ligt er ook aan wat je wilt gaan doen.
Op de sportschool leer je techniek, maar daar word (zo goed als) geen aandacht besteed aan bepaalde spiergroepen. Dus je moet voor jezelf uitmaken wat je wilt bereiken en daarna beslissen wat je doet.

- Het valt niet altijd mee om de juiste keus te maken, het heeft bij mij ook wat denkwerk gekost om de beslissing te nemen om te stoppen met de sportschool...
Maar ik ben er van overtuigd dat ik de juiste keus heb gemaakt.

Deuce
16-04-2005, 15:46
Mediteer jij ook bij je stretchen?

Iceman#1
16-04-2005, 15:51
Mediteer jij ook bij je stretchen?

Nee, om eerlijk te zijn ik mediteer eigenlijk nooit...
Je moet niet alles tegelijk willen leren, dat werkt gewoon niet.

Stap voor stap moet je alles aanpakken...
Ik ga ook eerst voor de split (wat ik nu bijna kan), daarna de spagaat...
Daarna de rest pas.

- Je moet ook weten wat je doelen zijn, voor je een goed programma samen kan stellen...
Weten wat je ermee wil bereiken.
Maak eens een stappenplan wat je in de nabije toekomst wil bereiken en ga vanuit daar een trainingsprogramma samenstellen...

Deuce
16-04-2005, 16:00
Ik wil shaolin Monnik worden, ik ga na mijn studie naar Azie om daar boedhist te worden en dan de hele dag trainen.

Zou jij mij trainingsadvies kunnen geven?

migyur
16-04-2005, 16:24
Hoe snel kan je volgens die dvd de split?

- Ik ben nu zelf ook tijdelijk gestopt met de sportschool vanwege precies dezelfde rede. Ik ben me nu volledig aan het focussen op de ontwikkeling van mijn spieren, en maak mijn comeback pas zodra ik daarmee klaar ben (ik verwacht eind dit jaar).



Dus dan heb je je spieren ontwikkeld maar je techniek verwaarloosd...zie daar de verbetering niet in........
Zie ook de nut niet van de split te kunnen maken.

Die techniek blijft in je hoofd zitten, en moet je gewoon weer oppakken zo'n 2 maanden voor je je comeback maakt... Dan komt het echt wel weer goed.
Ik ben er 3jaar uitgeweest en had ook in 1maand mijn oude vorm weer te pakken (geestelijk bedoel ik dan, lichamelijk heeft iets langer nodig... maar dat komt vanzelf als je maar blijft volhouden).

Maar je reflexen niet, en daar draait het toch uiteindelijk allemaal om.
Wel leuk dat je de techniek nog kent, maar kan je hem wel met het sparren toepassen?

Wat is eigenlijk jouw doel dan???






(hmmmmmmmmm.......volgens mij staat morgenochtend dit forum weer vol met wallpapers waarop staat: mixfight sucks...)

Iceman#1
16-04-2005, 16:33
Die techniek blijft in je hoofd zitten, en moet je gewoon weer oppakken zo'n 2 maanden voor je je comeback maakt... Dan komt het echt wel weer goed.
Ik ben er 3jaar uitgeweest en had ook in 1maand mijn oude vorm weer te pakken (geestelijk bedoel ik dan, lichamelijk heeft iets langer nodig... maar dat komt vanzelf als je maar blijft volhouden).

Maar je reflexen niet, en daar draait het toch uiteindelijk allemaal om.
Wel leuk dat je de techniek nog kent, maar kan je hem wel met het sparren toepassen?

Wat is eigenlijk jouw doel dan???
Ja hoor, dat toepassen heb je binnen 2maandjes terug, tenminste ik wel...
Reflexen is ook redelijk snel weer op peil...

Ik wil een hele andere richting op zodra ik in vorm ben --> XMA

Iceman#1
22-04-2005, 20:37
Als iemand nog interesse heeft in deze dvd, stuur me dan even een PM.
Hij is echt de moeite waard...
Ik gebruik hem al een aantal maanden (7dagen per week) en hij bevalt zéér goed.

- Het speciale aan deze dvd is, dat ie NIET in NL verkrijgbaar is.
Grijp daarom nu je kans... ik vraag slechts een kleine vergoeding (als je hem origineel moet kopen ben je veel duurder uit).
En het verschil tussen een originele en deze kopie zie je niet...

Spiritwatcher
15-05-2005, 16:17
wat staat er allemaal op

Spiritwatcher
15-05-2005, 16:19
hoe krijg ik die band onder mijn naam? stuur ff een \pm

Jochem
15-05-2005, 17:29
Zo worden de groten geboren, eerst lenig worden en dvds(technieken) kijken. Dan komt de rest vanzelf

Iceman#1
15-05-2005, 18:43
wat staat er allemaal op

Als je die 1e post had gelezen had je meer geweten... 8)

Deuce
15-05-2005, 20:32
Jochem het zou jou ook goed helpen met je doel hoor....mag je mijn beenspreider lenen :thumbs:

Nogmaals...who needs a fucking trainer als je t van een dvd kan...

Jeru
15-05-2005, 20:44
hoe krijg ik die band onder mijn naam? stuur ff een \pm

meer dan 10x posten of laten zien dat je de split kan op de beenspreider.

Ton
15-05-2005, 21:16
Lol, dat op zo' mooie lente dag als deze, de pendakar ray in de mens naar boven kan komen :lol:

ICON
16-05-2005, 13:44
Als iemand nog interesse heeft in deze dvd, stuur me dan even een PM.
Hij is echt de moeite waard...
Ik gebruik hem al een aantal maanden (7dagen per week) en hij bevalt zéér goed.

- Het speciale aan deze dvd is, dat ie NIET in NL verkrijgbaar is.
Grijp daarom nu je kans... ik vraag slechts een kleine vergoeding (als je hem origineel moet kopen ben je veel duurder uit).
En het verschil tussen een originele en deze kopie zie je niet...

zet hem gewoon in t mmf dan. geef iedereen eens de kans om net zo'n goede vechter als jou te worden!!!

Iceman#1
16-05-2005, 14:45
zet hem gewoon in t mmf dan. geef iedereen eens de kans om net zo'n goede vechter als jou te worden!!!

Overdrijf eens niet zo aub... zo goed ben ik nou ook weer niet :twak:

Een dvd van 2,70Gb ga je niet zomaar even op een forum uploaden, dus dat is geen optie...

ICON
16-05-2005, 15:12
zet hem gewoon in t mmf dan. geef iedereen eens de kans om net zo'n goede vechter als jou te worden!!!

Overdrijf eens niet zo aub... zo goed ben ik nou ook weer niet :twak:

Een dvd van 2,70Gb ga je niet zomaar even op een forum uploaden, dus dat is geen optie...

ach kom doe jezelf eens niet te kort...

en je kunt hem ook in 3 delen uploaden dan.....