PDA

View Full Version : kaartje it's showtime 12 juni



Femme Fatale
15-04-2005, 21:51
Helaas kan ik niet naar dit gala. Wel heb ik al een kaartje gekocht. Het is een kaartje van 70 euro, rij 8, vak 113. Is er iemand die het van me wil overnemen?

Highline
15-04-2005, 22:45
voor 10 euro en een hand hebben we een deal ;)

Deuce
15-04-2005, 22:47
5 Euro en een keer pijpen ook....

payap
16-04-2005, 00:01
Helaas ik kan niet!

Moet Rising sun in Thailand in de gaten houden dat hij geen rare dingen uitspookt!

Ik heb altijd pech! :(

Anonymous
16-04-2005, 15:18
5 Euro en een keer pijpen ook....

nou W.. volgens mij valt er weinig te pijpen.. toen je die jiu jitsu oefening bij me voordeed was er niet veel te voelen.. :lol: :twisted:

Femme Fatale
16-04-2005, 15:21
sorry die guest was ik, ff vergeten in te loggen

Deuce
16-04-2005, 15:24
Dus jij bent.... :o

Godver moet voortaan oppassen bij wie ik wat zeg :lol:

Maargoed.....dan geef je alleen die 5 euro 8)

Wheelie
16-04-2005, 15:26
5 Euro en een keer pijpen ook....

nou W.. volgens mij valt er weinig te pijpen.. toen je die jiu jitsu oefening bij me voordeed was er niet veel te voelen.. :lol: :twisted:

:lol:

RisingSun
16-04-2005, 16:00
Helaas ik kan niet!

Moet Rising sun in Thailand in de gaten houden dat hij geen rare dingen uitspookt!

Ik heb altijd pech! :(

Haha anders gezegt : payap moet elke vrouw controleren of het wel een vrouw is voor me ( zonder er meteen overheen te gaan :shock: ) want dan ben ik tenminste veilig :wink:

Guru
16-04-2005, 16:32
Zijn die kaarten tegenwoordig 70 euro??
Ik ben beide keren naar de Arena geweest, de afgelopen twee jaar.
Ook zo rond de 60 euro volgens mij.
Nu is de maat vol en de groeten!
70 euro is echt belachelijk hoog en kan je nagaan hoever je van de ring zit....

Femme Fatale
16-04-2005, 16:42
hmzz de tweede ring was geloof ik 50 en eerste 70.. Maar als je hem wilt hebben, noem maar een prijs :wink:

ashi76
17-04-2005, 00:06
Zijn die kaarten tegenwoordig 70 euro??
Ik ben beide keren naar de Arena geweest, de afgelopen twee jaar.
Ook zo rond de 60 euro volgens mij.
Nu is de maat vol en de groeten!
70 euro is echt belachelijk hoog en kan je nagaan hoever je van de ring zit....

Guru = correct.

De locatie is imo verre van geschikt voor dit soort evenementen.

Jammer, want de aan de lineup ligt het niet.

Sjaak
17-04-2005, 00:16
Gala's worden steeds duurder en duurder maar ja dat komt door vele factoren.

shyne
17-04-2005, 00:24
de kaarten zijn vanaf €50,-
die van €70,- zijn dus iets dichter bij de ring :D

maar je gaat me toch niet vertellen dat het vervelend is om in de arena naar een gala te kijken?

Wheelie
17-04-2005, 00:29
maar je gaat me toch niet vertellen dat het vervelend is om in de arena naar een gala te kijken?

hij vind zichzelf een rotterdammer vandaar ;)
arena is top en ik ga er graag naar toe :thumbs:

Sjaak
17-04-2005, 00:35
maar je gaat me toch niet vertellen dat het vervelend is om in de arena naar een gala te kijken?

hij vind zichzelf een rotterdammer vandaar ;)
arena is top en ik ga er graag naar toe :thumbs:

Hey Kevin, heb ik als rasechte Rotterdammer niet is met jou boven in de Arena "gestaan" om honderden meters naar beneden te turen naar een piepklein ringetje waar 2 mannen met elkaar aan het knokken waren :wink:

Bovenin raad ik zeker af want je ziet er geen ruk en dankzij de schermen kan je het goed volgen maar persoonlijk zou ik nooit meer 2e rang gaan zitten, veel te ver weg en zonde van je geld

Guru
17-04-2005, 09:58
maar je gaat me toch niet vertellen dat het vervelend is om in de arena naar een gala te kijken?

Jawel, als je het vergelijkt met een Ahoy, en op een DVDtje kijkt het ook stukken beter!

ashi76
17-04-2005, 11:08
maar je gaat me toch niet vertellen dat het vervelend is om in de arena naar een gala te kijken?

hij vind zichzelf een rotterdammer vandaar ;)
arena is top en ik ga er graag naar toe :thumbs:

Sjaak heeft het eigenlijk al gezegd, maar ik zal het nog maar even over doen.

IK heb vorig jaar netjes een kaartje van ik geloof 45 euro gekocht en vertrok vol goed moed naar die lelijke arena.
Ik vond het echt een schande dat ik voor 100 Nederlandsche Guldens geen enkel gevecht fatsoenlijk heb kunnen zien.
Ik betaal niet zo veel geld om naar een TV scherm te kijken, dan koop ik de DVD wel.

Zoals ik al vaker heb gezegd:
Voetbalstadions zijn niet geschikt voor vechtsportgala's !

En nogmaals... aan de lineup zal het niet liggen, puur aan de locatie.

Sjaak
17-04-2005, 11:13
maar je gaat me toch niet vertellen dat het vervelend is om in de arena naar een gala te kijken?

hij vind zichzelf een rotterdammer vandaar ;)
arena is top en ik ga er graag naar toe :thumbs:

Sjaak heeft het eigenlijk al gezegd, maar ik zal het nog maar even over doen.

IK heb vorig jaar netjes een kaartje van ik geloof 45 euro gekocht en vertrok vol goed moed naar die lelijke arena.
Ik vond het echt een schande dat ik voor 100 Nederlandsche Guldens geen enkel gevecht fatsoenlijk heb kunnen zien.
Ik betaal niet zo veel geld om naar een TV scherm te kijken, dan koop ik de DVD wel.

Zoals ik al vaker heb gezegd:
Voetbalstadions zijn niet geschikt voor vechtsportgala's !

En nogmaals... aan de lineup zal het niet liggen, puur aan de locatie.

Yep de lokatie is verschrikkelijk, denk maar aan die gare Arena kaarten waar je wat mee moet kopen, gore afleggers die gasten daar.

En Ashi heeft gelijk, als ik moet kiezen tussen 2e ring en een verrekijker of de DVD thuis dan is de keus heel makkelijk.

Nee, ben nog steeds allergisch voor de Amsterdam Arena :lol: Kan me niet voorstellen dat een Rotterdammer daar voor zijn plezier heen gaat :wink:

ashi76
17-04-2005, 11:18
Als ik een ringside kaart zou krijgen zou ik er wel voor mijn plezier heen gaan.;)

Als U2 er op gaat treden ga ik er ook gewoon naartoe.

Wheelie
17-04-2005, 11:23
Hey Kevin, heb ik als rasechte Rotterdammer niet is met jou boven in de Arena "gestaan" om honderden meters naar beneden te turen naar een piepklein ringetje waar 2 mannen met elkaar aan het knokken waren :wink:

das waar ja :wink:

Thomas
17-04-2005, 13:16
5 Euro en een keer pijpen ook....

nou W.. volgens mij valt er weinig te pijpen.. toen je die jiu jitsu oefening bij me voordeed was er niet veel te voelen.. :lol: :twisted:

oei :lol:

Femme Fatale
17-04-2005, 20:05
hej maar ff on topic please... geen mensen die zich geroepen voelen om hem over te nemen?

Silat
17-04-2005, 21:16
ik koop de dvd wel :wink:

Sjaak
17-04-2005, 21:21
ik koop de dvd wel :wink:

En ik "leen" hem wel van Kevin :lol:

Wheelie
18-04-2005, 08:59
ik koop de dvd wel :wink:

En ik "leen" hem wel van Kevin :lol:

komt goed :lol:

ibbie
18-04-2005, 09:09
5 Euro en een keer pijpen ook....

nou W.. volgens mij valt er weinig te pijpen.. toen je die jiu jitsu oefening bij me voordeed was er niet veel te voelen.. :lol: :twisted:
Hahaha, letterlijk voor LUL

Hans
18-04-2005, 11:32
hej maar ff on topic please... geen mensen die zich geroepen voelen om hem over te nemen?

30 euro?

ashi76
18-04-2005, 12:38
hej maar ff on topic please... geen mensen die zich geroepen voelen om hem over te nemen?

Ik zou het een paar weken van tevoren nog eens proberen....


Ik denk dat je dan meer kans hebt om dit kaartje te slijten. ;)