PDA

View Full Version : Officier van justitie beslecht vechtpartij



Justinian
18-04-2005, 16:54
HENGELO - Een officier van justitie heeft afgelopen vrijdag z’n mouwen opgestroopt en zelf een aantal vechtersbazen uit elkaar gehaald op het station in Hengelo. De officier van justitie schoot daarbij een agent in burger te hulp die toevallig ook in zijn vrije tijd op het station was.

De agent slaagde er echter niet in om in zijn eentje vier schoppende en slaande mannen in het gareel te krijgen. Van de vele omstanders op het station, schoot niemand de agent te hulp, behalve één man. Dat deze ene man officier van justitie was, bleek toen hij één van de herrieschoppers (een negentienjarige Oldenzaler) eigenhandig aanhield op het terrein van Siemens voor vernieling van een ruit op het station, openlijke geweldpleging en mishandeling. Afgelopen zaterdag, toen de officier op het politiebureau in Hengelo was om de zaak af te handelen, liep hij een andere vechtersbaas (een zestienjarige Denekamper) tegen het lijf. De jongen werd alsnog aangehouden en kon na het verhoor weer naar huis.


http://www.tctubantia.nl/regioportal/TC/1,1478,1650-Voorpagina__2666732_,00.html

Octavius
18-04-2005, 17:06
Je ziet maar dat er ook zijn die wel wat durven.

Gulo gulo
19-04-2005, 18:09
Goed bezig

Mike
19-04-2005, 18:18
Je ziet maar dat er ook zijn die wel wat durven.



Heeft niks met durf te maken denk ik . We leven hier in een land waar alles omgekeerd is. Als je als burger komt helpen en zo'n verdachte wat aandoet dan ga jij zelf dus aan de hoogste boom. En dan wordt de verdachte ineens het slachtoffer die geld van je gaat eisen.

Ik zal je zeggen dat ik de politie ook niet ga helpen , of ze nou in burger zijn of niet. Dan sla jij zo'n verdachte KO en dan krijg jij de schadeclaim aan de broek of zelfs proces verbaal omdat je excessief geweld hebt gebruikt of zo.

Tja de officier van justitie hoeft zich geen zorgen te maken om een eventuele voorleiding :lol: