PDA

View Full Version : Buitenaardse UFO’s lijken snelheden te halen die duizend..



Wix
22-04-2005, 14:27
Als we toch over UFO's lullen:

Buitenaardse UFO’s lijken snelheden te halen die duizend keer sneller zijn dan die van het licht en doorbreken de tijdsbarrière.

Onderzoekers staan versteld van de resultaten die computermodellen laten zien. De snelheid waarmee UFO’s zich voortbewegen zijn veel hoger dan die van het licht. In feite kunnen ze snelheden behalen die duizend keer sneller zijn dan het licht.

De resultaten doen vragen rijzen omtrent de geldigheid van de moderne natuurkunde. Volgens sommige denktanks, bestaan er vele onbekende gebieden die moeten worden onderzocht, zoals op het gebied van de zwarte materie of de energie. Er zijn enkele modellen die spreken over de versnellingsniveau’s van fotonen en elektronen. Volgens computermodellen zou licht in de ruimte kunnen versnellen tot ver voorbij de conventionele snelheid zoals we die uit de natuurkunde kennen.

Volgens sommige wetenschappers en onderzoekers kan de tijd en de ruimte worden gemanipuleerd bij snelheden die duizend keer die van het licht zijn. De buitenaardse UFO’s maken gebruik van deze techniek om in de ruimte ogenblikkelijk van punt A naar punt B te reizen.

Wat er bij komt kijken om een dergelijke snelheid te bereiken is duidelijk de miljoen-dollar-vraag.

Net als licht kan materie en energie de ruimte doorkruisen met snelheden die duizenden malen die van het licht zijn. In dat geval vallen ruimte en materie samen tot één enkel punt. Sommigen geloven dat zwarte gaten zulke punten in de ruimte zijn. De UFO’s zouden naar parallelle universa kunnen reizen via de zwarte gaten.

Op interessante wijze tonen experimenten met de geest aan dat er een onbekende hoeveelheid energie door de geest wordt vrijgelaten, zodra de kracht van een sterke wil wordt toegepast. De energie kan zich volgens sommige wetenschappers veel sneller dan het licht voortbewegen. De geest zou dan de barrière van tijd en ruimte kunnen doorbreken. De ether gebruikt duidelijk onbekende grootheden om zo’n snelheiden in de ruimte te behalen.

Het feit dat UFO-voortstuwingssystemen een dergelijke snelheid kunnen ontwikkelen en dat de gebruikte materialen dat aankunnen is een indicatie van iets dat zeer interessant is. Het is mogelijk dat het zich verplaatsen met de snelheid van het licht en veel hoger dan deze, onconventionele methoden impliceert, die misschien helemaal niet bekend zijn aan de hedendaagse natuurkunde.

Joris
22-04-2005, 14:42
damn kan wel merken dat signs gisteren weer op tv was

ROIDRAGE
22-04-2005, 14:45
lol.

Wix
22-04-2005, 14:46
Wil je meer, Henkie :thumbs:

Nickuraba
22-04-2005, 14:58
zeker ook een x ontvoerd door die aliens zeker?

Wix
22-04-2005, 15:02
tijdje terug ja, wat dan?

Nickuraba
22-04-2005, 15:08
k had al zon vermoeden, aangezien je aliens ziet vliegen enzo

of komt het gewoon door the sign?

Wix
22-04-2005, 15:13
Die heb ik nooit gezien....wel heb ik laatst Alien vs Predator gezien...

Sjaak
22-04-2005, 15:31
UFO's en al die buitaardse shit vind ik geweldig boeiend :thumbs:

Wix
22-04-2005, 15:32
Klasse Sjaak, tenminste iemand 8)

xXRichardXx
22-04-2005, 17:19
Ik vind dit ook heel fascinerend, klinkt allemaal heel aannemelijk.

KO TKO
22-04-2005, 17:29
Hoe weten ze nou hoe snel een UFO kan ?

Silat
22-04-2005, 19:26
Hoe weet jij nou of iemand homo is als iets leest.

KO TKO
22-04-2005, 19:32
Hoe weet jij nou of iemand homo is als iets leest.

Omdat dat van mij maar een grapje is en die artikel in deze thread schijnt serious te zijn.