PDA

View Full Version : tegen je eigen maat vechten



RNLMC
22-04-2005, 17:06
over een maand heeft de bond mij tegen over iemand van mijn eigen club en ook een goede maat van me gezet ik moet tegen hem boksen voor de golden gloves echt niet fijn om te weten dat je tegen iemand moet boksen waarme je 4x per week traint en ook goed mee omgaat.

iemand ervaring met deze situatie

Knuckles
22-04-2005, 19:58
over een maand heeft de bond mij tegen over iemand van mijn eigen club en ook een goede maat van me gezet ik moet tegen hem boksen voor de golden gloves echt niet fijn om te weten dat je tegen iemand moet boksen waarme je 4x per week traint en ook goed mee omgaat.

iemand ervaring met deze situatie


ik heb er geen ervaring mee , maar ik denk dat de mensen die er ervaring mee hebben tog gewoon tijdens de wedstrijd hem gewoon even als een grote vijhand zien en erna weer beste vrienden zijn :D, het blijft een sport he ;)

Jochem
22-04-2005, 20:38
ruzie maken om geld of vrouwen. snel geen maat meer dan.

Nickuraba
22-04-2005, 21:01
zijn genoeg mensen die het niet doen, k bedoel niets moet. Als je het echt niet wil tja, dan doe je het niet. Anders gewoon doen! neuk eerst ff zijn chick ofzow

Chico
22-04-2005, 21:14
of laat hem jouw chick neuken :mrgreen:

Nickuraba
22-04-2005, 22:12
tja tis maar waar je van houd chico, lijkt me mijn alternatief toch beter , andres moet je na de pot verwend worden door een uitgewoonde hoer... das ook niks

RNLMC
23-04-2005, 18:37
of laat hem jouw chick neuken

nie zo`n goed plan :P

maare we hebben om andere tegenstanders gevraagd dus hopelijk lukt dit, maar besloten is dat als het moet dan moet het en moge de beste winnen

jojo
23-04-2005, 18:42
gewoon knop omschakelen jammer maar het is een wedstrijd en beuken!!!!!!!!!

Anonymous
25-04-2005, 16:28
Mn maat en ik slaan elkaar altijd K.O.! Net zolang tot er iemand knock out gaat. daarmee simuleer je toch een wedstrijd, wat dus het beste effect heeft!

that which does not kill you only makes you stronger

Anonymous
27-04-2005, 00:11
Ik zelf heb het ook een keer gedaan....
Het was wel leuk en gewonnen binnen ff kijkuuhhhh 12 sec :)

Anonymous
27-04-2005, 22:55
je moet nooit laten weten dat je van degene bang bent.
als het moet ga je toch vechten.wat maakt het uit wie die is.
hij voelt zelfde als jou.

Nickuraba
28-04-2005, 12:48
precies, k bedoel de klitschko broertjes knokken toch ook niet met elkaar? d'r zijn genoeg vechters die het niet doen, Nog en andere gasten uit zijn BTT doen het ook niet, dan krijg je een grapple pot

jojo
28-04-2005, 13:14
ik zou het wel doen denk ik hoor

Boem Boem
29-04-2005, 12:21
over een maand heeft de bond mij tegen over iemand van mijn eigen club en ook een goede maat van me gezet ik moet tegen hem boksen voor de golden gloves echt niet fijn om te weten dat je tegen iemand moet boksen waarme je 4x per week traint en ook goed mee omgaat.

iemand ervaring met deze situatie

Ik heb met regelmaat tegen een vriend van mij moeten vechten; en ik kan je verzekeren dat je erop gebrand bent om te winnen; na de partij moet je wel weer door een deur kunnen........het vervelende is dat je elkaar wel kent mbt het maken van technieken; maar zie het als een nieuwe uitdaging.

Succes

Osu

Chris

Emilio
08-05-2005, 12:49
Gewoon doen. Geen hard feelings. Je doet allebei aan dezelfde sport en zorg ervoor dat het een goed en clean fight wordt