PDA

View Full Version : tegen je eigen maat vechten



RNLMC
22-04-2005, 17:06
over een maand heeft de bond mij tegen over iemand van mijn eigen club en ook een goede maat van me gezet ik moet tegen hem boksen voor de golden gloves echt niet fijn om te weten dat je tegen iemand moet boksen waarme je 4x per week traint en ook goed mee omgaat.

iemand ervaring met deze situatie

Knuckles
22-04-2005, 19:58
over een maand heeft de bond mij tegen over iemand van mijn eigen club en ook een goede maat van me gezet ik moet tegen hem boksen voor de golden gloves echt niet fijn om te weten dat je tegen iemand moet boksen waarme je 4x per week traint en ook goed mee omgaat.

iemand ervaring met deze situatie


ik heb er geen ervaring mee , maar ik denk dat de mensen die er ervaring mee hebben tog gewoon tijdens de wedstrijd hem gewoon even als een grote vijhand zien en erna weer beste vrienden zijn :D, het blijft een sport he ;)

Jochem
22-04-2005, 20:38
ruzie maken om geld of vrouwen. snel geen maat meer dan.

Nickuraba
22-04-2005, 21:01
zijn genoeg mensen die het niet doen, k bedoel niets moet. Als je het echt niet wil tja, dan doe je het niet. Anders gewoon doen! neuk eerst ff zijn chick ofzow

Chico
22-04-2005, 21:14
of laat hem jouw chick neuken :mrgreen:

Nickuraba
22-04-2005, 22:12
tja tis maar waar je van houd chico, lijkt me mijn alternatief toch beter , andres moet je na de pot verwend worden door een uitgewoonde hoer... das ook niks

RNLMC
23-04-2005, 18:37
of laat hem jouw chick neuken

nie zo`n goed plan :P

maare we hebben om andere tegenstanders gevraagd dus hopelijk lukt dit, maar besloten is dat als het moet dan moet het en moge de beste winnen

jojo
23-04-2005, 18:42
gewoon knop omschakelen jammer maar het is een wedstrijd en beuken!!!!!!!!!

Anonymous
25-04-2005, 16:28
Mn maat en ik slaan elkaar altijd K.O.! Net zolang tot er iemand knock out gaat. daarmee simuleer je toch een wedstrijd, wat dus het beste effect heeft!