PDA

View Full Version : storneren



Anonymous
24-04-2005, 17:39
hallo ik heb een vraag weet iemand iets over storneren ik zou via marktplaats iets van iemand kopen heb geld op zijn rekening gestort maar heb het pakketje nooit ontvangen dus nu is de vraag kan ik het geld op de 1 of andere manier terug boeken (ik heb fortis bank zij heeft giro )

bedankt alvast voor de hulp

Sjaak
24-04-2005, 17:48
Volgens mij kan je dit geld niet terug boeken, helaas.

Hollandpride
24-04-2005, 17:51
Je kunt dit niet zelf terug boeken, dat kan namelijk alleen bij een incasso (binnen een maand). De enige die dit nu nog kan doen is de persoon waar de rekening van is helaas.

Je moet aangifte doen en als bewezen is dat je gelijk hebt, dan moet degene waar je van hebt gekocht het bedrag zelf terug boeken.

Sjaak
24-04-2005, 17:58
Je kunt dit niet zelf terug boeken, dat kan namelijk alleen bij een incasso (binnen een maand). De enige die dit nu nog kan doen is de persoon waar de rekening van is helaas.

Je moet aangifte doen en als bewezen is dat je gelijk hebt, dan moet degene waar je van hebt gekocht het bedrag zelf terug boeken.

Dit is een bekend gegeven en dit gaat een heel lang en moeilijk verhaal worden, succes er mee !

Octavius
24-04-2005, 18:03
Dit is geen diefstal maar het niet nakomen van een overeenkomst.

Sommeren tot levering of het ontbinden van de overeenkomst.

Dutch Dynamite
24-04-2005, 18:09
Als je rechtsbijstand verzekerd bent...

ashi76
24-04-2005, 18:14
Goede les voor de volgende keer iig.

Ik hoop dat je niet al te veel poen kwijt bent.

Thomas
25-04-2005, 15:13
Dit is geen diefstal maar het niet nakomen van een overeenkomst.

Sommeren tot levering of het ontbinden van de overeenkomst.

Idd en als dat niet lukt zou ik een actie uit onverschuldigde betaling instellen.