PDA

View Full Version : Vrouw achtervolgt man met hete olie



Anonymous
27-04-2005, 13:57
Vrouw achtervolgt man met hete olie
AMSTERDAM - Een vrouw uit is opgepakt omdat zij haar ex-vriend met hete olie probeerde te overgieten.


Toen de ex-vriend bij de woning van de 29-jarige vrouw kwam om wat goederen op te halen, probeerde de vrouw hete olie over hem heen te gooien. Het slachtoffer wist dit te voorkomen door in zijn auto te stappen. De vrouw gooide de hete olie tegen het raam van de auto. Hierbij werd het raam van de auto vernield. Er raakte niemand gewond. De verdachte is ingesloten.

:lol: :lol:

Anonymous
27-04-2005, 13:59
Man overgiet vrouw met spiritus
AMSTERDAM - Een man probeerde een vrouw in brand te steken, maar hij had geen aansteker bij zich.

In een woning in Eindhoven is een 27-jarige Eindhovense man aangehouden nadat hij zijn 25-jarige vriendin heeft mishandeld. Hij had haar geslagen en met spiritus overgoten. Toen hij een aansteker ging zoeken, kon de vrouw vluchten en de politie waarschuwen. De man is opgesloten.

familie?

Deuce
27-04-2005, 13:59
Wat een gekke zeg....

Toen ik in Azie was zag je regelmatig slachtoffers die met zuur besmeerd waren...die mensen waren echt verminkt voor het leven...vaak om eerkwesties etc..

Een van de ergste dingen die je kan overkomen volgens mij...

Anonymous
27-04-2005, 14:01
in een documentaire over Jamaica zag ik dat het daar normaal is dat vrouwen hun vreemdgaande mannen hete olie in hun oor gieten als ze liggen te slapen...

Kim
27-04-2005, 14:03
ik zag bij oprah dat als een man wil scheiden van een vrouw het doodnormaal is om haar in de fik te steken. sick!

ibbie
27-04-2005, 14:09
Ja, hartstikke normaal ja :twak:

Mickey
27-04-2005, 18:02
in een documentaire over Jamaica zag ik dat het daar normaal is dat vrouwen hun vreemdgaande mannen hete olie in hun oor gieten als ze liggen te slapen...

:shock:

ROIDRAGE
27-04-2005, 18:08
in een documentaire over Jamaica zag ik dat het daar normaal is dat vrouwen hun vreemdgaande mannen hete olie in hun oor gieten als ze liggen te slapen...

:shock:

idd, ik vraag me nu echt af hoe die gasten malibu uit gevonden kunnen hebben