PDA

View Full Version : rekening rijden



Sjaak
28-04-2005, 12:35
:evil: :x :roll: :twak:

Wedden dat de gasten in de grote steden weer het hardst genaait worden :x en de boertjes laggen zich een bult in hun broek met deze heffingen :!:

Gaat ons weer heel "geliefde" eurotjes kosten :maskills:

Dennis
28-04-2005, 12:48
Volgens mij gaat het juist de mensen geld kosten die van buiten de stad komen en in de stad moeten werken

missgroen
28-04-2005, 12:53
je meot toch ook gewoon op de rondweg betalen dan moet je zeker telkens door de stad :?

Anonymous
28-04-2005, 12:56
als je londen in wilt rijden moet je vijf pond tol betalen :shock:



Motorists driving into the centre of London will have to pay a £5 toll, the city's mayor has announced.

Sjaak
28-04-2005, 12:58
Volgens mij gaat het juist de mensen geld kosten die van buiten de stad komen en in de stad moeten werken

Het gaat gewoon IEDEREEN veel geld kosten en de een wat meer als de ander, trek je euro knip maar weer open :thumbs:

Marco (scheids)
28-04-2005, 13:10
en de boertjes laggen zich een bult in hun broek met deze heffingen :!:


Dacht dat die in Quatar zaten ???

Sjaak
28-04-2005, 13:21
en de boertjes laggen zich een bult in hun broek met deze heffingen :!:


Dacht dat die in Quatar zaten ???

Is dat zo groot daar, 80 % van Nederland zijn boertjes :wink:

Marco (scheids)
28-04-2005, 13:24
en de boertjes laggen zich een bult in hun broek met deze heffingen :!:


Dacht dat die in Quatar zaten ???

Is dat zo groot daar, 80 % van Nederland zijn boertjes :wink:

Ik dacht dat je ronald en frank bedoelde ...

Sjaak
28-04-2005, 13:27
en de boertjes laggen zich een bult in hun broek met deze heffingen :!:


Dacht dat die in Quatar zaten ???

Is dat zo groot daar, 80 % van Nederland zijn boertjes :wink:

Ik dacht dat je ronald en frank bedoelde ...

Hallo Marco ......................... :lol: :lol:

Ralph
28-04-2005, 16:46
Zo dom dat rekeningrijden.... Iedereen heeft het daar over in de politiek, maar het bestaat eigenlijk al vele jaren in de vorm van accijns!! Dus dit is niets nieuws, maar wordt gewoon nog meer. Maar ik denk niet dat het er door komt. Bij rijkswaterstaat zijn ze bezig met een proef waarbij mensen punten krijgen voor hun rijgedrag zonder dat ze het zelf kunnen zien. Dus er zitten dan allerlei sensoren in je auto die meten of je bumperkleeft, te hard rijdt in een bepaalde zone, hoeveel km je rijdt, etc., etc.. Goed rijbedrag wordt dan beloond en aan de hand van het aantal punten dat je hebt behaald moet je dan belasting betalen. Dit schijnt erg goed te werken, omdat mensen er dan een sport van maken om zo net mogelijk te rijden. Daarnaast blijven de accijns natuurlijk wel gewoon in gebruik.

Vind je dit onderwerp trouwens interessant en heb je donderdag 12 mei niets te doen: check www.dispuutverkeer.nl/symposium

Octavius
28-04-2005, 16:55
:evil: :x :roll: :twak:

Wedden dat de gasten in de grote steden weer het hardst genaait worden :x en de boertjes laggen zich een bult in hun broek met deze heffingen :!:

Gaat ons weer heel "geliefde" eurotjes kosten :maskills:

Ik woonde in Zeeuws Vlaanderen en daar ben je afhankelijk van een auto want openbaar vervoer heb je er niet. In de randstad heb je alle mogelijkheid (tot op zekere hoogte) om het openbaar vervoer te nemen. Aan een kant is het nog niet zo slecht idee. Beter dan km heffing want dan ben je in Zeeuw-Vlaanderen dik genaaid.


PS Sjaak je woont toch in Streien? :wink:

Marco (scheids)
29-04-2005, 08:23
Mmmmm....gaan de reiskosten voor de officials op gala´s ook weer omhoog...lol....ben blij dat ik een lease-auto heb van mn baas.