PDA

View Full Version : Films



Sjaak
28-04-2005, 12:59
Wanneer komt de nieuwe XXX uit, lijkt me een supergave aktiefilm ook al doen Vin Diesel niet mee.

Kimberly
28-04-2005, 13:03
Wanneer komt de nieuwe XXX uit, lijkt me een supergave aktiefilm ook al doen Vin Diesel niet mee.


Echt balen,dat Vin Diesel er niet meer in zit... :(

Hij is al in de bios toch?

phranq
28-04-2005, 13:05
Die is al uit Sjaak....dacht vandaag premiere in Holland.

Sjaak
28-04-2005, 13:05
Wanneer komt de nieuwe XXX uit, lijkt me een supergave aktiefilm ook al doen Vin Diesel niet mee.


Echt balen,dat Vin Diesel er niet meer in zit... :(

Hij is al in de bios toch?

Huh, is dat zo :shock:

Marco (scheids)
28-04-2005, 13:06
Nog niet in Strijen ...

phranq
28-04-2005, 13:07
Sjaak, waarom zoek je zelf niet ff op internet, zo moeilijk lijkt me deze vraag niet......lijkt zo langzamerhand wel of het off topic gedeelte hier jouw Google is.

phranq
28-04-2005, 13:09
Nog niet in Strijen ...

Wel in Amsterdam.......;)

Marco (scheids)
28-04-2005, 13:13
Amsterdam rules !!!

Tsuki
28-04-2005, 13:15
Amsterdam rules !!!


euh ....................... NOT

Deuce
28-04-2005, 13:15
Sjaak, waarom zoek je zelf niet ff op internet, zo moeilijk lijkt me deze vraag niet......lijkt zo langzamerhand wel of het off topic gedeelte hier jouw Google is.

Sjaak zou hier nooit iets posten zonder zelf eerst moeite te doen om het op te zoeken :lol:

phranq
28-04-2005, 13:20
Sjaak, waarom zoek je zelf niet ff op internet, zo moeilijk lijkt me deze vraag niet......lijkt zo langzamerhand wel of het off topic gedeelte hier jouw Google is.

Sjaak zou hier nooit iets posten zonder zelf eerst moeite te doen om het op te zoeken :lol:


Hij zet liever andermans hersenen aan het werk, vraag me af hoe dat komt...;)

Sjaak
28-04-2005, 13:23
Hij zet liever andermans hersenen aan het werk, vraag me af hoe dat komt...;)

Ik gaat net zo lang door tot jou hersens enige aktiviteit gaan tonen :wink:

Sjaak
28-04-2005, 13:24
Sjaak, waarom zoek je zelf niet ff op internet, zo moeilijk lijkt me deze vraag niet......lijkt zo langzamerhand wel of het off topic gedeelte hier jouw Google is.

Hey scheids je krijgt het toch niet hoog in je bol he, je bent nog lang geen MOD hier :lol: dus effe dimmen :wink:

phranq
28-04-2005, 13:27
Sjaak, waarom zoek je zelf niet ff op internet, zo moeilijk lijkt me deze vraag niet......lijkt zo langzamerhand wel of het off topic gedeelte hier jouw Google is.

Hey scheids je krijgt het toch niet hoog in je bol he, je bent nog lang geen MOD hier :lol: dus effe dimmen :wink:

Je hoeft geen mod te zijn om je ergens aan te storen Sjaak..;) Kom op man, wees een beetje creatief....zoek eerst zelf en als je het niet kunt vinden kan je het altijd nog vragen, of is het de "Kyokushin Way" om anderen jouw zoekwerk te laten doen?

Tips:

1. Klop het in op Google
2. zet pagina.nl achter het gene je zoekt, bijv koi.pagina.nl of films.pagina.nl.

Zet 'm op, ik weet dat je het kan!

Deuce
28-04-2005, 13:29
Sjaak slaat in het weekend genoeg stenen door.........om de rest van de week geen flikker uit te voeren :lol:

Sjaak
28-04-2005, 13:35
Sjaak, waarom zoek je zelf niet ff op internet, zo moeilijk lijkt me deze vraag niet......lijkt zo langzamerhand wel of het off topic gedeelte hier jouw Google is.

Hey scheids je krijgt het toch niet hoog in je bol he, je bent nog lang geen MOD hier :lol: dus effe dimmen :wink:

Je hoeft geen mod te zijn om je ergens aan te storen Sjaak..;) Kom op man, wees een beetje creatief....zoek eerst zelf en als je het niet kunt vinden kan je het altijd nog vragen, of is het de "Kyokushin Way" om anderen jouw zoekwerk te laten doen?

Tips:

1. Klop het in op Google
2. zet pagina.nl achter het gene je zoekt, bijv koi.pagina.nl of films.pagina.nl.

Zet 'm op, ik weet dat je het kan!

Dat jij je ergens aan stoort Phranq is jou probleem en als je die instelling in je normale leven of als scheids ook hebt dan zal je nog heel ver komen.

Even voor de duidelijkheid ik maak zelf uit wat ik hier vraag en als jij je daar aan stoort moet je me gewoon negeren, ik weet zeker dat als je je best doet je dat lukt. Ik hoop dat we elkaar zo goed begrijpen, ik schrijf jou niks voor en jij schrijft mij zeer zeker niks voor en je hoeft me zeker niet proberen te behandelen als een randdebiel met je tips, dat moet je maar ergens anders proberen.

Oh ja en jij bent niet de persoon die mij als sportman, coach, leraar of scheids kan beoordelen dus laat dat de kyokushin way er gewoon effe buiten als je het niet erg vindt

Voor de rest even goede vrienden hoor :thumbs:

Wheelie
28-04-2005, 13:36
Ik heb 'm al :?

Sjaak
28-04-2005, 13:39
Ik heb 'm al :?

En dat zeg je nou pas :shock:

Deuce
28-04-2005, 13:42
Weer laat je de Kyokushin way achterwege sjaak...

Je had ook zelf Wheelie kunnen bellen...maar nee wheelie moet jou bellen :wink:


God wat ben ik meelig vandaag...

Wheelie
28-04-2005, 13:42
Ik heb 'm al :?

En dat zeg je nou pas :shock:

is een grap sjaak, anders had jij het uiteraard als eerste gehoord

Sjaak
28-04-2005, 13:46
Weer laat je de Kyokushin way achterwege sjaak...

Je had ook zelf Wheelie kunnen bellen...maar nee wheelie moet jou bellen :wink:


God wat ben ik meelig vandaag...

Hey Deuce fijne gozer, begin jij nou ook al niet met dat gezeik he :twak:

phranq
28-04-2005, 13:47
Dat jij je ergens aan stoort Phranq is jou probleem en als je die instelling in je normale leven of als scheids ook hebt dan zal je nog heel ver komen.

Even voor de duidelijkheid ik maak zelf uit wat ik hier vraag en als jij je daar aan stoort moet je me gewoon negeren, ik weet zeker dat als je je best doet je dat lukt. Ik hoop dat we elkaar zo goed begrijpen, ik schrijf jou niks voor en jij schrijft mij zeer zeker niks voor en je hoeft me zeker niet proberen te behandelen als een randdebiel met je tips, dat moet je maar ergens anders proberen.

Oh ja en jij bent niet de persoon die mij als sportman, coach, leraar of scheids kan beoordelen dus laat dat de kyokushin way er gewoon effe buiten als je het niet erg vindt

Voor de rest even goede vrienden hoor :thumbs:

Sjaak, het was goed bedoeld....je reactie is tekenend. Zegt meer over jou dan over mij.

Sjaak
28-04-2005, 13:55
Dat jij je ergens aan stoort Phranq is jou probleem en als je die instelling in je normale leven of als scheids ook hebt dan zal je nog heel ver komen.

Even voor de duidelijkheid ik maak zelf uit wat ik hier vraag en als jij je daar aan stoort moet je me gewoon negeren, ik weet zeker dat als je je best doet je dat lukt. Ik hoop dat we elkaar zo goed begrijpen, ik schrijf jou niks voor en jij schrijft mij zeer zeker niks voor en je hoeft me zeker niet proberen te behandelen als een randdebiel met je tips, dat moet je maar ergens anders proberen.

Oh ja en jij bent niet de persoon die mij als sportman, coach, leraar of scheids kan beoordelen dus laat dat de kyokushin way er gewoon effe buiten als je het niet erg vindt

Voor de rest even goede vrienden hoor :thumbs:

Sjaak, het was goed bedoeld....je reactie is tekenend. Zegt meer over jou dan over mij.

Je weet wel beter Phranq en nu moet je niet doen of je het goed bedoeld, is een beetje ......... :roll: .................. maar goed dan houden we het daar maar bij. Wij zijn klaar samen :!:

Anonymous
28-04-2005, 13:58
filmtip:

Assault on Precinct 13

After the sunset

Marco (scheids)
28-04-2005, 14:06
Over welke film gaat het?~ :lol:

Wheelie
28-04-2005, 14:07
kom op jongens, laten we het wel gezellig houden hier ;)

Sjaak
28-04-2005, 14:08
Is goed :thumbs:

Wheelie
28-04-2005, 14:14
filmtip:

Assault on Precinct 13

After the sunset
die zijn wel aardig ja

Marco (scheids)
28-04-2005, 14:17
kom op jongens, laten we het wel gezellig houden hier ;)

waarom?

phranq
28-04-2005, 14:19
Dat jij je ergens aan stoort Phranq is jou probleem en als je die instelling in je normale leven of als scheids ook hebt dan zal je nog heel ver komen.

Even voor de duidelijkheid ik maak zelf uit wat ik hier vraag en als jij je daar aan stoort moet je me gewoon negeren, ik weet zeker dat als je je best doet je dat lukt. Ik hoop dat we elkaar zo goed begrijpen, ik schrijf jou niks voor en jij schrijft mij zeer zeker niks voor en je hoeft me zeker niet proberen te behandelen als een randdebiel met je tips, dat moet je maar ergens anders proberen.

Oh ja en jij bent niet de persoon die mij als sportman, coach, leraar of scheids kan beoordelen dus laat dat de kyokushin way er gewoon effe buiten als je het niet erg vindt

Voor de rest even goede vrienden hoor :thumbs:

Sjaak, het was goed bedoeld....je reactie is tekenend. Zegt meer over jou dan over mij.

Je weet wel beter Phranq en nu moet je niet doen of je het goed bedoeld, is een beetje ......... :roll: .................. maar goed dan houden we het daar maar bij. Wij zijn klaar samen :!:

Knap dat jij mij beter kent dan ik zelf, ik ben idd klaar met jou...zoals wel meer mensen....

Mij zul je hier voorlopig niet zien posten.....bedankt Sjaak.....

Marco (scheids)
28-04-2005, 14:22
Ik maak maar een geintje hoor ...... KAPPE !!!!!

Wordt vrolijk Sjaak & Phranq ..... !!!! geef elkaar een hand en kus en alletwee blijven posten !!!!!!

Wheelie
28-04-2005, 14:26
kom op jongens, laten we het wel gezellig houden hier ;)

waarom?

marco :twak:

:wink:

Sjaak
28-04-2005, 14:28
Dat jij je ergens aan stoort Phranq is jou probleem en als je die instelling in je normale leven of als scheids ook hebt dan zal je nog heel ver komen.

Even voor de duidelijkheid ik maak zelf uit wat ik hier vraag en als jij je daar aan stoort moet je me gewoon negeren, ik weet zeker dat als je je best doet je dat lukt. Ik hoop dat we elkaar zo goed begrijpen, ik schrijf jou niks voor en jij schrijft mij zeer zeker niks voor en je hoeft me zeker niet proberen te behandelen als een randdebiel met je tips, dat moet je maar ergens anders proberen.

Oh ja en jij bent niet de persoon die mij als sportman, coach, leraar of scheids kan beoordelen dus laat dat de kyokushin way er gewoon effe buiten als je het niet erg vindt

Voor de rest even goede vrienden hoor :thumbs:

Sjaak, het was goed bedoeld....je reactie is tekenend. Zegt meer over jou dan over mij.

Je weet wel beter Phranq en nu moet je niet doen of je het goed bedoeld, is een beetje ......... :roll: .................. maar goed dan houden we het daar maar bij. Wij zijn klaar samen :!:

Knap dat jij mij beter kent dan ik zelf, ik ben idd klaar met jou...zoals wel meer mensen....

Mij zul je hier voorlopig niet zien posten.....bedankt Sjaak.....

Dat is jou keus phrang maar doe je aub niet beter voor dan je bent want je bedoelde het helemaal niet goed met je post. Je behandelde me als een halve randdebiel en trok mij en mijn sport in twijfel. Nou daar ben ik gewoon niet van gediend nadat ik een gewone vraag stel op een forum. Dat jij je daaraan ergert is niet mijn probleem en dat je nu niet meer wilt posten is gewoon heel flouw maar goed het is jou keus.

En nog een tip als wij iets samen aan het 'uitvechten' zijn moet je niet proberen "meer mensen" er bij te betrekken, is niet erg volwassen.

Bedankt phrang voor je tijd, succes als scheids en blijf lekker posten joh :thumbs:

Marco (scheids)
28-04-2005, 14:30
kom op jongens, laten we het wel gezellig houden hier ;)

waarom?

marco :twak:

:wink:

Sorry, maar ik dacht dat ze, net als ik, ook liepen te dollen !!!

mama
28-04-2005, 14:31
Hallo Jongens.......... het is lente. mooi weer (naja moet mooi weer zijn)
Doe ff gezellig. make love not war......... (heb ik eerder gelezen hier :roll: )

phranq
28-04-2005, 14:39
Ok, zeg mij wat hier verkeerd aan bedoeld is:


Tips:

1. Klop het in op Google
2. zet pagina.nl achter het gene je zoekt, bijv koi.pagina.nl of films.pagina.nl.

Jij ziet alleen wat je wilt zien en je voelt je overal en altijd over alles aangevallen...hoe oud was je ook alweer oh wijze Shihan?

Sjaak, als ik zeg dat het goed bedoel dan bedoel ik het goed..heel simpel....dat jij dat niet ziet is jouw probleem en niet de mijne dus ga mij niet vertellen hoe ik iets bedoeld heb, zeker als je me niet kent. Misschien moet je even nagaan waarom je zoveel botst met anderen, ik vind het niet vreemd als je zo tegen mensen praat....ligt zeker allemaal aan de anderen en niet aan jou?

En als ik de behoefte heb dit te melden aan Wheelie dan is dat wederom niet jouw zaak...zoals ik al eerder zei, je jaagt wel meer mensen tegen je in het harnas, op meerdere fora....zoals ook gisteren nog op Mixfight...moet een keer ophouden dat gezeik...

Anonymous
28-04-2005, 14:42
Waar gaat het over mensen. Jullie maken problemen om nix! Wordt een met de wereld.

B3 lik3 M3
28-04-2005, 14:45
Ik weet niet welke film het over gaat maar het is zeer zeker een drama..

Wat heeft iedereen hier...

Marco (scheids)
28-04-2005, 14:57
Ik weet niet welke film het over gaat maar het is zeer zeker een drama..

Wat heeft iedereen hier...

Iedereen ?? ... daar bedoel je ook mij mee he !! ... weet niet waar jij last van hebt, maar val mij niet zomaar op een donderdag rond 15.00 uur aan ... daar heb ik echt een hekel aan .... :wink: :lol:

B3 lik3 M3
28-04-2005, 15:00
Sorry Marco..

hahahahahaha..

Correctie: bijna iedereen..

Anonymous
28-04-2005, 15:17
Ok, zeg mij wat hier verkeerd aan bedoeld is:

[quote]Tips:

1. Klop het in op Google


ja dat zeg je nu wel zo makkelijk maar:

Fout intikken Google kan fataal zijn

AMSTERDAM - Een simpele tikfout van de domeinnaam van zoekmachine Google kan nogal vervelende resultaten opleveren.

Wie per ongeluk www.googkle.com intikt in plaats van www.google.com komt niet terecht bij de zoekmachine maar bij een obscure site die vervolgens de computer infecteert met allerlei soorten spyware en trojaanse paarden.

phranq
28-04-2005, 15:19
ja dat zeg je nu wel zo makkelijk maar:

Fout intikken Google kan fataal zijn

AMSTERDAM - Een simpele tikfout van de domeinnaam van zoekmachine Google kan nogal vervelende resultaten opleveren.

Wie per ongeluk www.googkle.com intikt in plaats van www.google.com komt niet terecht bij de zoekmachine maar bij een obscure site die vervolgens de computer infecteert met allerlei soorten spyware en trojaanse paarden.

Hmm, in Sjaaks geval zou dit inderdaad fataal kunnen zijn...m'n naam spelde hij ook al verkeerd.... :lol:

p.s. Dit is niet lullig bedoeld.

Sjaak
28-04-2005, 15:23
[quote="phranq"]Jij ziet alleen wat je wilt zien en je voelt je overal en altijd over alles aangevallen...hoe oud was je ook alweer oh wijze Shihan?

Kan je zo nalezen in mijn biografie geweldige scheids maar ga gerust door met je denigrerende taal richting mij want jij bent echt een "gearriveerd" persoon in de vechtsport die dat richting mij kan doen, pfff


Sjaak, als ik zeg dat het goed bedoel dan bedoel ik het goed..heel simpel....dat jij dat niet ziet is jouw probleem en niet de mijne dus ga mij niet vertellen hoe ik iets bedoeld heb, zeker als je me niet kent.

Tussen wat je zegt en wat je laat blijken zit een wereld van verschil en laat ik je nog 1 x proberen duidelijk te maken dat jij niet uitmaakt wat ik op dit forum post of wat ik mag vragen dus ik vertel jou niet wat je moet doen maar jij probeerd dat wel degelijk bij mij, helaas voor je !!!!

Alhoewel jij groen en geel ergert hebben toch al heel veel mensen serieus gereageert op beide topics dus misschien zie je het wel verkeert, maar dat zal wel niet wat de geweldige phrang heeft zijn eigen ideeen daarover.


Misschien moet je even nagaan waarom je zoveel botst met anderen,

Haha mijneertje moet er weer "anderen" bij halen, kan je het zelf niet af ? En ja ik bots met al die "figuren' die het allemaal zo goed weten in deze vechtsportwereld maar die zelf nog nooit iets gepresteerd hebben en vanachter hun PC tje het allemaal zo goed weten. En jij wil dan mijn "kyokushin way" in twijfel trekken, wie ben je dan wel en wat heb jij zo al gepresteerd in dit vechtsportwereldje. Precies .......... dus oordeel niet over mijn "weg" en over mijn persoon en ga is jaar in jaar uit 6 dagen in de week keihard trainen, evenementen organiseren, scheidsen en coachen en kom dan weer is fijn "oordelen".


ik vind het niet vreemd als je zo tegen mensen praat....ligt zeker allemaal aan de anderen en niet aan jou?

Ik praat zo tegen jou omdat jij me aanvalt phrang, omdat jij je zo geweldig ergert aan mijn vraag over een film en over vissen dat terwijl ik dat wel een normale vraag vindt, dus zoek eerst is die boomstam is in je eigen oog voordat ..............


En als ik de behoefte heb dit te melden aan Wheelie dan is dat wederom niet jouw zaak...

Heb ik ook nooit ergens beweeerd o wijze scheids dus beter eerst goed lezen voordat je wat post, ik zie alleen weer dat je achter de schermen steun zoekt, kan je het niet alleen af soms.


zoals ik al eerder zei, je jaagt wel meer mensen tegen je in het harnas, op meerdere fora....zoals ook gisteren nog op Mixfight...moet een keer ophouden dat gezeik..

Nogmaals jij hebt hier helemaal niks te zeggen zogenaamde mod en ik post hier vragen en reactie's zoals ik dat wil en zolang ik me maar netjes aan de MF regels hou, snappie hem nu misschien, jij maakt niet uit wat ik hier vraag over films of over vissen in dit geval.

En als je je ergert, so be it en je bent wel een man van je woord he, je schreef toch "Mij zul je hier voorlopig niet zien posten....."

Hoop dat je als scheids betrouwbaarder wordt :thumbs: want je geloofwaardigheid krijgt zo wel een deukkie hoor :thumbs:

Ik hoor het wel van je wanneer je weer on topic wilt over FILMS :thumbs:

Tsuki
28-04-2005, 15:26
wie kijkt er nu naar films als je deze soap kan volgen .............................

Anonymous
28-04-2005, 15:28
wie kijkt er nu naar films als je deze soap kan volgen .............................

:D :D lol

mama
28-04-2005, 15:28
........mama.......

Zo nu is het leuk geweest.
we hebben het hier over films zo niet dan gooi ik de boel op slot

......../mama........

phranq
28-04-2005, 15:31
@Sjaak....je hebt helemaal gelijk. :thumbs:

Sjaak
28-04-2005, 15:32
wie kijkt er nu naar films als je deze soap kan volgen .............................

Helaas moet naar de sportschool, hoor het nog wel van Phrang :thumbs: