PDA

View Full Version : thailand



angelo
01-05-2005, 18:50
Hallo allemaal,

ik kon het gewoon niet laten om even wat op mixfight te zeten...
We zitten op dit moment in Jomtien achter een watermelonshake...
Elke morgen om 6.30 eruit om te gaan trainen in Sityodtong. Lekker.
Een aanrader voor iedereen die voor het eerst in Thailand wil trainen..
Het weer is super, de massages ook. 8)
Justi, ik weet het, je zit nu op je tanden te bijten...maar volgende keer mag je toch wel van je vrouw mee? Of mocht ik dat niet zeggen? :wink:
Train ze allemaal....
Groeten,

Angelo en de andere 8 :thumbs:

RNLMC
01-05-2005, 18:53
damn dat klinkt vet, veel plezier daar nog en trainse! :thumbs:

Jeru
01-05-2005, 19:00
Ik dacht al: die gasten zijn opgegeten door een slang ofzo :lol:

Justinian
01-05-2005, 19:09
Damnit... volgend jaar zit ik er ook weer en dan zal ik hier en in het gastenboek van angelogym dagelijks berichten posten*, terwijl ik met een just d'orange aan de bar van het zwembad zit :maskills:

Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier en Chico... pas op voor 'vrouwen' die een grotere schoenmaat hebben dan jij ;)




* vanaf een nog aan te schaffen laptop met wireless internet verbinding...

Justinian
01-05-2005, 19:10
Oh, ik heb net toestemming gekregen van m'n vrouw om volgend jaar mee te gaan ;)

Nickuraba
01-05-2005, 20:10
tof man, das nie verkeerd. Ben benieuwd wat ronald daar ook uitspookt!

payap
01-05-2005, 20:22
:shock: Hier moet ik niet aan gaan denken als ik morgen vroeg mn bed uitkruipt om te gaan werken dan wordt ik gek !

Veel plezier guys !!!

enne Justi : ik mag ook niet van mn vriendin :( maar heb gewoon geboekt toen ik hoorde dat er 12 man van de sportschool gingen en 10-6 is het d-day ! :maskills:

PigDog
01-05-2005, 20:31
Angelo, nog veel plezier.
Ik zit "lekker" in Bosnië,waar het toch ook zo'n 30 graden is, de vrouwen zijn er supermooi maar moslima, en de mijnenvelden liggen er weer sappig bij.
Toch wou ik dat ik bij jullie was, maar er is weer eens iets tussen gekomen. Ik wens jullie het beste, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. :twisted:

Sjaak
01-05-2005, 20:34
Het was hier vandaag in Nederland 29.6 gr C :wink:

mama
01-05-2005, 20:37
Veel plezier nog angelo gangers!!!!!!!!!!!!!

Silat
01-05-2005, 23:04
tering daar droom ik nou ook al een tijdje van.. Trainen in Thailand :thumbs:

Veel plezier!!

Deuce
01-05-2005, 23:10
Ik ga dit jaar ook weer....alleen niet om te sporten...alhoewel..mischien wel s leuk om te doen...

Weet iemand een gym in Bangkok?

Jeru
02-05-2005, 09:34
Ik ga dit jaar ook weer....alleen niet om te sporten...alhoewel..mischien wel s leuk om te doen...

Weet iemand een gym in Bangkok?

Eéntje? :lol:

http://www.muaythai2000.net/muaythai2000/campEn.php?pid=18

hehehe zijn er een beetje veel....

SKV Gym daar traint Pejunsuk en zit op 50 meter van Lumpini stadion.
Jocky Gym traint Kaoklai en Skarbowski.

http://www.chokemuay.com/kai.muays.htm

en dan nog Fairtex....

http://www.fairtexbkk.com/new/home.htm

Anonymous
03-05-2005, 05:59
Hahaha... ik zit nu ook te posten vanuit een Internetcafe in Thailand :-). Ik kan helaas nog niet meetrainen vanwege blessures maar zal binnenkort wel een verslagje doen van de trainingen daar. Laterrrrrrr....

Daniel
03-05-2005, 09:08
ben benieuwd hoe ik in de zomer naar Thailand ga. Zou met Phuket airlines gaan, alleen die mogen niet meer vliegen. Reisbureau is nu aan het kijken voor een oplossing :?

Jeru
03-05-2005, 09:59
Hahaha... ik zit nu ook te posten vanuit een Internetcafe in Thailand :-). Ik kan helaas nog niet meetrainen vanwege blessures maar zal binnenkort wel een verslagje doen van de trainingen daar. Laterrrrrrr....

Blessures? Jij zoekt gewoon een excuus om de hele dag op het strand te liggen en massages te krijgen :wink: :lol:

Jeru
03-05-2005, 10:11
Trouwens nog een leuk stukkie gevonden voor jullie (nee ik ben niet jaloers dat jullie daar zitten :oops: )

Thaise vrouw heeft neus vol met maden
BANGKOK - In Thailand hebben artsen 34 maden uit de neusholte van een vrouw verwijderd. De 38-jarige varkensboerin was het ziekenhuis binnengekomen met een gezwollen kaak, meldden Thaise media dinsdag. "Waarschijnlijk is een vlieg haar neus ingevlogen en heeft vervolgens eitjes gelegd, waaruit de maden zijn gekomen", aldus een van de artsen

MrMiyagi
03-05-2005, 12:47
Angelo en de rest, mooie tijd gewenst!! :thumbs:

Tsuki
03-05-2005, 13:21
gaaf mannen veel foto's nemen kunnen we allemaal zien hoe gaaf het daar is .............

m.g
03-05-2005, 15:51
gaaf mannen veel foto's nemen kunnen we allemaal zien hoe gaaf het daar is .............

Inderdaad wil wel wat foto's zien!! Ben erg benieuwd hoe het er daar uit ziet...

Silat
03-05-2005, 15:52
ben ik ff blij dat ik niet bij Phuket airlines geboekt heb :shock:

Anonymous
03-05-2005, 15:56
Hahaha... ik zit nu ook te posten vanuit een Internetcafe in Thailand :-). Ik kan helaas nog niet meetrainen vanwege blessures maar zal binnenkort wel een verslagje doen van de trainingen daar. Laterrrrrrr....

Blessures? Jij zoekt gewoon een excuus om de hele dag op het strand te liggen en massages te krijgen :wink: :lol:
Hahaha... no way man :wink: . 't Is echt kut om naar de trainingen te moeten kijken en zelf niet mee te kunnen doen. Da's ook de reden dat ik op de Mixfightdag niet meetrainde. Had gehoopt dat het nu wel over zou zijn, maar helaas...

Ik heb trouwens nog wel een nieuwe leuke vakantiehobby bedacht voor op Mixfight.nl. Als ik terug ben zal ik 'm introduceren op OT :D .

jojo
03-05-2005, 17:30
gaaf allemaal veel train plezier

Anonymous
03-05-2005, 17:38
Ik heb zelf een paar jaar geleden nog bij Sitpholek gym in Pattaya getraind. Erg intensief en leerzaam! De eigenaar is trouwens een Nederlander. Een aanrader voor iedereen!

jcsport
04-05-2005, 18:30
Heey Angelo enzo........
Nu jullie toch daar zijn kunnen jullie misschien ook even een kijkje nemen bij Scorpion gym, dat is van Rosalie Berghuis een Nederlands meisje dat daar woont en vecht, haar gym zit boven The Dutch rose dat zijn wat appartementjes en een restaurantje. Iets voorbij soi Day/Night, ik ben er in Januari even geweest en heb me goed vermaakt daar.
Groetjes en veel plezier nog

Justinian
04-05-2005, 20:47
Heey Angelo enzo........
Nu jullie toch daar zijn kunnen jullie misschien ook even een kijkje nemen bij Scorpion gym, dat is van Rosalie Berghuis een Nederlands meisje dat daar woont en vecht, haar gym zit boven The Dutch rose dat zijn wat appartementjes en een restaurantje. Iets voorbij soi Day/Night, ik ben er in Januari even geweest en heb me goed vermaakt daar.
Groetjes en veel plezier nog
Hier staat meer over Rosalie: http://www.ironlife.com/mag/issue13/rose.shtml
17 jaar en dan al je eigen gym en nota bene in Thailand... goed bezig :thumbs: Volgende keer ga ik daar ook even een kijkje nemen!

Boem Boem
04-05-2005, 22:10
team angelo en de rest; heel veel plezier daar!!
Tot gauw.......ik ga weer aan de studie.....

OSU

Chris

Anonymous
05-05-2005, 18:56
hallo mensen,

Ik heb goed nieuws hier uit Thailand.
Maik Kubacki, een van onze vechters heeft zojuist zijn eerste gevecht tegen een Thai gevochten.
Hij heeft de Thai in de eerste ronde ko geslagen!
Maik heeft super gevochten de Thai wist niet wat hem overkwam.
Dit staat natuurlijk allemaal op film.

groetjes van Team Angelo.

Madmax

Justinian
05-05-2005, 20:01
WOOOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Dat is echt mega goed nieuws!!!! Maik (en de rest) gefeliciteerd :thumbs: Ik wou dat ik erbij was geweest.

Waar werd de wedstrijd gehouden?

RNLMC
06-05-2005, 10:44
ja ik heb al meer over Sitpholek gehoord en ook even op hun site gekeken(http://home.planet.nl/~tabonon/Nederlands/start.html)

zijn de trainingen zoals er hier in nl wordt lesgegeven of wat meer thais?

, ik zoek nl een kamp dat op de nog wat traditionelere thaise manier traint iemand tips?

payap
06-05-2005, 13:35
http://www.sitpholek.com/
is ook een site over Sitpholek

Boem Boem
07-05-2005, 15:23
hallo mensen,

Ik heb goed nieuws hier uit Thailand.
Maik Kubacki, een van onze vechters heeft zojuist zijn eerste gevecht tegen een Thai gevochten.
Hij heeft de Thai in de eerste ronde ko geslagen!
Maik heeft super gevochten de Thai wist niet wat hem overkwam.
Dit staat natuurlijk allemaal op film.

groetjes van Team Angelo.

Madmax

Team Angelo,

heel veel plezier nog in Thailan'd; Mike gefeliciteerd met je overwinning!! :thumbs:

Osu

Chris

Bomba
07-05-2005, 16:33
Maik heeft in het Teprasit stadion gevochten

en wat een partij zeg !!!!!


Groeten Coen en Maik

Justinian
07-05-2005, 18:05
Maik heeft in het Teprasit stadion gevochten

en wat een partij zeg !!!!!


Groeten Coen en Maik
Ik wou dat ik erbij was geweest!!