PDA

View Full Version : Mensen uit rotterdam



Knuckles
02-05-2005, 21:26
Hallo

Ik vroeg me af welke mensen op dit forum uit rotterdam komen en waar die dan trainen

thx

Knuckles

bryan
03-05-2005, 09:32
ik kom uit rotterdam....train thay boksen in ommoord en bjj bij mano kok/ danny kruidhof...

ashi76
03-05-2005, 11:10
bjj bij mano kok/ danny kruidhof...

Doe de groeten aan Alwin... ;)

Ik train bij Kyoto Gym in Zwijndrecht en Dordrecht (Ashihara karate)

bryan
03-05-2005, 11:36
zal ik doen...als ik hem zie..weet niet precies op welke dagen hij traint..

Tsuki
03-05-2005, 14:17
ik kom uit barendrecht ................train bij vc de Groot in Bergen op Zoom

Knuckles
03-05-2005, 14:29
ik kom uit rotterdam....train thay boksen in ommoord en bjj bij mano kok/ danny kruidhof...


eya ik ga ergens anders thai boksen , ik denk bij silent dragon rotterdam zuid en ik wil ook bij mano kok bjj gaan doen .

wil mma wedstrijden gaan doen , alleen heb nog ground skills nodig

bryan
03-05-2005, 14:32
ik kom uit rotterdam....train thay boksen in ommoord en bjj bij mano kok/ danny kruidhof...


eya ik ga ergens anders thai boksen , ik denk bij silent dragon rotterdam zuid en ik wil ook bij mano kok bjj gaan doen .

wil mma wedstrijden gaan doen , alleen heb nog ground skills nodig

kom maar langs.... maar ergens anders ? train je nu bij ommoord dan ?
en als je nog geen ground skills hebt zal het wel ff duren voordat je echt mma wedstrijden kan gaan doen...als je wilt winnen dan he...

Knuckles
03-05-2005, 14:37
ik kom uit rotterdam....train thay boksen in ommoord en bjj bij mano kok/ danny kruidhof...


eya ik ga ergens anders thai boksen , ik denk bij silent dragon rotterdam zuid en ik wil ook bij mano kok bjj gaan doen .

wil mma wedstrijden gaan doen , alleen heb nog ground skills nodig

kom maar langs.... maar ergens anders ? train je nu bij ommoord dan ?
en als je nog geen ground skills hebt zal het wel ff duren voordat je echt mma wedstrijden kan gaan doen...als je wilt winnen dan he...


jep :D , ik heb gethaibokst bij siva , maar vind de sfeer daar verschrikkelijk slecht :) . ben er nu weer een paar maandjes uit , dus ff slechte conditie , maar dat komt wel goed .

ik kan best wel op de grond vechten hoor , maar de submissions gaan moeilijk worden , dat weet ik , hoop toch over een jaar me eerste wedstrijd ofzo te kunnen vechten .


Ommoord lijkt me trouwens ook een goede school , maar zie het niet zitten om haast elke dag vanaf de beverwaard met openbaar vervoer daar naartoe te gaan

bryan
03-05-2005, 15:24
ommoord is een hele goede school ... ligt trouwens wel vlakbij een metro station dus het is te doen...maar vanaf de beverwaard is zuid dichterbij inderdaad...pattaya zit trouwens ook op zuid..maar daar hebben ze een leden stop volgens mij... siva ken ik trouwens niet...

maar denk dat je het ook moeilijk gaat krijgen om bij bjj te komen met het openbaar vervoer... ligt ook in de alexander polder en niet echt dichtbij een metro station volgens mij...

Knuckles
03-05-2005, 16:06
ommoord is een hele goede school ... ligt trouwens wel vlakbij een metro station dus het is te doen...maar vanaf de beverwaard is zuid dichterbij inderdaad...pattaya zit trouwens ook op zuid..maar daar hebben ze een leden stop volgens mij... siva ken ik trouwens niet...

maar denk dat je het ook moeilijk gaat krijgen om bij bjj te komen met het openbaar vervoer... ligt ook in de alexander polder en niet echt dichtbij een metro station volgens mij...

maar das maar 2 dagen per week daar toch bjj ?

bryan
03-05-2005, 16:12
yep woensdag van 20:30 tot 22:00 en zondag van 12:30 tot we geen zin meer hebben

Knuckles
03-05-2005, 16:13
yep woensdag van 20:30 tot 22:00 en zondag van 12:30 tot we geen zin meer hebben

Zondag toch alle tijd dus kan ik gewoon komen , woensdag laat ik me wel brengen dan :)

Knuckles
03-05-2005, 16:14
kan je me eigenlijk wat vertellen over die school , leuke sfeer enz?

bryan
03-05-2005, 16:54
gewoon een leuke groep meestal een man of 8 maar denk dat er totaal 20 man lid zijn ofzo...en allemaal flex gasten... altijd een flexe sfeer hoor...

Knuckles
03-05-2005, 17:05
gewoon een leuke groep meestal een man of 8 maar denk dat er totaal 20 man lid zijn ofzo...en allemaal flex gasten... altijd een flexe sfeer hoor...


Nog een vraagje :) , wat gaat het pak kosten ?

RNLMC
03-05-2005, 17:39
ik kom uit barendrecht ................train bij vc de Groot in Bergen op Zoom

pff best een eind rijden dan steeds heen en weer tog?
ik woon in poortugaal en was van plan er ook te gaan trainen, maar was me net iets te ver weg( ik heb nl. geen auto tot me`n beschikking)

bryan
04-05-2005, 09:28
gewoon een leuke groep meestal een man of 8 maar denk dat er totaal 20 man lid zijn ofzo...en allemaal flex gasten... altijd een flexe sfeer hoor...


Nog een vraagje :) , wat gaat het pak kosten ?

pfff denk dat je met 50 euries ver komt ..ligt een beetje aan de maat en welk merk je wilt..

Tsuki
05-05-2005, 10:41
ik kom uit barendrecht ................train bij vc de Groot in Bergen op Zoom

pff best een eind rijden dan steeds heen en weer tog?
ik woon in poortugaal en was van plan er ook te gaan trainen, maar was me net iets te ver weg( ik heb nl. geen auto tot me`n beschikking)

ach je moet er wat voor over hebben, de sfeer en trainingen zijn super dus dat is mij het rijden wel waard .................. ga anders een keer mee kan je ff een keer meedoen :thumbs:

RNLMC
05-05-2005, 10:58
de sfeer en trainingen zijn super

dat klopt in iedergeval, ik heb de highlight van vc de groot gezien en zag er zeer leuk uit. maar ik heb het op dit moment al erg druk met trainen voor me`n wedstrijd (boksen ) dus denk dat het er voorlopig nog even niet in zit maar bedankt voor het aanbod! :thumbs:

ExarKun
05-05-2005, 15:47
@Knuckles, mss wel leuk om te weten dat ze bij Wim de Vlieger met free-fight lessen zijn begonnen op de vrijdag... Ze hebben het pas net opgestart dus het nivo is nog niet uber-hoog ofzo, de meeste mensen thai-boksen er (soms op wedstrijd nivo) ook maar hebben nog geen groundskills. Ik BJJ ook in de Alexanderpolder (poosje niet kunnen trainen door medische redenen) en ik ga het doen om m'n zooi een beetje te leren mixen.

Je zou me ff toe kunnen voegen op msn als je vragen hebt over het OV ofzo want ik zit ook aan tram 23 gebonden :)

ashi76
05-05-2005, 16:08
Waar zit dat.... Wim de Vlieger ???

En is er een internet site ??

Knuckles
05-05-2005, 16:45
@Knuckles, mss wel leuk om te weten dat ze bij Wim de Vlieger met free-fight lessen zijn begonnen op de vrijdag... Ze hebben het pas net opgestart dus het nivo is nog niet uber-hoog ofzo, de meeste mensen thai-boksen er (soms op wedstrijd nivo) ook maar hebben nog geen groundskills. Ik BJJ ook in de Alexanderpolder (poosje niet kunnen trainen door medische redenen) en ik ga het doen om m'n zooi een beetje te leren mixen.

Je zou me ff toe kunnen voegen op msn als je vragen hebt over het OV ofzo want ik zit ook aan tram 23 gebonden :)

bodoel je wim vlieger in beverwaard ? ik woon daar nog geen 2 min vandaan , maar ik doe daar geen thai boksen , dat ga ik bij silent dragon doen en ik ga waarschijnlijk zondag ff kijken bij mano kok met een vriend van me.

maar geeft wim vlieger zelf de free fight lessen of ze zoon ? want volges mij hebben hun helemaal geen ground skills , zover ik weet dan hoor .


wat is je msn eigenlijk ?

ExarKun
05-05-2005, 17:03
[email protected]

nee, hij geeft ze niet zelf en z'n zoon ook niet.. je moet et zelf weten ik heb daar geen aandelen ofzo was alleen een stille hint :wink: