PDA

View Full Version : Vinger in beker ijs aangetroffen



Highline
03-05-2005, 12:17
:shock:

In een winkel in de Amerikaanse staat North Carolina heeft een vrouw een beker chocoladeijs gekocht waarin tot haar afgrijzen een stuk vinger zat. "Ik dacht dat het een snoepje was, want dat stoppen ze wel eens als verrassing in het ijs. Dus ik dacht ik stop het in mijn mond om het ijs er af te halen en kijk wat het is," aldus een verbijsterde Clarence Stowers.

Na het proeven van het "snoepje" spoog Stowers het uit niet wetende wat zij in haar mond had. Pas na het afspoelen onder de kraan realiseerde zij zich dat ze een vinger in haar mond proefde.

Volgens winkeleigenaar Craig Thomas zou het goed kunnen zijn dat er een stuk vinger in het ijs zat. Onlangs was een van zijn personeelsleden een stuk vinger kwijtgeraakt in een food-processor. Een collega die onbekend was met dit bedrijfsongeval hielp kort erna een klant die het stuk in zijn ijs kreeg.

Enige tijd terug beweerde een vrouw uit Las Vegas dat in haar eten bij een van de restaurants van Wendy's in Californië een vinger in haar eten zou hebben gezeten. De vrouw viel echter door de mand nadat noch bij het restaurant, noch bij de leveranciers iemand een vinger miste.

ibbie
03-05-2005, 12:20
maf :shock: je schrikt je toch helemaal het lazerus

Tsuki
03-05-2005, 13:36
GADVERDAMME .......................... aan iemand vingers likken ok maar dan moeten ze nog wel ff vast zitten aan de persoon

Silat
03-05-2005, 13:42
Ligt er ook maar aan wiens vinger dat is Tsuki.... :lol:

Tsuki
03-05-2005, 13:44
Ligt er ook maar aan wiens vinger dat is Tsuki.... :lol:

en waar die vinger geweest is ........................... vond je het niet lekker dan toen ik je bij die seminar aan je vinger likte ?

Nickuraba
03-05-2005, 13:50
gatver gatver gatver! k zou keihard spaaien!

Silat
03-05-2005, 13:56
ja ik zei nog ruik eens aan mijn vinger, piemel of kont???

ga er een beetje aan zitten likken :shock:

Tsuki
03-05-2005, 14:22
ja ik zei nog ruik eens aan mijn vinger, piemel of kont???

ga er een beetje aan zitten likken :shock:

het was ook zo rumoerig in die zaal .....................

Leon
03-05-2005, 14:32
Gadverdamme wat een bende, ik zou hard gaan nekken als ik een vinger in mijn ijs vond :lol:

Anonymous
03-05-2005, 15:15
Zou er absoluut geen problemen mee hebben als ik haar was. Even aan een vinger likken en nooit meer hoeven werken....

Judas
03-05-2005, 15:16
was ik hierboven

The Satan
03-05-2005, 15:32
gadver als die vinger maar niet gebruikt is de avond er voor met een of andere bevrediging!! :twisted: :twisted: