PDA

View Full Version : Vraag voor NERO experts



Wix
05-05-2005, 16:59
Oke mensen ik ben sinds kort dvd's aan het branden maar het gaat niet altijd even lekker.

Als ik een avi bestand wil branden dan kies ik voor de DVD+VR.

Pobleem:
Halverwege de brandsessie krijg ik een foutmelding:

"Fout bij schrijven videodata: Transcoderen van video is mislukt.
Brandproces mislukt!
Er werd een fouten-logbestand aangemaakt dat in u goed kan helpen om problemen te diagnosticeren.
Wilt u het oplossen?"

Wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

Leon
06-05-2005, 00:17
ik doe dat altijd anders, zie hier de link:

http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd.htm

Wix
06-05-2005, 09:14
ik doe dat altijd anders, zie hier de link:

http://www.extradvd.nl/html/divx2dvd.htm

Hoezo zo moeilijk als je het avi. bestand gewoon in 1x kan branden op DVD? (in Nero)

Anonymous
06-05-2005, 10:13
je moet geen DVD-VR selecteren maar DVD-ISO om een avi te branden. Als je wilt coderen zodat de avi af te spelen is op je dvd speler, dan moet je geen Nero gebruiken.

micha
06-05-2005, 10:17
ik gebruik vaak alcohol120% als het met nero niet lukt

Wix
06-05-2005, 12:45
je moet geen DVD-VR selecteren maar DVD-ISO om een avi te branden. Als je wilt coderen zodat de avi af te spelen is op je dvd speler, dan moet je geen Nero gebruiken.


Thanx voor je reactie.
Ik selecteer DVD+VR, guest.
Ik heb trouwens eerder avi. bestanden direct gebrand naar dvd. Die deden het wel :?

Wix
06-05-2005, 12:47
ik gebruik vaak alcohol120% als het met nero niet lukt

Oke, dat zal wel een soortgelijke software zijn om dvd's te branden. Ik ga nog ff kutten en anders is dat misschien een oplossing.

Anonymous
06-05-2005, 14:16
je moet geen DVD-VR selecteren maar DVD-ISO om een avi te branden. Als je wilt coderen zodat de avi af te spelen is op je dvd speler, dan moet je geen Nero gebruiken.


Thanx voor je reactie.
Ik selecteer DVD+VR, guest.
Ik heb trouwens eerder avi. bestanden direct gebrand naar dvd. Die deden het wel :?

Ik vind persoonlijk Nero niet geschikt om te decoderen. Dan kan je het beter doen zoals Leon aangaf.

Wix
06-05-2005, 15:42
je moet geen DVD-VR selecteren maar DVD-ISO om een avi te branden. Als je wilt coderen zodat de avi af te spelen is op je dvd speler, dan moet je geen Nero gebruiken.


Thanx voor je reactie.
Ik selecteer DVD+VR, guest.
Ik heb trouwens eerder avi. bestanden direct gebrand naar dvd. Die deden het wel :?

Ik vind persoonlijk Nero niet geschikt om te decoderen. Dan kan je het beter doen zoals Leon aangaf.

Oke, thanx :thumbs:
Is het misschien niet nog sneller om dvdSanta te gebruiken, of werkt dat niet zo lekker voor nieuwelingen?

Leon
06-05-2005, 15:43
Ik zet meestal ook meteen NL'se ondertiteling eronder en dan zet ik hem om naar DVD.
Ik decodeer ook niet met Nero maar ik heb hier programma's voor, degene
die dat ook willen (proberen) moeten me maar even een PM'tje sturen voor de programma's :thumbs:

NTT-FX
06-05-2005, 23:15
VR heb je in principe niet nodig , gewoon video is prima en heeft minder risico op fouten.
De fout zoals je 'm omschrijft kan iets in je setje zijn.
Kijk eens of je de fout ook krijgt als je je setje enkel en alleen die taak laat doen. ( dus alle andere apps afsluiten en verder ook niets met je setje doen )

Helpt dat nog niet dat kan het handig zijn om eens een update voor nero te scoren , ook in v. 6.x.x zitten broodnodige fixes.

Wix
06-05-2005, 23:34
Bedankt voor je ractie NTT-FX. Dat ga ik zeker proberen :thumbs: