PDA

View Full Version : Uitgaan avondje Hoeve



Luka
06-05-2005, 18:09
Met hemelvaart is er altijd in de Hoeve een heel groot feest.. kermis auto race en een tent.. normaal vind ik het hier nix aan maar met paar vrienden gingen we ff kijken rond 11 uur.. toen we daar kwamen was het zooo saai ( Teveel boeren ) haha..

rond 1 uur stonden we ff in de tent en 5 jongens van 15 kregen ruzie met 5 jongens van 25 jaar.. ze begonnen te trekken en te duwen en te slaan en duwde ook andere mensen aan.. binnen een minuut had je een deel van de tent ongeveer 150 man ofzo die op elkaar in zaten te slaan.. heb nog nooit zoiets gezien stond wel vooraan.. geen klap uitgedeelt of ontvangen :P was echt vet om te zien :D

Deuce
06-05-2005, 18:11
Duidelijk dat jij nog maar een jaar of 16 bent...de hoeve....pff boeren of niet...tis een fucking kindertent waar ik heen ging toen ik 15 was...

ICON
06-05-2005, 18:12
Duidelijk dat jij nog maar een jaar of 16 bent...de hoeve....pff boeren of niet...tis een fucking kindertent waar ik heen ging toen ik 15 was...

hey deuce shut up!! the hoeve is leuke tent man :wink: mad ed is er ook vaak te vinden :lol:

Deuce
06-05-2005, 18:15
Mad Ed's place............gatver de naam alleen al :lol:

Luka
06-05-2005, 19:51
whaha maar we hadden nix te doen.. en gaan er wel veel uit Goor erheen dus vandaar dachten we ff kijken.. zijn er 2 uur geweest beetje hangen en was idd geen fuck aan.. kon wel een avond als pedo spelen hahaha.. van die 13 jarigen die na me toe komen wat heb je haren geil (heb tribal in me haren) haha maja niet echt zin in om pedo te spelen :P