PDA

View Full Version : Vraagje voor de experts onder ons



Sjaak
07-05-2005, 17:02
Ik probeer BeCool te kopieren voor eigen gebruik :wink: maar ik krijg gelijk met NERO, DVD Decrypter en DVD shrink telkens dezelfde fout bij het inlezen "Cyclische Redundantie Controle" :shock:

WTF is dit nu weer, een nieuwe beveiliging of zo :? of zit de AIVD achter me aan :lol:

Deuce
07-05-2005, 17:06
Tsss weer een topic over films........sjaak when are you gonna learn...


*belt Phrang* :wink:

Sjaak
07-05-2005, 17:11
Tsss weer een topic over films........sjaak when are you gonna learn...


*belt Phrang* :wink:

Haha en neemt die op :lol:

Maar ik wist wel dat expert Deuce zich zou melden in deze topic :thumbs:

Deuce
07-05-2005, 17:34
Probeer m eens niet te shrinke vanaf de cd, maar vanaf je harde schijf....

tis maar een idee..

Sjaak
07-05-2005, 17:38
Probeer m eens niet te shrinke vanaf de cd, maar vanaf je harde schijf....

tis maar een idee..

Dat is juist het probleem, die DVD kan ik niet op me harde schijf krijgen want hij leest hem gewoon niet in terwijl hij wel perfect afspeelt in de DVD speler :?

phranq
07-05-2005, 23:23
Ik zal me d'r maar weer ff mee gaan bemoeien dan....;)

Er zit een fout in het bestand, waarschijnlijk een kras of er is een fout opgetreden tijdens het branden...is helaas niets aan te doen...nieuw kopietje scoren.

KO TKO
07-05-2005, 23:30
BeCool is een hele leuke film ik heb hem in de bioscoop gezien. Ik vond hem beter dan het eerste deel.

Maupie
08-05-2005, 00:44
Ik zal me d'r maar weer ff mee gaan bemoeien dan....;)

Er zit een fout in het bestand, waarschijnlijk een kras of er is een fout opgetreden tijdens het branden...is helaas niets aan te doen...nieuw kopietje scoren.

dat advies wilde ik ook geven :wink:

Sjaak
09-05-2005, 11:40
Iedereen bedankt voor de goede raad.

Maar mijn DVD-tje doet het (met of zonder kras) dus het is jammer voor degene die hem graag wilde hebben :roll:

Biiyen
09-05-2005, 11:50
Iedereen bedankt voor de goede raad.

Maar mijn DVD-tje doet het (met of zonder kras) dus het is jammer voor degene die hem graag wilde hebben :roll:

pffff.... daar zal diegene dan wel niet blij mee zijn. :lol:

Sjaak
09-05-2005, 12:02
Iedereen bedankt voor de goede raad.

Maar mijn DVD-tje doet het (met of zonder kras) dus het is jammer voor degene die hem graag wilde hebben :roll:

pffff.... daar zal diegene dan wel niet blij mee zijn. :lol:

:lol: :lol:

NTT-FX
09-05-2005, 12:13
CRC is een fout die je krijgt als je te maken hebt met een leesprobleem.
Vaak door krassen oid , langzamer rippen of een goeie drive ( lees : plextor ) kopen kan nog uitkomst bieden maar vaak is het einde oefening voor zo'n schijf.