PDA

View Full Version : Vrouw randt automobilist aan



phranq
13-05-2005, 12:23
BREDA - De politie van Breda heeft een 22-jarige inwoonster van deze stad aangehouden omdat ze een automobilist aanhield en hem onzedelijk betastte.

De 54-jarige automobilist minderde vaart toen de Bredase midden op de Slingerweg liep. Uiteindelijk dwong de vrouw de man te stoppen. Toen de auto stil stond trok de vrouw het portier aan de bijrijderzijde open en gaf de chauffeur een kus en betastte hem op onzedelijke wijze. De man was hiervan niet gediend en duwde de hem onbekende vrouw van zich af. Deze beantwoordde de afwijzing van de automobilist met een aantal klappen tegen zijn hoofd. Omstanders waarschuwden de politie die de verwarde vrouw aanhield en overbracht naar een politiebureau.

xXRichardXx
13-05-2005, 12:32
Dat is ook emancipatie, vrouwen die mannen aanranden, we gaan de goede kant op...

ashi76
13-05-2005, 12:55
Kansloze actie zeg ! :twak:

Muay Thai Elite
13-05-2005, 12:58
Kansloze actie zeg ! :twak:

Indd, hij had r echt niet weg hoeven duwen ofzo!

Kim
13-05-2005, 14:51
Kansloze actie zeg ! :twak:

Indd, hij had r echt niet weg hoeven duwen ofzo!

hahaha emancipatie! en zo hoort het ook!

ibbie
13-05-2005, 14:55
dan ze wel heel lelijk geweest zijn he ;)

ROIDRAGE
13-05-2005, 15:25
we lachen nu wel, maar wat nu als hannah Tokkie je zou proberen te rapen :shock:

phranq
13-05-2005, 15:28
we lachen nu wel, maar wat nu als hannah Tokkie je zou proberen te rapen :shock:
het zal idd wel geen playmate model geweest zijn, anders doet een 54 jarige vent echt niet moeilijk lijkt mij..

Tsuki
13-05-2005, 15:48
we lachen nu wel, maar wat nu als hannah Tokkie je zou proberen te rapen :shock:
het zal idd wel geen playmate model geweest zijn, anders doet een 54 jarige vent echt niet moeilijk lijkt mij..

gewoon ogen dicht en fantaseren is achteraf iedereen blij ..........

Jarno
13-05-2005, 23:20
Ik weet waarschijnlijk al wel waar dit is gebeurdt . We hebben hier namelijk een gebruikers ruimte voor harddrugs verslaafde en die ligt aan een weg waar best wat verkeer langs komt. Bij mij is het ookal is gebeurdt , heb die muts toen 5 euro en mn blikje redbull wat ik aan het drinken was gegeven om van dr af tekomen , maar voelde me toch echt ff onveilig. Voor het zelfde geld douwen ze een naald ofzo in je .

Octavius
13-05-2005, 23:27
Ik weet waarschijnlijk al wel waar dit is gebeurdt . We hebben hier namelijk een gebruikers ruimte voor harddrugs verslaafde en die ligt aan een weg waar best wat verkeer langs komt. Bij mij is het ookal is gebeurdt , heb die muts toen 5 euro en mn blikje redbull wat ik aan het drinken was gegeven om van dr af tekomen , maar voelde me toch echt ff onveilig. Voor het zelfde geld douwen ze een naald ofzo in je .

Auto wint altijd van voetganger.

@ Marb: Denk het ook. Was gewoon een hopeloos dik vet varkens die haar kans zag en zo haar eerste en tevens laatste sexuele ervaring had.

Jarno
13-05-2005, 23:41
Ik weet waarschijnlijk al wel waar dit is gebeurdt . We hebben hier namelijk een gebruikers ruimte voor harddrugs verslaafde en die ligt aan een weg waar best wat verkeer langs komt. Bij mij is het ookal is gebeurdt , heb die muts toen 5 euro en mn blikje redbull wat ik aan het drinken was gegeven om van dr af tekomen , maar voelde me toch echt ff onveilig. Voor het zelfde geld douwen ze een naald ofzo in je .

Auto wint altijd van voetganger.

@ Marb: Denk het ook. Was gewoon een hopeloos dik vet varkens die haar kans zag en zo haar eerste en tevens laatste sexuele ervaring had.

ff serieus al is het vrijdag avond zou jij dat doen?? als er minimaal 7 andere mensen staan en er zon 5 auto's voorbij rijden? Denk dat ik dan voorploig ff vast had gezeten en dat was het me echt niet waard. Rij dus ook niet meer langs die weg.

Octavius
13-05-2005, 23:49
Ik weet waarschijnlijk al wel waar dit is gebeurdt . We hebben hier namelijk een gebruikers ruimte voor harddrugs verslaafde en die ligt aan een weg waar best wat verkeer langs komt. Bij mij is het ookal is gebeurdt , heb die muts toen 5 euro en mn blikje redbull wat ik aan het drinken was gegeven om van dr af tekomen , maar voelde me toch echt ff onveilig. Voor het zelfde geld douwen ze een naald ofzo in je .

Auto wint altijd van voetganger.

@ Marb: Denk het ook. Was gewoon een hopeloos dik vet varkens die haar kans zag en zo haar eerste en tevens laatste sexuele ervaring had.

ff serieus al is het vrijdag avond zou jij dat doen?? als er minimaal 7 andere mensen staan en er zon 5 auto's voorbij rijden? Denk dat ik dan voorploig ff vast had gezeten en dat was het me echt niet waard. Rij dus ook niet meer langs die weg.

Nummerplaten eraf en bivakmuts op.

Anonymous
13-05-2005, 23:53
Ik weet waarschijnlijk al wel waar dit is gebeurdt . We hebben hier namelijk een gebruikers ruimte voor harddrugs verslaafde en die ligt aan een weg waar best wat verkeer langs komt. Bij mij is het ookal is gebeurdt , heb die muts toen 5 euro en mn blikje redbull wat ik aan het drinken was gegeven om van dr af tekomen , maar voelde me toch echt ff onveilig. Voor het zelfde geld douwen ze een naald ofzo in je .

Auto wint altijd van voetganger.

@ Marb: Denk het ook. Was gewoon een hopeloos dik vet varkens die haar kans zag en zo haar eerste en tevens laatste sexuele ervaring had.

ff serieus al is het vrijdag avond zou jij dat doen?? als er minimaal 7 andere mensen staan en er zon 5 auto's voorbij rijden? Denk dat ik dan voorploig ff vast had gezeten en dat was het me echt niet waard. Rij dus ook niet meer langs die weg.

Nummerplaten eraf en bivakmuts op.

:lol: :lol:

dat zei mn collega ookal toen ik het hem een dag er na vertelde

Anonymous
14-05-2005, 00:12
Ik weet waarschijnlijk al wel waar dit is gebeurdt . We hebben hier namelijk een gebruikers ruimte voor harddrugs verslaafde en die ligt aan een weg waar best wat verkeer langs komt. Bij mij is het ookal is gebeurdt , heb die muts toen 5 euro en mn blikje redbull wat ik aan het drinken was gegeven om van dr af tekomen , maar voelde me toch echt ff onveilig. Voor het zelfde geld douwen ze een naald ofzo in je .

Eigenlijk heb ik die 5 euro ook gegeven , omdat ik het ook erg vind dat ze op die manier haar geld moet verdienen. Harddrugs verslaafd zijn is geen pretje als je coldturkey moet gaan.

micha
14-05-2005, 01:35
slingerweg is populair bij mensen die gratis willen parkeren vlak bij de stad en toch gratis. Maar dit heeft natuurlijk niks met het bericht te maken :lol: :lol:

er zijn is idd wat opvang 1 voor de ouderwetse swiebertjes en onze alcholica's en een riante gebruikersruimte voor onze chemisch afhankelijke stadsgenoten maar ja waar heb je dat nu niet? maar deze dame was wel direct.

Guru
14-05-2005, 12:30
Ik had haar geschept met de auto. :)

ROIDRAGE
14-05-2005, 17:49
Ik had haar geschept met de auto. :)

jij hebt geeneens een rijbewijs

Highline
14-05-2005, 22:29
vandaag er nog langs gereden maar helaas was er niemand ;)

The Satan
15-05-2005, 10:41
als het een verslaafde was weet jenooit waar ze had gezeten met haar mond 10min er voor!!! dus wel verstandig van die man!!!
anders proef je misschien wel genitale wratten :twisted: :twisted:

Anonymous
15-05-2005, 12:01
gewoon 3 condooms om en een vuilniszak over haar kop. dan doe je toch een goede daad als je haar op die manier helpt.

Robbie
15-05-2005, 20:37
BREDA - De politie van Breda heeft een 22-jarige inwoonster van deze stad aangehouden omdat ze een automobilist aanhield en hem onzedelijk betastte.

De 54-jarige automobilist minderde vaart toen de Bredase midden op de Slingerweg liep. Uiteindelijk dwong de vrouw de man te stoppen. Toen de auto stil stond trok de vrouw het portier aan de bijrijderzijde open en gaf de chauffeur een kus en betastte hem op onzedelijke wijze. De man was hiervan niet gediend en duwde de hem onbekende vrouw van zich af. Deze beantwoordde de afwijzing van de automobilist met een aantal klappen tegen zijn hoofd. Omstanders waarschuwden de politie die de verwarde vrouw aanhield en overbracht naar een politiebureau.

Gebeurt mij nou nooit :( :(