PDA

View Full Version : Today is my lucky day



Biiyen
18-05-2005, 14:16
Ik ben al een paar weken op zoek naar een nieuwe telefoon en vandaag parkeer ik mijn auto, stap uit en zie dit (http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,nl_nl_0_43991_rArNrNrNrN,00.html) geinig dingetje op de grond liggen.

Jay Hoov
18-05-2005, 14:25
Ik was hem al kwijt, thanks Raziel!!!

Mickey
18-05-2005, 14:50
Vet! Gaaf aparaatje is dat!

Ik heb vandaag mn TOMTOM IPAQ edition besteld..
In ruil voor een paar vakantie dagen (die ik nooit meer had opgekregen ;) )

Anonymous
18-05-2005, 14:51
wat zeiden ze bij de politie toen je 'm inleverde? :lol:

Biiyen
18-05-2005, 14:54
wat zeiden ze bij de politie toen je 'm inleverde? :lol:

"Sorry wij hebben het te druk, kom morgen maar terug."

Anonymous
18-05-2005, 15:07
wat zeiden ze bij de politie toen je 'm inleverde? :lol:

"Sorry wij hebben het te druk, kom morgen maar terug."

:lol: :lol:

strak ding trouwens!

Leon
18-05-2005, 16:48
Hij 'slide' niet fijn vind ik, mijn D500 vind ik fijner naar boven 'sliden' :thumbs:
Toch leuk als je zo'n ding tegenkomt op straat en hij is zijn baasje kwijt.

Shytown
18-05-2005, 17:09
Ik heb de voorloper, de SL55 alweer 2 jaartjes en mag gelukkig bijna een nieuwe.
Maar ja, alles wat gratis is mag je niet in de bek kijken :D
Zat er nog SIM in?

Anonymous
18-05-2005, 17:13
Al gekeken of er nog leuke foto's opstonden van iemand vriendin toevallig??

Leon
18-05-2005, 19:15
Al gekeken of er nog leuke foto's opstonden van iemand vriendin toevallig??

Inderdaad, meteen checken en posten natuurlijk :wink:

Biiyen
18-05-2005, 20:43
Dat is et hem ja, dat ding is leeg en ik heb geen lader. Hij deed het heel even maar dat ding heeft een pin dus in zijn/haar sim kom ik niet. Mijn sim deed het er wel in maar ik had telkens maar een halve minuut voor dat de telefoon weer uitviel.

Ik ben zwaar aan het twijfelen of ik nu een adapter moet kopen of naar de pliesie brengen. Ik heb echt zoiets, dan breng ik hem naar de kit en dan geeft zo'n agent hem thuis aan zijn zoontje. Kan ik hem net zo goed zelf houden.

maar ik kan ook een risico nemen en een adapter kopen, als dat toestel van een meisje is kan ik hem altijd terug geven. En als dat ding van een gast is dan heeft ie pech.

Leon
18-05-2005, 20:57
Finders keepers :thumbs:
Met andere woorden: HOUDEN!

Shytown
18-05-2005, 21:02
Dat is et hem ja, dat ding is leeg en ik heb geen lader. Hij deed het heel even maar dat ding heeft een pin dus in zijn/haar sim kom ik niet. Mijn sim deed het er wel in maar ik had telkens maar een halve minuut voor dat de telefoon weer uitviel.

Ik ben zwaar aan het twijfelen of ik nu een adapter moet kopen of naar de pliesie brengen. Ik heb echt zoiets, dan breng ik hem naar de kit en dan geeft zo'n agent hem thuis aan zijn zoontje. Kan ik hem net zo goed zelf houden.

maar ik kan ook een risico nemen en een adapter kopen, als dat toestel van een meisje is kan ik hem altijd terug geven. En als dat ding van een gast is dan heeft ie pech.

Ik zou hem gewoon aan mij geven/berkopen. Ik heb immers een lader. :D

Sjaak
18-05-2005, 21:05
wat zeiden ze bij de politie toen je 'm inleverde? :lol:

"Sorry wij hebben het te druk, kom morgen maar terug."

hahaha eindelijk goede raad :maskills: hoeveel moet je er voor hebben :roll:

HUNTER
18-05-2005, 21:30
hahahaha ik heb ook nog wel een siemens lader en ik misbruik al een paar maanden Marieke's oude telefoon..... dus als je nog een goed doel weet :roll:

Deuce
18-05-2005, 21:40
Ik heb ooit s een telefoon na wat smse met wat mensen uit zn lijst teruggegeven....zou het zelf ook zeer waarderen hoe en wat...

Ben zelf ooit een keer op Qdance feest mn tel kwijtgeraakt met mn "niet nuchtere"hoofd....Belde om 7 in de ochtend op mn nr...zegt die kerel: je hebt geluk gehad, mag m komen ophalen in assen :shock:

Klein ritje maar wel de moeite waard...telefoon boeit me niet..maar wel de kaart die erin zit...das echt mn leven :wink:

HUNTER
18-05-2005, 22:30
tegenwoordig kun je alles via bluetooth backuppen deuce ;)

Ossie
18-05-2005, 22:40
wat zeiden ze bij de politie toen je 'm inleverde? :lol:

"Sorry wij hebben het te druk, kom morgen maar terug."

Je bent pas schuldig als je in Nederland bent vrijgesproken.




Euueehh, is dit nu van toepassing Raziel??

Ik heb zelf een poos terug een mooie Sony-Ericsson telefoon gevonden in het cafe op school. Ik dacht: ik bel wel even naar het laatstgenoemde nummer. Heb ik een afspraak met diegene gemaakt dat ze de telefoon kon ophalen, ze was toevallig op school. Komt er opeens net zo'n lekker wijf van mijn school dat ding ophalen 8) . Later stelde ze me voor aan de eigenaresse (trouwens ook een hottie). Daarna zijn we wel contact blijven houden met elkaar, en een paar keer gebekt met uitgaan :D

@ Raziel: ik weet dat het vet veel geluk was. Je hebt een groter risico dat er een vent of dik wijf dat ding komt ophalen, dus ik zeg: houden :twisted: :twisted:

Octavius
19-05-2005, 11:42
wat zeiden ze bij de politie toen je 'm inleverde? :lol:

"Sorry wij hebben het te druk, kom morgen maar terug."

Je bent pas schuldig als je in Nederland bent vrijgesproken.




Euueehh, is dit nu van toepassing Raziel??

Ik heb zelf een poos terug een mooie Sony-Ericsson telefoon gevonden in het cafe op school. Ik dacht: ik bel wel even naar het laatstgenoemde nummer. Heb ik een afspraak met diegene gemaakt dat ze de telefoon kon ophalen, ze was toevallig op school. Komt er opeens net zo'n lekker wijf van mijn school dat ding ophalen 8) . Later stelde ze me voor aan de eigenaresse (trouwens ook een hottie). Daarna zijn we wel contact blijven houden met elkaar, en een paar keer gebekt met uitgaan :D

@ Raziel: ik weet dat het vet veel geluk was. Je hebt een groter risico dat er een vent of dik wijf dat ding komt ophalen, dus ik zeg: houden :twisted: :twisted:

Alleen gebekt? Meer niet. Valt me tegen... :wink:

Biiyen
19-05-2005, 13:59
toestel is van een meisje dat werkt bij de supermarkt, heb het toestel teruggegeven. Vond het te erg om iets te houden van een meisje dat er lang voor heeft moeten werken. Ennnnnnnnnnnnnnn ik sta nu te boek als "eerlijk" bij de miepies van de supermarkt.... kan nooit niet slecht zijn. 8)

Anonymous
19-05-2005, 14:33
toestel is van een meisje dat werkt bij de supermarkt, heb het toestel teruggegeven. Vond het te erg om iets te houden van een meisje dat er lang voor heeft moeten werken. Ennnnnnnnnnnnnnn ik sta nu te boek als "eerlijk" bij de miepies van de supermarkt.... kan nooit niet slecht zijn. 8)

hahaha, eerlijk is echter niet sexy.

bad boys get all the girls! :lol: