PDA

View Full Version : Pianoman komt wellicht uit Krommenie



Robbie
19-05-2005, 21:07
Nieuw Bericht :lol: :lol: :lol:

Krommenieƫr blijkt niet de 'pianoman'
AMSTERDAM - Krommenieƫr Marcel Herder is niet de mysterieuze pianoman die Engeland voor raadsels stelt. Dat meldt het Noordhollands Dagblad op zijn website. Herder meldde zich donderdag bij de politie om de vragen rond zijn verblijfplaats uit de wereld te helpen.


In april dook de verwarde 'pianoman' op in Engeland. Daar verblijft hij sindsdien in een kliniek. Niemand weet wie hij is, hij zwijgt de gehele dag. Alleen als hij piano speelt leeft hij op.

Nadat een foto van de man door heel Europa werd verspreid, kwamen er bij de politie tips binnen dat het om de Krommenieƫr Herder zou gaan. Oude bekenden van hem herkenden hem in het verspreide portret. Herder staat bij de bij de politie al een tijd als vermiste geregistreerd.

Nadat de foto van de mysterieuze pianoman vandaag in het Noordhollands Dagblad stond naast een recente foto van Herder, meldde de laatste zich bij de Amsterdamse politie. De oud-Krommenieƫr blijkt al geruime tijd in de hoofdstad te wonen.

xXRichardXx
19-05-2005, 22:32
Ik las vanochtend pas voor t eerst over deze pianoman, te weird gek! Lijkt wel een beetje een film (k-pax ofzo). En de tip van de pantomime speler uit Rome :lol: :lol:

Wix
19-05-2005, 22:36
Die vent heeft zich vanmiddag in Amsterdam bij de politie gemeld. Hij is het dus niet...

Ossie
21-05-2005, 22:33
Ik las gister dat hij waarschijnlijk uit Twente zou komen.

Dit begint net die Renault reclame te worden, met die gast die alle records breekt met racespelletjes, dat iedereen zegt van: volgens komt ie hier vandaan, nee volgens mij komt ie daarvandaan.