PDA

View Full Version : voor zondag nog 2kg kwijt?



jojo
20-05-2005, 13:09
kon de topic niet meer vinden van afvallen maar heb jullie hulp nodig..


wat kan ik het beste doen het wilt er niet af ik ben al 2 weken aan het afvallen maar lijkt wel of er niets meer af kan wat doen jullie???

Anonymous
20-05-2005, 13:32
Trainen met een vuilniszak ,En niet meer zo veel eten het is zwaar maja :thumbs:

Leon
20-05-2005, 13:38
Laat je magnums liggen en ga sporten in een dikke winterjas, gewoon helemaal de ziekte rennen.

Ton
20-05-2005, 13:48
heb je je voedingsschema wel aangepast om af te vallen?? met een goed voedingsschema en trainingschema moet het toch te doen zijn.

maja daar heb je nu zo'n 2 dagen voor je moet vechten niets meer aan...:) er uit zweten dus die kilo's :thumbs:

jojo
20-05-2005, 16:02
bedankt maare ik heb bijv ipv 3 broodjes en yoghurt halve liter s'morgens 2 broodjes en 1 kommetje yoghurt en eet geen ijsjes meer :wink: maja ik zal wel meer gaan cardioén enzo

TRAVIS
20-05-2005, 17:54
nu echt minder eten...alleen als je lichaam er om vraagt....vlak voor je weging naar de sauna scheelt en die dag van tevoren nix opnemen....dus geen eten en drinken, that will do it! oja ligt natuurlijk ook aan je vetprecentage....succes ermee ps eet na je weging ook niet teveel ineens bij want daar krijg je last van....rustig verdelen. :thumbs:

TRAVIS
20-05-2005, 18:00
haha en als dat niet lukt doe je het volgende.....

1. scheer jezelf helemaal kaal, harsen kan ook.

2. bijt of knip je nagels zo kort mogenlijk.

3. tuf jezelf helemaal leeg....zon 3000 keer scheelt.

4. sla jezelf 65 a 66 keer een bloedneus.

en je zult zien....het scheelt allemaal in gewicht!!! :wink: :wink: :wink:

Hahaha je kanb natuurlijk ook een springtouwtje meenemen maar dan maak je jezelf weer moe he, lol :thumbs:

lil´kickboxer
21-05-2005, 11:08
Dat is wel kort dag. Ik zou gaan hardlopen en goed kijken naar je voeding of je nog iets kan veranderen, maar jezelf niet uithongeren anders verlies je kracht.

Dennuz
21-05-2005, 11:29
2 kilo is wel erg kort dag... Denk dat de enige manier is om erg veel te zweten, en dat de sauna daar het makkelijkst voor is...

Jochem
21-05-2005, 11:54
2 kilo zweten is toch niet zon probleem? als ik een hete douche pak van 15 mins ben ik al een kilo kwijt. ik moet voor grappling meestal 2-3 kilo kwijt in 1 dag, gewoon wat minder drinken, zonnebankje en hete douche pakken. rennen in een vuilniszak zou ik als laatste optie pakken persoonlijk :)

The Bulldog
21-05-2005, 14:53
Jo jo ,

Je hebt nu nog de kans om in de winkel jeneverbes capsules te kopen.

Deze zorgen ervoor dat je vocht kwijtraakt.

Dity in combinatie met lopen en een eventuele sauna.

zou moeten lukken.

Veel water drinken en geen zout eten ...

geloof me 2 kg is dan goed te doen zonder te verzwakken.

Morgen wil ik je wel zien knallen dus succes.

Tsuki
21-05-2005, 16:17
sauna ...................

Leon
21-05-2005, 17:34
seks in de sauna..............

Anonymous
22-05-2005, 23:27
ik moet 4 kilo's afvallen voor zondag :shock:
kan iemand mij helpen?

Anonymous
22-05-2005, 23:27
ik moet 4 kilo's afvallen voor zondag :shock:
kan iemand mij helpen?

Anonymous
17-06-2005, 17:22
Hak je onderbeen er af. Ben je meteen 5 kilo-tjes lichter, ha ha
Beetje lastig vechten alleen

Aaronk
21-06-2005, 03:38
2 kilo aftrainen is dus echt niks...

Alleen wegen en vechten op de zelfde dag is aardig gevaarlijk als je vocht wil aftrainen.

1 Sauna je zelf in smeren met albolene.. hier door gaan je porien open. plus en vynyl sauna pak aan trekken

2 Geen koolhydraten meer eten tot de weging.

aftrainen is een kunst

henk d
07-07-2005, 21:44
gewoon jeneverbescapsules die kan je halen bij de revorm winkel

Joris
08-07-2005, 00:39
is het gelukt

laila
21-07-2005, 23:17
2 kilo aftrainen is dus echt niks...

Alleen wegen en vechten op de zelfde dag is aardig gevaarlijk als je vocht wil aftrainen.

1 Sauna je zelf in smeren met albolene.. hier door gaan je porien open. plus en vynyl sauna pak aan trekken

2 Geen koolhydraten meer eten tot de weging.

aftrainen is een kunst

Hoi Aronk,
maar van koolhydraten krijg je toch weer energie van tegen mij hebben ze altijd gezegt dat je 2 dagen ervoor heel veel koolhydraten moet eten voor een partij. En ik moet ook altijd op mijn gewicht leten en dat ik ervan ben aangekomen kan ik ook niet zeggen in die twee dagen.
Ik moet zeggen dat ik ook moeilijk opgewicht kom maar als ik ervoor ga
en ik eet rond 18.00 een groot bord middag en na de training eet ik niks
meer en probeer echt op het snoepen te leten dan ben ik op gewicht maar dan moet ik wel op zijn minst 3 keer per week hardlopen
Groetjes Laila

Aaronk
09-08-2005, 20:22
2 kilo aftrainen is dus echt niks...

Alleen wegen en vechten op de zelfde dag is aardig gevaarlijk als je vocht wil aftrainen.

1 Sauna je zelf in smeren met albolene.. hier door gaan je porien open. plus en vynyl sauna pak aan trekken

2 Geen koolhydraten meer eten tot de weging.

aftrainen is een kunst

Hoi Aronk,
maar van koolhydraten krijg je toch weer energie van tegen mij hebben ze altijd gezegt dat je 2 dagen ervoor heel veel koolhydraten moet eten voor een partij. En ik moet ook altijd op mijn gewicht leten en dat ik ervan ben aangekomen kan ik ook niet zeggen in die twee dagen.
Ik moet zeggen dat ik ook moeilijk opgewicht kom maar als ik ervoor ga
en ik eet rond 18.00 een groot bord middag en na de training eet ik niks
meer en probeer echt op het snoepen te leten dan ben ik op gewicht maar dan moet ik wel op zijn minst 3 keer per week hardlopen
Groetjes Laila

Hoi Laila,

mijn aftrain schema is voor als je een dag voor je partij moet wegen. Dan kan je het koolhydaten trukje je doen. Anders niet.... Met op de dag zelf wegen kan je heel weinig aftrainen. Hoeveel kilo heb je steeds moeite mee?

Aaronk
09-08-2005, 20:23
2 kilo aftrainen is dus echt niks...

Alleen wegen en vechten op de zelfde dag is aardig gevaarlijk als je vocht wil aftrainen.

1 Sauna je zelf in smeren met albolene.. hier door gaan je porien open. plus en vynyl sauna pak aan trekken

2 Geen koolhydraten meer eten tot de weging.

aftrainen is een kunst

Hoi Aronk,
maar van koolhydraten krijg je toch weer energie van tegen mij hebben ze altijd gezegt dat je 2 dagen ervoor heel veel koolhydraten moet eten voor een partij. En ik moet ook altijd op mijn gewicht leten en dat ik ervan ben aangekomen kan ik ook niet zeggen in die twee dagen.
Ik moet zeggen dat ik ook moeilijk opgewicht kom maar als ik ervoor ga
en ik eet rond 18.00 een groot bord middag en na de training eet ik niks
meer en probeer echt op het snoepen te leten dan ben ik op gewicht maar dan moet ik wel op zijn minst 3 keer per week hardlopen
Groetjes Laila

Hoi Laila,

mijn aftrain schema is voor als je een dag voor je partij moet wegen. Dan kan je het koolhydaten trukje je doen. Anders niet.... Met op de dag zelf wegen kan je heel weinig aftrainen. Hoeveel kilo heb je steeds moeite mee?