PDA

View Full Version : Mijn linker voet



KO TKO
21-05-2005, 22:21
6 jaar geleden is er een busje over mijn linker voet en enkel gereden. Ik heb daardoor een tijdje mank gelopen. Maar naar een tijdje ging ik weer normaal lopen. Paar maanden geleden ben ik s'morgens gaan hardlopen. en na een " klein " rondje rond de winkel centrum kreeg al last van mijn linker voet. En na maand begon ik weer mank te lopen. Ik ben toen naar een dokter geweest. En die zei toen dat ik er in het ziekenhuis foto's van moet maken. En toen heb ik in de ziekenhuis er foto's van laten maken. En er bleek niks mis te zijn met linker voet. En nu loop ik weer normaal.

Weet iemand hier waardoor ik na rondje lopen al last krijg van mijn linker voet? Ik heb trouwens wel goede hardloop schoenen aan.

Octavius
21-05-2005, 22:40
Ik ben geen dokter helaas. Zou zeggen ga eens naar een (sport) orthopeed.

Ik Antwerpen zit een hele goede.

KO TKO
01-06-2005, 22:10
Ik ben geen dokter helaas. Zou zeggen ga eens naar een (sport) orthopeed.

Ik Antwerpen zit een hele goede.

Kan ik zomaar naar een ortopeed gaan, of heb ik eerst toestemming van de dokter nodig.

KO TKO
01-06-2005, 22:12
Zou het mischien helpen als ik ging hardlopen op de lopende band, want dat is minder belastent voor mijn linker voet en enkel.

Octavius
01-06-2005, 22:47
Ik ben geen dokter helaas. Zou zeggen ga eens naar een (sport) orthopeed.

Ik Antwerpen zit een hele goede.

Kan ik zomaar naar een ortopeed gaan, of heb ik eerst toestemming van de dokter nodig.

In Belgie wel ligt eraan hoe je verzekerd bent of hoeveel je zelf hebt.

Deuce
01-06-2005, 22:48
Tja mischien heb je geen zak aan mijn verhaal, maar ik wilde het je even niet onthouden.

Een goede 3,5 jaar geleden brak ik mijn voet op 4 plekken, lang in het gips gezeten, had het echt lelijk gebroken en godzijdank hoefde ik niet geopereerd te worden nadat het gespalked was geweest na een week. Na mn revalidatie had ik altijd nog last bij een hoop, als ik 10 minuten hardliep, dan liep ik 3 dagen rond als een pinguin met een opgezwollen voet.....Doktoren wilden me min of meer overhalen om er een stalen pin (dwars) in te zetten zodat alles steviger vast kwam te zitten en dat ik dan weer het meeste zou kunnen doen. Heb hordes fysiotherapeuten achter de rug en andere ongein..... Dus ik accepteerde het maar zoasl het was..

Dit jaar ben ik in Azie rond gaan reizen, ik ontmoete daar een Indische kerel, heel toevallig mee aan de praat gegaan en hij was masseur, Indische massage is gericht op zenuwprikkelingen. Niet zoals de thaise masssage waar ze al je gewrichten uit elkaar trekken etc.

Mijn (ex)vriendin had er wel interesse bij omdat die een hoop last had van dr nek en rug, dus ze wilde het wel proberen. Heb er wat bijgezeten, mijn (ex)vriendin heeft een bepaalde allergie voor eiwitten en een hoop andere stoffen die ze eigenlijk niet mag eten, dit is ooit door een bloedvergiftiging gekomen. Die kerel kon exact aan haar huid al zien waar ze allergisch voor was en wat ze at :shock: , daar stond ik al van te kijken....Uiteindelijk werd mn vriendin wat ziek en ging weg, en ze had nog een kwartier te goed.

Ik dacht nou laat ik het maar proberen, had onwijs last van mn voet van al dat gesjouw met een backpack etc. Het verhaal uitgelegd over mn voet, zonder al teveel info te geven. Die kerel kon precies voelen waar ik wat had gebroken, precies vertellen wat er fout was en ik liet hem beetje zn gang gaan. Hij vertelde me dat ik eigenlijk 2x per week terug zou moeten komen naar hem...maargoed...het voelde wel ok..

De wondere zijn de wereld nog niet uit......zeker niet toen ik de hele vakantie nergens meer last van heb, laatste weken begint het weer een beetje terug te komen, omdat ik mischien ook wat meer train weer. Maar ik had NERGENS meer last van :shock: , stond er echt van te kijken...en hier wilden ze er een stalen plaat in zetten :?

Ik zou het een keer bij zo iemand proberen, maar pas op voor kwakzalvers en oplichters..die zitten er geneog, en zo dacht ik eigenlijk ook over hem... :wink:

Judas
02-06-2005, 02:30
Dat je die gozer zomaar naar dr huis laat kijken man :roll:
Daar kan je idd aan ruiken wat ze gegeten heeft :wink:

Deuce
02-06-2005, 10:38
Scherp opgemerkt judas... :maskills: ...*edit*

Anonymous
02-06-2005, 11:24
Dat je die gozer zomaar naar dr huis laat kijken man :roll:
Daar kan je idd aan ruiken wat ze gegeten heeft :wink:

lmfao :lol: :lol: