PDA

View Full Version : Relschoppers!!!!!!!!



Robbie
24-05-2005, 22:47
Kijk even op : http://www.opsporingverzocht.nl/index.asp?ID=0

en op http://www.politie-rijnmond.nl/


Mijn mening is Jongens geen hand boven hun hoofd houden, maar herken je iemand geef hem aan!!!!!!!!!

Als je die film kijkt echt niet normaal meer gewoon, afschieten die relschoppers

Dit heeft totaal niet met supporters te maken

Hidman
24-05-2005, 23:16
Als je deze beelden zo ziet dan schrik je idd toch wel ff!

TommySoprano
25-05-2005, 10:40
echt simpel klootjesvolk altijd in een groep bah bah bah :twak:
moet je es op die fotos kijken wat een kneuzen t zijn, en dan met een paar honderd zijn ze los!!!
gewoon 2 jaar lang voetballen zonder publiek, dit kan en mag niet ..gvd wat een zooi!!!
daarom ben ik voor de individuele sporten, ik heb geen groep nodig om los te gaan :thumbs:

Leon
25-05-2005, 10:41
Ik kan het filmpje niet afspelen op de site :?

Leon
25-05-2005, 10:50
Op dit soort mensen moet je dus niet de ME maar het leger opafsturen met stopkogels! :twisted:

Aaronk
25-05-2005, 11:28
Nee stuur de G UNIT op ze af

Deuce
25-05-2005, 11:29
Leon zou dit geweld zo stoppen met zn streetfight groep...

Aaronk
25-05-2005, 11:32
Leon zou dit geweld zo stoppen met zn streetfight groep...

Aids stopt alles op de langebaan. Dus virus zou het ook kunnen met ze homos

Deuce
25-05-2005, 11:33
Ja maar dat is lange termijn gericht...het met snel en effectief zijn...

Aaronk
25-05-2005, 11:37
Dan maar leon met ze rappende flikkers

Sjaak
25-05-2005, 11:38
Tering dat zijn echt bizarre beelden en wat een geweld en haat zeg :shock:

Zag in het filmpje zelfs een politeagent zijn wapen trekken en dat kan ik me heel goed voorstellen als je zo in het nouw wordt gebracht.

Dit werkt zo niet meer en je moet nu echt gaan afwegen om het niet op de Israelische manier aan te pakken, met rubberen stopkogels.

Hoewel ik totaal niets met met politie ligt me sympathie toch op dit punt geheel aan hun kant en van van mij mogen ze ze stuk voor stuk neermaaien (met stopkogels) wat een teringtuig zeg :evil:

Octavius
25-05-2005, 16:09
Weet niet of mensen ooit die reportage hebben gezien van het EK dat in Ned/Bel werd gehouden. Daar dachten sommige na dat ze pepperspray en traangas tegen ze hadden gebruikt nog de man te zijn. Dus sta je op uit de groep met je handjes op je rug geboeid en ga je lopen uit de hoop dat de groep meegaat. Niet dus. Die kerl rennen en word achterlangs tegen de muur geduwd waarna een ME'er uit Belgie hem voorlangs vol op ze bek slaat met zijn vuist en hem links laat liggen en gewoon doorloopt. Die kerl lag er KO en pas na een paar min. kwam de EHBO eens kijken.

Gelukkig is het niet zo uit de hand gelopen toen met die Franse ME'er en die Duitse 'supporters'.

Maar idd. dit heeft niks met sport te maken. Op de Zuid-Afrikaanse of Indonesische manier aanpakken.

Ossie
25-05-2005, 22:22
Ik vind die lui zo fucking triest. Het zijn echt simpele, verachtelijke mensen.
Idd. gewoon op de aziatische manier aanpakken. Als ze willen knokken, kunnen ze een knokpartij krijgen. Gewoon paar honderd ME'ers erop afsturen die ze helemaal kapot slaan.

Leon
26-05-2005, 08:17
Ik vind die lui zo fucking triest. Het zijn echt simpele, verachtelijke mensen.
Idd. gewoon op de aziatische manier aanpakken. Als ze willen knokken, kunnen ze een knokpartij krijgen. Gewoon paar honderd ME'ers erop afsturen die ze helemaal kapot slaan.

Iets anders snapt dat lage volk inderdaad toch niet, onkruid moet je met onkruid verdelgen.

Mickey
26-05-2005, 10:15
Ik vind die lui zo fucking triest. Het zijn echt simpele, verachtelijke mensen.
Idd. gewoon op de aziatische manier aanpakken. Als ze willen knokken, kunnen ze een knokpartij krijgen. Gewoon paar honderd ME'ers erop afsturen die ze helemaal kapot slaan.

Iets anders snapt dat lage volk inderdaad toch niet, onkruid moet je met onkruid verdelgen.

Nee.. Dat doe je met onkruidverdelger..
Ik ga geen brandnetels planten om van mn paardebloemen in de tuin
af te komen..

Vuur met vuur ;)