PDA

View Full Version : Jongetje met twee ongeboren broertjes in zijn buik



dokter flinstone
26-05-2005, 08:23
Jongetje heeft twee embryo's in zijn buik
PEKING - Artsen in China hebben bij een negen maanden oud jongetje twee embryo's uit zijn buik verwijderd. Ze hadden ieder de omvang van een kippenei en parasiteerden op het voedsel dat het kindje binnenkreeg. Dat meldde het Chinese persbureau Xinhua woensdag.


Het jongetje was vorige week doodziek opgenomen in het kinderziekenhuis in de Centraal-Chinese provincie Hunan. De doktoren dachten aanvankelijk dat hij een mysterieuze tumor in zijn maag had. De kleine ligt na de operatie nog in kritieke toestand.

De artsen vermoeden dat de moeder aanvankelijk in verwachting was van een drieling, maar dat alleen het jongetje tot ontwikkeling is gekomen. Waarschijnlijk was de moeder ondervoed en hebben de embryo's zich daarom in hun broertje genesteld.


Dit zien we wel vaker maar het blijft een raar iets

Mickey
26-05-2005, 10:14
Freaky Shit!
Waarom heb ik het gevoel dat dergelijke anomalieen zich
vaker in Azie voordoen?

Of is dat gewoon mijn perceptie?

dokter flinstone
26-05-2005, 10:45
Heel simpel omdat er in azie veel meer mensen wonen en er in grote delen nog niet echt een goede gezondheidszorg is.

jojo
26-05-2005, 10:48
eng man

Octavius
26-05-2005, 11:18
Freaky Shit!
Waarom heb ik het gevoel dat dergelijke anomalieen zich
vaker in Azie voordoen?

Of is dat gewoon mijn perceptie?

Sommige mensen wonen daar op de vuilnisstort. Andere wonen op een nucilaire dump site. Daar worden milieu en mensen niet altijd zo serieus genomen.

dokter flinstone
26-05-2005, 12:06
Gebeurd in nederland ook nog wel eens hoor.
Niet zo vaak meer en zeker met de huidige echoscopien enzo.

Paar jaar geleden kwam hier nog een ranzige tumor binnen met haar en tantjes. Bleek het inderdaad om de tweeling broer/zus te zijn van de patient.

Robbie
26-05-2005, 15:18
Niet normaal meer

RNLMC
26-05-2005, 15:30
Paar jaar geleden kwam hier nog een ranzige tumor binnen met haar en tantjes


wow now thats freaky, ik bedoel haar én tandjes :shock:

Muay Thai Elite
26-05-2005, 16:06
Net als een paar weken geleden in Reportage (op sbs6): Een Ethiopier (of iets dergelijks) met zijn broer in zijn buik. Handen, buik, genitalien, haar en tanden - alles was compleet, behalve zijn gezicht / hoofd was niet aanwezig.. DAT was pas ranzig. Toen de 'embryo' verwijderd was, was de man 43 kilo afgevallen!