PDA

View Full Version : 'Saudi-Arabië versnippert bijbels'



Guru
28-05-2005, 18:03
In het strenge islamitische Saudi-Arabië worden routinematig bijbels in beslag genomen van mensen die het land willen bezoeken. In een aantal gevallen zouden bijbels zelfs door de papierversnipperaar zijn gehaald. Dat stelt de Amerikaanse nieuwsdienst Crosswalk.

Crosswalk is van mening dat dergelijke berichten te weinig in de westerse media onder de aandacht komen. Dit in tegenstelling tot de discussie rondom Newsweek, die schreef over het ontheiligen van de koran door Amerikaanse soldaten.

"Moslims hebben meer respect voor de koran dan christenen voor de Bijbel", aldus de Sri Lankaanse predikant Danny Nalliah tegen Crosswalk. Hij was in de jaren negentig betrokken bij het runnen van de ondergrondse kerk in Saudi-Arabië. "Het is bekend dat als de douane op het vliegveld bij iemand een bijbel aantreft, deze in beslag wordt afgenomen en in de papierversnipperaar gedaan", zo vertelt hij. "Wie meerdere bijbels bij zich heeft, wordt in bewaring gesteld. Smokkelaars van grote aantallen krijgen zeventig zweepslagen of worden geëxecuteerd."

Eerder stelde de Commissie voor Internationale Godsdienstvrijheid van de Verenigde Staten al vast in 2003 dat "douaneambtenaren regelmatig bijbels en godsdienstig materiaal in beslag nemen als christelijke werknemers na een bezoek aan hun thuisland of vakantie op het vliegveld aankomenhttp://frontpage.fok.nl/nieuws/54422

Guru
28-05-2005, 18:04
Binnen de moslim wereld weet men feitelijk verdomd weinig over literatuur en ik merk vaak informeel dat moslims zwaar onderontwikkeld zijn. het is net zo als in de middeleeuwen van europa toen de religie het volk dom en achterlijk hield, zodat zij braaf belasting betaalden aan de adel en geestelijkheid. zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.

Sjaak
28-05-2005, 18:08
Vindt zowel dat je niet de Bijbel of de Koran moet versnipperen, voor een heleboel mensen zijn dit heilige boeken en dat getuigd dus weer van pure provocatie over en weer :roll:

Zielige vertoning hoor :x

Jochem
28-05-2005, 22:25
Binnen de moslim wereld weet men feitelijk verdomd weinig over literatuur en ik merk vaak informeel dat moslims zwaar onderontwikkeld zijn. het is net zo als in de middeleeuwen van europa toen de religie het volk dom en achterlijk hield, zodat zij braaf belasting betaalden aan de adel en geestelijkheid. zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.

guru: "ik ben echt geen racist, echt niet hoor."

Biiyen
29-05-2005, 01:09
SS Oberstorm Fuhrer Guru strikes again.....

ashi76
29-05-2005, 01:11
Ieder zijn ding, maar dit gaat nergens over... :twak:

Ossie
29-05-2005, 13:22
Idd. Ik ben geen racist zegt hij dan. Jij post dit soort dingen om moslims een slechte naam te geven. Ik heb wel vaker racisten gezien Guru, maar jij gaat wel heel erg ver. Zeggen dat 70% van de moslims in de middeleeuwen leeft.....

Justinian
29-05-2005, 13:49
zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.
:roll: Waar baseer je dit percentage op??

Muay Thai Elite
29-05-2005, 15:56
zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.
:roll: Waar baseer je dit percentage op??

Op de Nederlandse samenleving :D

ROIDRAGE
29-05-2005, 17:07
guru heeft zijn reetlikker gevonden

Justinian
29-05-2005, 17:08
zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.
:roll: Waar baseer je dit percentage op??

Op de Nederlandse samenleving :D
Ah, dus Guru heeft er onderzoek naar gedaan?

Muay Thai Elite
29-05-2005, 18:01
Hoho.. ik stel alleen het vermoeden dat ie daaruit het 'wetenschappelijke' percentage van 70 heeft gehaald. Ik lik niemands kont, maar dit wordt vast weer een suffe discussie, zoals we ze allemaal al zo veel hebben gezien.

Jochem
29-05-2005, 19:50
Ja, die 70% is gebaseerd op wetenschappelijke cijfers..... LMFAO

Ossie
29-05-2005, 19:58
Precies. Die cijfers heeft dr. Guru uit een hoog aangeschreven blad dat onderzoek doet nar dit soort dingen. :twak: :twak:
Het valt me op dat als je dit soort dingen gaat vragen, het helemaal stil is aan de kant van Guru. Of hij komt met antwoorden als: ik neem de moeite niet om mij daar kwaad over te maken, jij kan het niet met woorden aan, dus ga je schelden, en dit soort zinnetjes meer.
Het is op zich wel begrijpelijk dat hij zich er zo slap onderuit probeert te lullen, aangezien hij zich keer op keer op keer vastlult.
Jammer he Guru, dat wij jou lompe standpunten niet klakkeloos van je overnemen net als die belachelijk domme nazivriendjes van je......

Ronny
29-05-2005, 20:45
Binnen de moslim wereld weet men feitelijk verdomd weinig over literatuur en ik merk vaak informeel dat moslims zwaar onderontwikkeld zijn. het is net zo als in de middeleeuwen van europa toen de religie het volk dom en achterlijk hield, zodat zij braaf belasting betaalden aan de adel en geestelijkheid. zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.


sorry Guru, maar religie houd de mensen niet dom. Dat deden(doen) de mensen die religie misbruiken.

Guru
29-05-2005, 23:04
zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.
:roll: Waar baseer je dit percentage op??

Uit mijn ervaringen en naar aanleiding van gesprekken met mensen.
Daarnaast zit het gros uiteraard in de arabische landen zolas Afghanistan,Saudie-Arabie,Irak e.d.

Nu om Ossie en de andere heren te beantwoorden.
Dat bericht over Saudie Arabie mag ik niet posten ofzo?
Ik zet de islamtische bevolking NIET in een slecht daglicht dan doen die mensen daar zelf al, met hun achterhaalde ideeen.
Het zijn gewoon keiharde feiten die niet uit de lucht komen vallen.
Zou mij trouwens niet verbazen dat zoiets ook in elk ander islamitisch land gebeurd.

Aan jullie de vraag of er het normaal is dat Bijbels worden versnippert in Saudi-Arabie?? :?

Joris
30-05-2005, 00:34
het kan me eigenlijk geen reet schelen dat er bijbels in die landern worden vernietigd.....

Justinian
30-05-2005, 07:49
Uit mijn ervaringen en naar aanleiding van gesprekken met mensen. Daarnaast zit het gros uiteraard in de arabische landen zolas Afghanistan,Saudie-Arabie,Irak e.d.
Met andere woorden, je lult maar wat...


Aan jullie de vraag of er het normaal is dat Bijbels worden versnippert in Saudi-Arabie??
Normaal? Nee.
Interesseert het me? Nee.

Octavius
30-05-2005, 07:57
Afghanistan een Arabisch land? Islamitisch maar niet Arabisch.

De een versnipperd een bijbel een andere gebruikt hem als vloei voor zijn joint en de andere steelt hem uit de la van zijn hotelkamer. :wink:

70% leeft in de Middeleeuwen. Tja misschien ook 70% van de zwaar gelovige Christenen ook. (amish, oud-gereformeerden enz.)

Hoe vind je zelf de representativiteit van je onderzoek?

Biiyen
30-05-2005, 09:07
Ik heb liever dat geestelijke bijbels versnipperen dan dat ze net als hier in het westen minderjarig spul uitwonen.

Guru
30-05-2005, 19:27
Afghanistan een Arabisch land? Islamitisch maar niet Arabisch.

Lekker belangrijk, ze geloven allebei die zelfde Sinterklaas.




70% leeft in de Middeleeuwen. Tja misschien ook 70% van de zwaar gelovige Christenen ook. (amish, oud-gereformeerden enz.)

Helemaal mee eens, die mensen mogen ook weg van mij.


Hoe vind je zelf de representativiteit van je onderzoek?

Helder, en ik ben niet de enige die dit zo ervaart.

Jochem
30-05-2005, 22:59
Guru wat voor opleiding, if any, heb jij eigenlijk genoten. Ik vraag het me af omdat jij Moslims/arabieren afkraakt dat ze in jouw vakkundige ogen onderontwikkeld zijn. En wat beschouw je dan als onderontwikkeld, en voldoe je eigenlijk wel zelf aan je eigen criteria. Want belezen en goed opgeleid ben je zowiezo niet, vandaar dat ik het me afvraag

Overigens die islamieten zijn dezelfde mensen die de geneeskunde, sterrenkunde, wiskunde etc. hier in het westen hebben geintroduceerd. Maar dat wist je natuurlijk al want je favoriete vak op de basisschool was geschiedenis. Iets wat je al veelvuldig als argument hebt gebruikt om onzin te spuiien.

Guru
30-05-2005, 23:49
MBO opleiding en MAVO afgerond, Makelaarsstudie en Assurantie niet afgerond (gelukkig) en nu ben ik heel benieuwd wat je gaat zeggen. 8)

Ik ken ook afgestudeerde Rechten en Filisofie studenten die niet goed zijn "opgeleid".
Dat zegt ook nog niks over iemand.

Leon
31-05-2005, 07:51
Ik had ook een (serieuse) vraag aan Guru,

Waarom heb jij in godsnaam zo'n hekel aan buitenlanders?
Komt dat door persoonlijke aanvaringen in het verleden?
Is je buurman misschien allochtoon en is hij weleens vervelend?

Ik snap niet dat mensen nog steeds niet inzien dat we met z'n allen
op deze planeet rondlopen en allemaal dezelfde lucht inademen en
we daar verder vrij weinig aan kunnen doen en er gewoon het beste
van moeten maken.

Guru
31-05-2005, 07:58
Ik heb geen hekel aan buitenlanders.
Ik ben wel opgegroeid op een basischool en middelbare scholen waar geen buitenlanders op zaten.

Ik heb wel een hekel aan achterstandswijken en criminaliteit onder de allochtoonse bevolking maar ook onder de autochtoonse bevolking.

Misschien omdat het altijd een ver van m'n bed show is geweest.
En sinds er twee moorden zijn gepleegd die niemand voor ogen had gehouden, is het bij een 1+1 situatie geworden, dat Nederland niet meer dat vredelievende landje was van voorheen.

Leon
31-05-2005, 08:11
Heb je persoonlijk last van dit soort dingen? Voor mij is er namelijk niets veranderd
en ik heb er eerlijk gezegd ook weinig mee te maken, ik heb alle soorten maten:
Turken, Marrokanen, Siriërs, Indo's. Ook die mensen vinden het allemaal niet
fijn dat een paar van die malloten het voor ze verpest, de meesten die ik ken
zijn hele goede jongens die hard voor hun brood werken. Dat mensen ze dan
raar op straat aankijken kan ik wel enigzins begrijpen, maar je kan toch ook
niet omdat een paar die gekke ali's terroristische aanvallen plannen in
NL al die mensen afschrijven alsof ze allemaal hetzelfde zijn en hetzelfde voor
hebben met ons landje (wat overigens ook hun land is geworden in de loop der jaren)

Jochem
31-05-2005, 11:24
das heel simpel wat ik ga zeggen. "allochtonen" hebben gemiddeld MBO opleiding. Je 70% is minder ontwikkeld klopt dus niet tenzij je jezelf ook als minder ontwikkeld beschouwt. Overigens beschouw ik zelf MBO niet als minder ontwikkeld. alleen als je de bassischool of minder hebt, iets wat in NL vrij weinig voorkomt.

Enne rechten en Filosofie mensen zijn WEL goed opgeleid, maar goede kans is dat je niet de theoretische kennis in huis hebt om met ze te argumenteren en het daarom maar over deze boeg gooit.

Biiyen
31-05-2005, 12:11
das heel simpel wat ik ga zeggen. "allochtonen" hebben gemiddeld MBO opleiding. Je 70% is minder ontwikkeld klopt dus niet tenzij je jezelf ook als minder ontwikkeld beschouwt. Overigens beschouw ik zelf MBO niet als minder ontwikkeld. alleen als je de bassischool of minder hebt, iets wat in NL vrij weinig voorkomt.

Enne rechten en Filosofie mensen zijn WEL goed opgeleid, maar goede kans is dat je niet de theoretische kennis in huis hebt om met ze te argumenteren en het daarom maar over deze boeg gooit.

hmm onderontwikkeld is niet perse opleiding gerelateerd! Onderontwikkeld noem ik jonge meisjes stenigen omdat ze zijn verkracht, het is ook een familielid doden uit eerwraak en het is zeer zekers iemand jihad propaganda papieren op zijn borst prikken met dolken. Onderontwikkeld is ook een vliegtuig kapen en ermee in een flat vliegen en meisjes groepsverkrachten omdat je vader en de imam zeggen dat het toch maar varkens zijn en last but not least zijn er nog de vrolijke jongens van de onthoofdingden met hun vrolijk allah akbar muzakje.

Biiyen
31-05-2005, 12:17
das heel simpel wat ik ga zeggen. "allochtonen" hebben gemiddeld MBO opleiding. Je 70% is minder ontwikkeld klopt dus niet tenzij je jezelf ook als minder ontwikkeld beschouwt. Overigens beschouw ik zelf MBO niet als minder ontwikkeld. alleen als je de bassischool of minder hebt, iets wat in NL vrij weinig voorkomt.

Enne rechten en Filosofie mensen zijn WEL goed opgeleid, maar goede kans is dat je niet de theoretische kennis in huis hebt om met ze te argumenteren en het daarom maar over deze boeg gooit.

hmm onderontwikkeld is niet perse opleiding gerelateerd! Onderontwikkeld noem ik jonge meisjes stenigen omdat ze zijn verkracht, het is ook een familielid doden uit eerwraak en het is zeer zekers iemand jihad propaganda papieren op zijn borst prikken met dolken. Onderontwikkeld is ook een vliegtuig kapen en ermee in een flat vliegen en meisjes groepsverkrachten omdat je vader en de imam zeggen dat het toch maar varkens zijn en last but not least zijn er nog de vrolijke jongens van de onthoofdingden met hun vrolijk allah akbar muzakje.

Wat een gelul Raziel, ik had wel iets beters van jou verwacht :twak:

nee nee geen gelul, ijskoude opsomming van feiten! Sommige van deze gasten hadden een universitair diploma, hoogopgeleid maar toch onderontwikkeld. Dat is mijn punt.

Hans
31-05-2005, 12:26
Wat lopen jullie nou bevooroordeeld te doen?
Ik ken zat mensen die HBO hebben afgerond en in de thuiszorg of in een callcenter werken, zijn ze daarmee onderontwikkeld?

De gemiddelde allochtoon heeft MBO niveau?
Als die marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen, waar praat je over Jochem?
Wat heb je zelf gepresteerd?
Op welke partij stem je?

Hans
31-05-2005, 12:28
Raziel is trouwens helemaal correct, je slaat de spijker op z'n kop!

Hans
31-05-2005, 12:35
Wat lopen jullie nou bevooroordeeld te doen?
Ik ken zat mensen die HBO hebben afgerond en in de thuiszorg of in een callcenter werken, zijn ze daarmee onderontwikkeld?

De gemiddelde allochtoon heeft MBO niveau?
Als die marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen, waar praat je over Jochem?
Wat heb je zelf gepresteerd?
Op welke partij stem je?

Wij doen bevooroordeeld? Jij zegt dingen als marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen. Ken je ze? Heb je onder hun hetzelfde onderzoek uitgevoerd als je toyboy Guru?
Ga eens kijken op een gemiddelde Hogeschool, je zal verbaast zijn over hoeveel marokanen daar een opleiding doen en die ook zeer gemotiveerd volgen.

Ik ben het lang niet eens met Guru, hij zegt wel aantal dingen waar ik het (gedeeltelijk) mee eens zijn.
Maar die marokanen die HBO doen zijn dan juist de goede voorbeelden.
Ik weet niet of je weleens in A'dam West of de Bijlmer bent geweest?

Hans
31-05-2005, 12:36
Wat lopen jullie nou bevooroordeeld te doen?
Ik ken zat mensen die HBO hebben afgerond en in de thuiszorg of in een callcenter werken, zijn ze daarmee onderontwikkeld?

De gemiddelde allochtoon heeft MBO niveau?
Als die marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen, waar praat je over Jochem?
Wat heb je zelf gepresteerd?
Op welke partij stem je?

Wij doen bevooroordeeld? Jij zegt dingen als marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen. Ken je ze? Heb je onder hun hetzelfde onderzoek uitgevoerd als je toyboy Guru?
Ga eens kijken op een gemiddelde Hogeschool, je zal verbaast zijn over hoeveel marokanen daar een opleiding doen en die ook zeer gemotiveerd volgen.

Ik ben het lang niet eens met Guru, hij zegt wel aantal dingen waar ik het (gedeeltelijk) mee eens ben.
Maar die marokanen die HBO doen zijn dan juist de goede voorbeelden.
Ik weet niet of je weleens in A'dam West of de Bijlmer bent geweest?

Leon
31-05-2005, 12:36
Wat lopen jullie nou bevooroordeeld te doen?
Ik ken zat mensen die HBO hebben afgerond en in de thuiszorg of in een callcenter werken, zijn ze daarmee onderontwikkeld?

De gemiddelde allochtoon heeft MBO niveau?
Als die marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen, waar praat je over Jochem?
Wat heb je zelf gepresteerd?
Op welke partij stem je?

Wij doen bevooroordeeld? Jij zegt dingen als marokanen die op straat zwerven komen amper door LBO heen. Ken je ze? Heb je onder hun hetzelfde onderzoek uitgevoerd als je toyboy Guru?
Ga eens kijken op een gemiddelde Hogeschool, je zal verbaast zijn over hoeveel marokanen daar een opleiding doen en die ook zeer gemotiveerd volgen.

Ik ken jongens die hier heel gefocused op zijn juist om van hun slechte naam af te komen,
ik verwed dat er veel allochtonen zijn die beter hun best doen dan menig NL'er hier.

Biiyen
31-05-2005, 12:37
nee ik reageer hierop:

"allochtonen" hebben gemiddeld MBO opleiding. Je 70% is minder ontwikkeld klopt dus niet tenzij je jezelf ook als minder ontwikkeld beschouwt"

Jochem stelt dat opleiding gerelateerd is aan "onderontwikkeld" zijn, ik spreek dat tegen. En de voorbeelden in mijn vorige post zijn een misdaden met een onderontwikkeld karakter maar toch gepleegd door iemand waarvan is vastgesteld dat hij heel goed kan nadenken.

Mijn post is daarom wel degelijk onderbouwd en correct. Het is niet eens een mening het is een vaststaand feit.

Hans
31-05-2005, 12:39
Raziel is trouwens helemaal correct, je slaat de spijker op z'n kop!

Nieuwe billen gevonden waar je je tong tussen wil steken Hans?
Hij is helemaal niet correct.

Ben jij ook al zo'n foute linkse rakker die wat op een HBO aanklooit en net nat achter z'n oren is?
Jochem en Rik ook twee billenmaatjes voor het leven?

Leon
31-05-2005, 12:41
Raziel is trouwens helemaal correct, je slaat de spijker op z'n kop!

Nieuwe billen gevonden waar je je tong tussen wil steken Hans?
Hij is helemaal niet correct.

Ben jij ook al zo'n foute linkse rakker die wat op een HBO aanklooit en net nat achter z'n oren is?

:twisted: PIT PIT PIT :twisted:

Biiyen
31-05-2005, 12:43
Raziel is trouwens helemaal correct, je slaat de spijker op z'n kop!

Nieuwe billen gevonden waar je je tong tussen wil steken Hans?
Hij is helemaal niet correct.

Ben jij ook al zo'n foute linkse rakker die wat op een HBO aanklooit en net nat achter z'n oren is?

:twisted: PIT PIT PIT :twisted:

Nee!! in the pit staat een topic met Hans ga die maar volkwakken met shit.

Biiyen
31-05-2005, 12:57
is het in ene keer stil he, ingravers.

Biiyen
31-05-2005, 13:48
Ok, even octavius-style heb ik het even opgezocht:
ont·wik·keld (bn.)
1 de volle groei, omvang bereikt hebbend => volgroeid
2 een betrekkelijk grote mate van kennis, kundigheid bezittend <=> onontwikkeld
3 (van volkeren) een bepaald technologisch en economisch niveau bereikt hebbend => beschaafd; <=> onderontwikkeld, onontwikkeld

Een opleiding is gerelateerd aan opleiding zoals uit def. 2 blijkt.
Waar jij op doelt is denk onder kopje 3 te vinden en je doelt op beschaving. Want aan de 2e definitie kan een terrorist, moordenaar of verkrachter in principe voldoen.
Mate van beschaving is mij wat te subjectief, maar ik begrijp je punt wel.


Guru, Jochem en iedereen hier begrijpen elkaar dus verkeerd.

Guru bedoeld "70% van de moslims is onderontwikkeld" (leven is een zandbak en slachten geiten (guru's visie btw)) en Jochem vat het op als "70% van de moslims in onontwikkeld" (hebben geen opleiding genoten)

Dus is mijn stelling "Onderontwikkeling is niet perse gerelateerd aan opleidingsniveau" correct....

Onderontwikkeling is gerelateerd aan maatschappelijke beschaving. Daaruit kun je dus concluderen dat de in Nederland wonende moslims niet onderontwikkeld zijn maar hooguit onontwikkeld.

Is dat ook weer opgelost.

Biiyen
31-05-2005, 14:08
Binnen de moslim wereld weet men feitelijk verdomd weinig over literatuur en ik merk vaak informeel dat moslims zwaar onderontwikkeld zijn. het is net zo als in de middeleeuwen van europa toen de religie het volk dom en achterlijk hield, zodat zij braaf belasting betaalden aan de adel en geestelijkheid. zeker 70 procent van de moslims leven nog in de middeleeuwen.

deze tekst is dus totale onzin, maar daar waren jullie dus al achter. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jochem
31-05-2005, 15:26
@ Hans
Ik ben aan het afstuderen in Business studies aan de universiteit van Tilburg, hiervoor heb ik HBO en ook even MTS gedaan. ik heb mijn eigen bedrijf(je) en ik ben net begonnen met solliciteren.
en ik stem D66 (vanwege het pragmatische gedachtengoed van waaruit de partij opereert)
nog iets wat je wilt weten?

@ raziel
onderontwikkeld volgs van dale:achtergebleven in de ontwikkeling

Je punt is taaltechnisch volgens mij correct, maar zoals mijn bovenstaande zin laat zien is het nogal open voor interpretatie.

Maar..... Guru bedoelt wel onontwikkeld dus mijn reactie is correct en paraten we niet langs elkaar heen (alleen jij dus :twak: ). Kijk maar eens opnieuw naar zijn post, hij heeft het over hun literaire niveau icm onderontwikkeling, waaruit je kan afleiden dat het (ook) over opleiding gaat.

Ossie
31-05-2005, 16:31
Raziel is trouwens helemaal correct, je slaat de spijker op z'n kop!

Nieuwe billen gevonden waar je je tong tussen wil steken Hans?
Hij is helemaal niet correct.

Ben jij ook al zo'n foute linkse rakker die wat op een HBO aanklooit en net nat achter z'n oren is?
Jochem en Rik ook twee billenmaatjes voor het leven?

Hans, vertel mij de volgende dingen eens.....
wat is er mis met het HBO niveau?
Waarom denk je dat HBO-ers zomaar wat aankloten?
Wat is er mis mee om 'een linkse rakker te zijn'?

En waar ik al helemaal benieuwd naar ben is wat jouw opleiding dan wel niet is, en waarom jij je dan wel zo slim voelt?

In mijn ogen Hans, ben jij gewoon een oerdomme gast die net als Guru zomaar wat dingen uit zijn duim zuigt en het brengt alsof het feiten zijn.
Daarom passen jullie ook zo goed bij elkaar en daarom lik jij ook zijn reet.

Leon
31-05-2005, 17:16
Raziel is trouwens helemaal correct, je slaat de spijker op z'n kop!

Nieuwe billen gevonden waar je je tong tussen wil steken Hans?
Hij is helemaal niet correct.

Ben jij ook al zo'n foute linkse rakker die wat op een HBO aanklooit en net nat achter z'n oren is?
Jochem en Rik ook twee billenmaatjes voor het leven?

Hans, vertel mij de volgende dingen eens.....
wat is er mis met het HBO niveau?
Waarom denk je dat HBO-ers zomaar wat aankloten?
Wat is er mis mee om 'een linkse rakker te zijn'?

En waar ik al helemaal benieuwd naar ben is wat jouw opleiding dan wel niet is, en waarom jij je dan wel zo slim voelt?

In mijn ogen Hans, ben jij gewoon een oerdomme gast die net als Guru zomaar wat dingen uit zijn duim zuigt en het brengt alsof het feiten zijn.
Daarom passen jullie ook zo goed bij elkaar en daarom lik jij ook zijn reet.

Ossie maak je niet zo boos man, hij kijkt torenhoog tegen
HBO op, droomend dat hij ooit zo'n klas mag bijwonen.

Guru
31-05-2005, 18:19
Nee ik ben een linkse rakker die 8 jaar geleden al een academische titel heeft gehaald en meer verdient dan jij en onze 'elitaire' vriend ooit bij elkaar zullen zien.

Geweldig heb jij een glazen bol ofzo?
Waar haal je deze wijsheid vandaan?
Kan jij onze inkomsten relateren naar opleidingsniveau?
Terwijl Hans zijn opleidingniveau niet eens vermeld?

Zijn jullie nou zo dom om mensen daarop af te rekenen?
Ik heb geleerd dat mensen alleen moeten worden afgerekend worden op hun daden.
Bovendien is geld zo belangrijk in een mensenleven?
Misschien voor jou wel.
Ik heb geleefd en had ook nog meer kunnen studeren, maar who the fuck cares anyway?
Over 80 jaar zijn we toch allemaal dood.
Je kan beter wat van het leven maken of niet soms?

Eens zal de wereld vergaan net zoals deze door evolutie is onstaan.
De mensheid zal betalen voor hun daden.

Guru
31-05-2005, 18:22
en ik stem D66 (vanwege het pragmatische gedachtengoed van waaruit de partij opereert)


D'66!!!!

I KNEW IT WHAHAHAHAHAHAHAHA
Het spastische gedachtengoed zal je bedoelen, kansloos om deze partij nu nog te steunen.

Muay Thai Elite
31-05-2005, 18:35
Politiek is sowieso interessant............

Ossie
31-05-2005, 19:48
Dat dacht ik nu dus over die peroxideblonde homo in je sig Guru.

Guru
31-05-2005, 20:31
Dat dacht ik nu dus over die peroxideblonde homo in je sig Guru.

Over homo's gesproken, ik zie er eentje op je avatar als een dwaas een dansje zien doen.
Echt lame gewoon.

(Ik begeef mij nu even op jouw niveau)

Guru
31-05-2005, 20:47
Maar vriendelijke heren van het debat...

Wordt het niet eens tijd dat jullie "on topic" gaan.

De bijbels worden nog steeds versnippert daar,
Ik ben geen voorstander van een bijbel maar..
Het geeft ons het recht om de Koran te verscheuren of niet?

Eerlijk is eerlijk en ja ik ben een eerlijk mens..

Octavius
31-05-2005, 21:16
Ik keur dit niet goed. Maar ik las dat het bericht van crosswalks komt.
Crosswalks is een christelijk georienteerde webpage.
Dit kan de geloofwaardigheid soms beinvloeden.
Je ziet nogmaal eens wat voor power de media over mensen kan hebben. Net zoals 'zwarte propeganda".

Maar ik vind het niet gerechtigd om dan zelf de Koran de versnipperen. Er zijn ook genoeg Islamieten en Christenen die dit ook afkeuren.

Jochem
31-05-2005, 21:51
@ Guru

je weet echt niks van politiek he.... iemand uitlachen die op D66 stemt terwijl je zelf op geert wilders stemt.... dat beschouw ik dan ook zeker als een compliment

Jochem
31-05-2005, 21:57
Maarre ff ontopic dan.

wie wat versnippert boeit mij niks, tis gvd een boek waar kan je je druk om maken. (vele landen ter wereld vallen dagelijks 100-en doden door religie)
daarbovenop helemaal overtrokken, overigens goede post van octavius die de bron laat zien.

Guru
31-05-2005, 23:03
Hey daar heb je Jochie Brandenworst! :lol:

Echt zo'n slap D'66 antwoord, makker!
D'66 is een partij die nooit verantwoordelijkheid durfde te nemen.
Partij met wat wazige luchtfietsers, die als het spannend wordt, de kar niet meer willen en kunnen trekken.
Vraag maar eens aan Thom de Graaf wat tie nu doet, enige wat die man kon was voor zich uit staren en huilen. :lol:

Octavius
31-05-2005, 23:29
Hey daar heb je Jochie Brandenworst! :lol:

Echt zo'n slap D'66 antwoord, makker!
D'66 is een partij die nooit verantwoordelijkheid durfde te nemen.
Partij met wat wazige luchtfietsers, die als het spannend wordt, de kar niet meer willen en kunnen trekken.
Vraag maar eens aan Thom de Graaf wat tie nu doet, enige wat die man kon was voor zich uit staren en huilen. :lol:

TTT

Jochem
31-05-2005, 23:44
He, das een leuk naamgrapje!!! dat heb ik lang niet meer gehoord man, de laatste keer, was uhm, op de basisschool, daar vinden ze dat ook zo leuk.

- D66 heeft als enige partij een groot deel van zijn verkiezingsbeloften kunnen waarmaken. (inhoudelijk, iets waar je overheen gaat lullen)

- Thom de graaf was zeker niet alles. Zoals ik al zei stem ik op de partij vanwege zijn gedachtegoed, maar dat gaat weeer boven je hoofd klaarblijkelijk, daarom speciaal voor jou:

Voor je uit staren en huilen is beter als in een bunker gaan zitten omdat je een bange schijterd bent. En dat kapsel.... Kom op man, de man is een mongool dat kan niet anders.

Ossie
01-06-2005, 00:12
Maar vriendelijke heren van het debat...

Wordt het niet eens tijd dat jullie "on topic" gaan.

De bijbels worden nog steeds versnippert daar,
Ik ben geen voorstander van een bijbel maar..
Het geeft ons het recht om de Koran te verscheuren of niet?

Eerlijk is eerlijk en ja ik ben een eerlijk mens..

Ik vind het echt zieke shit wat je zegt Guru.
Omdat zij bijbels versnipperen moeten wij maar Korans versnipperen? Wat is dit nou voor een bullshitactie? Waar slaat dat op? En vooral, wat bereik je ermee? Geef hier eens antwoord op.

Ossie
01-06-2005, 00:28
Dat dacht ik nu dus over die peroxideblonde homo in je sig Guru.

Over homo's gesproken, ik zie er eentje op je avatar als een dwaas een dansje zien doen.
Echt lame gewoon.

(Ik begeef mij nu even op jouw niveau)

Hey mannetje. Als ik op mijn laagst ben en jij op jouw hoogst, sta je nog mijlen onder mij. Jij bent, om jouw soort taal te gebruiken een untermensch!!

En wat mijn sig betreft: het is een dude uit een film, die niets met homofilie te maken heeft. Bij jouw sig ligt dat wel effe anders.
Jij post ook zulke gayfoto's dat de mensen op het forum ook zonder die sig merken dat jij de uberpoot bent.

Guru
01-06-2005, 18:39
Vertel eens wat nieuws waar ik wel nog om kan lachen!
Voor de rest hoef ik geen woorden hier meer vuil te maken.
Kan alleen nog zeggen ga eens gezellig een strandvakantie doen in Irak,Saudi-Arabie,Afghanistan of Turkmenistan.
Kom je er wel achter hoe anders deze mensen leven en in elkaar zitten, wat totaal niet overeenkomt met andere aziatische,westerse,latijnse culturen.

Octavius
01-06-2005, 18:55
Vertel eens wat nieuws waar ik wel nog om kan lachen!
Voor de rest hoef ik geen woorden hier meer vuil te maken.
Kan alleen nog zeggen ga eens gezellig een strandvakantie doen in Irak,Saudi-Arabie,Afghanistan of Turkmenistan.
Kom je er wel achter hoe anders deze mensen leven en in elkaar zitten, wat totaal niet overeenkomt met andere aziatische,westerse,latijnse culturen.

Ja oke. Maar iemand van daar komt hier op vakantie en heeft het zelfde.
Vraagt het de Indonesische mensen maar die naar Nederland kwamen.

Vind dit geen sterk argument van het is daar anders dan hier. Dat is overal zo.
En de Islam is een westers geloof en cultuur. Niet aziatisch zoals velen denken.

Aan de golf liggen mooie resorts waar mening mens ooit mag hopen te komen. Zelf het hotel met de meeste sterren staat daar.

Ossie
01-06-2005, 18:55
Vertel eens wat nieuws waar ik wel nog om kan lachen!
Voor de rest hoef ik geen woorden hier meer vuil te maken.
Kan alleen nog zeggen ga eens gezellig een strandvakantie doen in Irak,Saudi-Arabie,Afghanistan of Turkmenistan.
Kom je er wel achter hoe anders deze mensen leven en in elkaar zitten, wat totaal niet overeenkomt met andere aziatische,westerse,latijnse culturen.

Waarmee je wat wilt zeggen????
Dat ze minder zijn??
Hetzelfde denken zij over ons. Vallen ze ons aan omdat wij niet zoals zij zijn?
Leven en laten leven.

Jochem
01-06-2005, 18:57
Of een vakantie in turkeye of egypte, iig ergens waar geen (burger)oorlog is lijkt me iets representatiever....

Justinian
01-06-2005, 19:07
De bijbels worden nog steeds versnippert daar,
Nog steeds?? Laat het Bush anders ff weten, misschien dat hij Saudi-Arabië ook wel binnen wil vallen. Dit kunnen en mogen we niet tolereren!!!


Ik ben geen voorstander van een bijbel maar..
Het geeft ons het recht om de Koran te verscheuren of niet?
Mijn zegen heb je. Echt, als ik jou was zou ik vandaag nog pallet Korans aan laten rukken en daarmee het eerste vliegtuig pakken naar Saudi-Arabië. Als je daar bent aangekomen met je pallet dan zoek je het eerste de beste plein op en ga je fijn je Korans verscheuren. Komt helemaal goed. Zorg je ff voor iemand die er een 'Mixfight.nl Play-by-Play' kan verzorgen? Alvast bedankt en toi toi toi :thumbs:

Guru
01-06-2005, 19:43
Lijkt me prima idee!
Als ik zelfmoord zou willen plegen lijkt me dat perfect.
Mezelf ook helemaal aankleden met granaten en dynamiet. LOL


Misschien ritueel de Koran en de Bijbel verbranden op het binnenhof?
En dan roepen SATAN lives Forever!

Guru
01-06-2005, 19:45
Of een vakantie in turkeye of egypte, iig ergens waar geen (burger)oorlog is lijkt me iets representatiever....

Ik heb niks tegen deze landen maar ik ga daar niet op vakantie.
Enige islamitische land wat ik zou kunnen overwegen is Indonesie.

Deuce
01-06-2005, 20:11
Waarom alleen indonesie......maleisie, thailand, borneo, singapore...t heeft allemaal moslims.....

Toevallig dat mijn reis zojuist deze dagen is verpest omdat er een paar van die mongolen in Indonesie op een bepaalde plek het niet eens zijn dat er christenen rondlopen en dus maar een markt opgeblazen hebben met 22 doden als gevolg.....

Zelfs daar kamp je als toerist met de gevolgen van bush zn acties....

Maar over het algemeen prima lui...op een paar rotte appels na...om daar nou gelijk een heel land op te beoordelen..

Leon
01-06-2005, 21:05
Lijkt me prima idee!
Als ik zelfmoord zou willen plegen lijkt me dat perfect.
Mezelf ook helemaal aankleden met granaten en dynamiet. LOL


Misschien ritueel de Koran en de Bijbel verbranden op het binnenhof?
En dan roepen SATAN lives Forever!

For god sake press the button man :twak: