PDA

View Full Version : Huis aanschaffen!



Justinian
01-06-2005, 16:55
Tijdje geleden vroeg ik hier om hypotheekadvies. We hadden toen nog geen huis op het oog maar wilden al wel graag weten wat de mogelijkheden zijn. Inmiddels hebben we met een hypotheekadviseur gepraat en toevallig zag ik dit weekend een erg mooi nieuwbouwproject nabij het centrum van Hengelo! Gisteren hebben we een optie genomen en a.s. maandag hebben we een gesprek met de hypotheekadviseur én de makelaar. Als het een beetje mee zit, en we krijgen de hypotheek rond, dan kan het zijn dat we aan het einde van dit jaar gaan verkassen!! Eindelijk verlost van die stumpers aan de overkant :lol:

Deuce
01-06-2005, 16:57
Fotos, website etc??

Of kan ik gewoon naar centraalstationsnshengelo.nl surfe :lol:

Justinian
01-06-2005, 17:00
Het is een hoekwoning links bovenin het vierkant. Totaal 5 slaapkamers, 2 dakkapellen en in een mooie buurt.

http://www.leverink-assen.nl/huizenfotos/orig_501-algfoto.jpg

Deuce
01-06-2005, 17:05
Hoeveel wietplanten kan ik daar kwijt denk je???

Mooi huisje hoor...maar ach zie t als kroon op je geleer afgelopen jaren :thumbs:

Justinian
01-06-2005, 17:06
Hoeveel wietplanten kan ik daar kwijt denk je???

Mooi huisje hoor...maar ach zie t als kroon op je geleer afgelopen jaren :thumbs:
Idd, ik hoop dat het gaat lukken!

Impulse
01-06-2005, 17:09
dus als het allemaal lukt en rond is, eind dit jaar hebben een mixfight housewarming party bij jouw? :D :wink:

maarre ff zonder gekkigheid, echt tof. Ga voor jullie duimen :thumbs:

Mickey
01-06-2005, 17:14
Vet man! een eigen huis is echt leuk!
Vooral vanaf scratch inrichtten is altijd goed!

Justinian
01-06-2005, 17:36
dus als het allemaal lukt en rond is, eind dit jaar hebben een mixfight housewarming party bij jouw? :D :wink:

maarre ff zonder gekkigheid, echt tof. Ga voor jullie duimen :thumbs:
:D dat zit er dik in ;)

Jeru
01-06-2005, 18:01
Ah een hoekwoning... relaxed! dan kom ik even voetballen bij jullie met als doel die muur :lol:

j/k gefeliciteerd en veel succes!!!

Justinian
01-06-2005, 18:03
Ah een hoekwoning... relaxed! dan kom ik even voetballen bij jullie met als doel die muur :lol:

j/k gefeliciteerd en veel succes!!!
Thx! Aan de zijkant zit onze tuin, dus dat zal niet gaan :lol:

Wheelie
01-06-2005, 19:18
vette shit roy, hoop dat alles door gaat.
het is jullie gegund :thumbs:

B3 lik3 M3
02-06-2005, 07:47
Goed nieuws Roy!!

Ik gun het je van harte!!

mama
02-06-2005, 08:17
:thumbs:
ik hoop dat het je gaat lukken Roy. Ut ziet er goed uit..........

carlito
02-06-2005, 12:52
Tijdje geleden vroeg ik hier om hypotheekadvies. We hadden toen nog geen huis op het oog maar wilden al wel graag weten wat de mogelijkheden zijn. Inmiddels hebben we met een hypotheekadviseur gepraat en toevallig zag ik dit weekend een erg mooi nieuwbouwproject nabij het centrum van Hengelo! Gisteren hebben we een optie genomen en a.s. maandag hebben we een gesprek met de hypotheekadviseur én de makelaar. Als het een beetje mee zit, en we krijgen de hypotheek rond, dan kan het zijn dat we aan het einde van dit jaar gaan verkassen!! Eindelijk verlost van die stumpers aan de overkant :lol:

Roy,

Ik hoop dat het gaat lukken. :thumbs:

Ik ben trouwens net begin vorige maand verhuisd. Ik hoort nog van mij de datum van barbecue party (over 1 maand ofzo).

Tsuki
02-06-2005, 13:09
beetje jammer dat er maar VIJF slaapkamers in zitten ...................... verder wel heel gaaf man suc6

Deuce
02-06-2005, 13:14
Maar 5.......je vergeet dat justi nooit condooms kocht en daarom drie kleine hellraisers heeft.....

Plus een kamer voor hemzelf en zn vrouw

En een kamer voor mijn wietplanten.

Justinian
02-06-2005, 16:09
Tijdje geleden vroeg ik hier om hypotheekadvies. We hadden toen nog geen huis op het oog maar wilden al wel graag weten wat de mogelijkheden zijn. Inmiddels hebben we met een hypotheekadviseur gepraat en toevallig zag ik dit weekend een erg mooi nieuwbouwproject nabij het centrum van Hengelo! Gisteren hebben we een optie genomen en a.s. maandag hebben we een gesprek met de hypotheekadviseur én de makelaar. Als het een beetje mee zit, en we krijgen de hypotheek rond, dan kan het zijn dat we aan het einde van dit jaar gaan verkassen!! Eindelijk verlost van die stumpers aan de overkant :lol:

Roy,

Ik hoop dat het gaat lukken. :thumbs:

Ik ben trouwens net begin vorige maand verhuisd. Ik hoort nog van mij de datum van barbecue party (over 1 maand ofzo).
Ah cool, ik kijk er naar uit!! Welke buurt woon je nu?

Ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken, maar tot nu toe heb ik goede hoop.

carlito
02-06-2005, 20:47
Tijdje geleden vroeg ik hier om hypotheekadvies. We hadden toen nog geen huis op het oog maar wilden al wel graag weten wat de mogelijkheden zijn. Inmiddels hebben we met een hypotheekadviseur gepraat en toevallig zag ik dit weekend een erg mooi nieuwbouwproject nabij het centrum van Hengelo! Gisteren hebben we een optie genomen en a.s. maandag hebben we een gesprek met de hypotheekadviseur én de makelaar. Als het een beetje mee zit, en we krijgen de hypotheek rond, dan kan het zijn dat we aan het einde van dit jaar gaan verkassen!! Eindelijk verlost van die stumpers aan de overkant :lol:

Roy,

Ik hoop dat het gaat lukken. :thumbs:

Ik ben trouwens net begin vorige maand verhuisd. Ik hoort nog van mij de datum van barbecue party (over 1 maand ofzo).
Ah cool, ik kijk er naar uit!! Welke buurt woon je nu?

Ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken, maar tot nu toe heb ik goede hoop.

Piet Muyselaarstraat (Hasseler-Es)

Ong. 30 meter van ' U bent nu buiten Hengelo' bord. Dus lekker rustig. :lol:

Ronald
02-06-2005, 21:06
Thx! Aan de zijkant zit onze tuin, dus dat zal niet gaan :lol:
In het gras kun je dan mooi een paar krijtlijnen trekken :lol: .

Maar cool Justi. Alles rond krijgen zal vast wel lukken.

HUNTER
03-06-2005, 08:48
Top Roy!!

De hypotheekrente is laag, maak er gebruik van!!! Woning ziet er top uit!

Tsuki
03-06-2005, 10:46
Top Roy!!

De hypotheekrente is laag, maak er gebruik van!!! Woning ziet er top uit!

LMFAO werk je bij de hypotheker ofzo ................. ?

Ossie
03-06-2005, 17:42
Echt gaaf Roy.
Als je iemand nodig hebt die je helpt spullen te verslepen, sta ik voor je klaar :thumbs:

Justinian
03-06-2005, 17:56
Thx mensen :thumbs:

Ton
03-06-2005, 19:04
Mooi man, een eigen huis in het altijd zonnige twente ;)

Succes er mee Justi :thumbs:

PigDog
03-06-2005, 19:30
gefeliciteerd Roy (alvast).

Moet nog een hoop house warming parties af (Carlito?)

Ik hoop all the best