PDA

View Full Version : Wie heeft er ervaringen met MMA GEAR??



Royster
02-06-2005, 22:00
Wie heeft er ervaringen met MMA GEAR??

Heb een tweetal weken geleden een o.a. een nieuwe Gi besteld bij MMA GEAR en direct via PAypal betaald........heb nog $17,95 extra neergelegd voor express delivery zodat ik m'n spulletjes snel in huis heb alleen zijn we ruim twee weken verder en mijn order staat nog steeds als "waiting to be processed", heb al twee mailtjes gestuurd maar nog geen reactie. Heeft iemand van jullei ervaring met bestellen bij MMA GEAR? zo ja hoelang duurd het meestal en is de service daar altijd zo waardeloos?

Of heb ik gewoon pech en word ik gewoon genaaid...............

ROIDRAGE
02-06-2005, 22:57
ik heb ook stuff besteld.
en braziliaanse klantvriendelijkheid verschilt zwaar erg van NL.
ze zijn een stuk lakser. ik heb ook meerdere mails moeten sturen, voordat ze pas reageerden. erg lastig
In 1 broekje zat een gat. ik heb hem meerdere mails gestuurd. maar nooit meer wat van gehoord. als ik nog iets bestel, dan zet ik er meteen een hele pissed message bij.
1 tip: als je klaag mail doet. wees dan zeker niet aardig(tip van Hunter)
klaag steen en been.

wat wel relax is is dat ze soms iets extra erbij in stoppen als troost. dankzij dit heb ik een extra Rashguard

Royster
02-06-2005, 23:39
Bedankt voor de tip, ga nog maar eens een mailtje sturen, gelijk effe flink zeiken dat ik m'n $ 17,95 terug wil voor die express delivery en ze moeten er heel wat bij doen willen ze dat ik nog een keer bij ze bestel.........trouwens al meerdere malen bij Brazilian Fightwear besteld en daar nooit geen problemen gehad.....(alleen hadden ze daar net niet de Gi die ik zocht)

Deuce
02-06-2005, 23:45
Hoe betaal je bij hun? alleen met creditcard of ook anders?

Royster
02-06-2005, 23:48
Kan met creditcard maar ik betaal via Paypal..........kom ik ook niet in de verleiding om geld uit te geven wat niet van mij is!!!! Wat uitgeven gaat bij mij altijd harder dan het verdienen (mocht iemand daar andere ervaring in hebben tips zijn altijd welkom :wink: )

Deuce
02-06-2005, 23:48
Ja dat Paypal......als ik wist hoe het werkte.......pfff kom er ook niet uit...ben echt een computer leek

Royster
03-06-2005, 00:02
gewoon proberen.....wijst zich eigenlijk vanzelf......je maakt gewoon een account aan (zoals je min of meer hier ook gedaan hebt)........je krijgt dan een persoonlijk nummer, je kan dan geld van je nederlandse betaalrekeing overmaken naar je Paypal account(door overschrijving naar een Amerikaanse bank in Amsterdam, rekeningnummer staat erbij) daar vermeld je de persoonlijke code bij en zodra je geld op je account is bijgeschreven krijg je een e-mail. Voordeel is dat je in Paypal je euries kan wisselen naar bijv. dollars.........want een hoop van die bedrijven willen graag betaald worden in dollars..........en met de huidige stand van de dollar scheelt dat best een hoop met de prijzen in NL. Ik vraag trouwens wel altijd of ze op m'n bestelling willen vermelden dat het om reclame materiaal gaat of dat het kado'tjes zijn........af en toe wil de douane weleens controlleren en het is zonde om invoer rechten te betalen. en geloof me je hoeft echt geen grote hoeveel heden te bestellen( kijk maar eens naar op de site van de douane:www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm)

bquiroga
03-06-2005, 00:49
Ik heb zelf tweemaal bij hun besteld met een creditcard en heb geen enkel probleem ervaren. De spullen waren volgens mij wel binnen 3 weken in huis.

Royster
03-06-2005, 07:24
Oke maar heb je toen ook $ 17,95 extra betaald voor express delivery?? Alle termijnen, die ze trots aangeven op hun website, halen ze gewoon niet....terwijl ze dat (althans das mijn ervaring) bij Brazilian Fightwear wel halen. Het begint al dat je zodra je wat besteld hebt bij MMA GEAR dat je netjes een e-mail krijgt waarin staat dat ze je bestelling binnen twee werkdagen zullen verwerken (nou weet ik natuurlijk niet hoe lang de gemiddelde werkdag in Brazilie duurt?!? maar twee weken lijkt me wat lang). En dan betaal je ook nog $ 17,95 extra voor express delivery waar zij van zeggen: gegarandeerde levering binnen 5 dagen wereldwijd!!! Kijk die $ 17,95 intresseert me weinig maar ik wil wel gewoon weten wanneer ik die spullen nou eens thuis gestuurd krijg......en dat ze niet op e-mails reageren vind ik echt belachelijk......en mijn eerste e-mails waren echt niet zo onvriendelijk...........gewoon gevraagd of alles goed was gegaan met de betaling en of de spullen op voorraad waren...........

NTT-FX
03-06-2005, 07:55
Voeg bij nieuwe correspondentie anders betaalbewijsjes van paypal bij ; maak desnoods screenshots van je betalingenoverzicht .

Da's natuurlijk een nadeel als je zo ver weg besteld, om het over die enorme verzendkosten nog maar niet te hebben ... :x
Is het dan niet verstandiger om een vergelijkbaar product ietsje dichter bij huis te kopen?
Kwaliteit zal heus wel verschillen maar volgens mij is er in europa zat kleding te koop die net zo goed ; zo niet beter is dan wat er over zee moet komen.

HUNTER
03-06-2005, 09:32
Wat bram al zegt.... het zijn gewoon brazilianen. Die zijn een stukje lakser dan wij. Maar als je goed doorzeurt en dreigt op alle vechtsportfora in europa te zeggen dat ze kutproducten hebben en slechte service dan draaien ze wel bij. Ik had een keer voor 150 dollar aan spullen besteld en ik kreeg allemaal verkeerde dingen, verkeerde maten, gewoon bagger dus. Toen ben ik onwijs uit mn pan gegaan tegen ze en heb ze dus met bovenstaande gedreigd. Nog dezelfde dag kreeg ik een mail dat ik mn spullen mocht houden en voor het aankoopbedrag nieuwe dingen uit mocht kiezen. Sindsdien heb ik nooit meer problemen met ze gehad.

Ik vind trwns wel dat hun aanbod erg slecht wordt de laatste tijd. Veel van die eigen merk dingen en geen coole nieuwe badboy en/of hunter dingen

Mack
03-06-2005, 16:50
Ook een keer een broekje besteld, via paypal betaald en al binnen 1.5 week binnen dus van mij voor hen, niets dan lof..

Ossie
03-06-2005, 18:31
Ligt het aan mij of zijn de Wanderlei broekjes inmiddels ook al uit het assortiment gehaald?
Ik wil daar ook wat dingen bestellen, maar ik begin nu wel te twijfelen. Ik heb geen zin om een maand achter mijn spullen aan te mailen.

Royster
03-06-2005, 18:54
Vind 't assortiment inderdaad wat tegen vallen...........inderdaad veel troep van het eigen merk en weinig nieuwe dingen............ik heb ook wel een beetje het gevoel dat de markt langzamerhand wat verzadigd raakt met dat soort producten......elke zichzelf repecterende gym of vechter heeft tegenwoordig een complete productenlijn............en ze rekenen natuurlijk allemaal de hoofdprijs.............

LOCO
04-06-2005, 00:23
Eerste keer dat ik bestelde was :thumbs: , had het binnen week volgens mij al binnen, maar nu de 2e keer zit ik ook al 3 weken te wachten (zou in principe binnen 14 dgn moeten zijn) dus ook ik ga er weer een mailtje aan wijden :twisted:

Jeru
04-06-2005, 01:21
Hmmm in de afgelopen 2 jaar wel 4 keer besteld en altijd binnen 1 a 2 weken binnen, maar nu ook al meer dan 2 weken aan het wachten en staat die bestelling nog op waiting to be processed....
Denk dat er wel iets meer aan de hand is nu. Geld was nog niet afgeschreven dus dat is in principe geen probleem, maar wil me shit :evil:

LOCO
04-06-2005, 02:11
Hebben jullie ook gehad dat je meteen na het bestellen (echt dag of 2 dagen daarna) eenmail kreeg van braziliancombat. com of zo ( zla eens kijken of ik hem nog heb) die hetzelfde doen als mmagear? mischien zijn ze in onderhandeling of zo?

Jeru
04-06-2005, 02:20
Hebben jullie ook gehad dat je meteen na het bestellen (echt dag of 2 dagen daarna) eenmail kreeg van braziliancombat. com of zo ( zla eens kijken of ik hem nog heb) die hetzelfde doen als mmagear? mischien zijn ze in onderhandeling of zo?

jup ook ontvangen...

Justinian
05-06-2005, 10:39
Ik heb er ook wel eens wat besteld. Eerste keer kreeg ik de juiste produkten binnen de termijn. De tweede keer kreeg ik een trui en een shirt. Trui was goed, het shirt was een andere dan ik had besteld. Mailtje gestuurd met foto van het shirt en aangegeven dat ik het wel terug wilde sturen als ze mij dan maar het juiste shirt zouden sturen. Was geen punt: ik mocht het shirt houden en het andere shirt werd me toegestuurd. Ik meen dat het nog geen twee weken duurde. Mijn ervaringen zijn dus vrij positief.

Royster
06-06-2005, 23:58
Tijd voor de volgende verbazing...............in navolging van het berichtje van Hunter heb ik MMA GEAR een heel boos mailtje gestuurd dat als zij niet snel mijn order opsturen ik op alle fora die ik kan vinden iedereen zal aanraden niets meer bij MMA GEAR te bestellen omdat de service werkelijk waardeloos is..............vanzelfsprekend geen reactie van ze gehad..........alleen kijk ik op hun site en wat zie ik, alles wat ik besteld heb staat nu dubbel bij mijn order en de prijs is ook verdubbeld!?! terwijl ik maar 1 keer besteld heb (en betaald!!!) nou zal mij benieuwen wat er nu gaat gebeuren (krijg ik alles twee keer voor de prijs van 1, of moet ik weer tientallen mailtjes sturen om ze uit te leggen dat ze mijn order twee keer verwerkt hebben)...............echt ongelofelijk hoe ze daar "werken".....als je in Nederland zo je bedrijf runt ben je gauw klaar denk ik..........

Jeru
07-06-2005, 00:46
hmmm bij mij precies hetzelfde.... WTF is going on? :?

LOCO
08-06-2005, 00:00
Hier hetzelfde,. busy processing, en na een mail (die ik terug kreeg dus die volgens de host niet aangkeomen is omdat sales@mmagear niet te bereiken was? :? ) kek ik vandaag om te checken of ze al bezig waren en ook bij mij alles dubbelop aangegeven (ipv 1 shirt telkens 2 etc ) en dus ook dubbele prijs. Mochten ze dat doen, dan HELL NO dat ik dus dubbele prijs ga betalen he,..... dan laat ik het geld wel storneren en dan kunnen ze naderhand alsnog een goede rekening sturen.

Osu

LOCO

Royster
08-06-2005, 07:51
Heb inderdaad ook geprobeerd een mailtje te sturen naar [email protected] en bij mij kwam die ook trug dat ze niet te bereiken zijn..............hoe hebben jullie betaald? ik via Paypal en toen moest ik het overmaken naar een ander e-mailadres...........heb nog effe gechecked bij Paypal maar het e-mailadres waar ik de betaling aan heb gericht zou gewoon van mma gear zijn...........begin 't langzamerhand een beetje zat te worden om continue achter je spullen aan te moeten...........als ik vrijdagmiddag mijn spullen niet heb of er staat niet op hun site dat de spullen verstuurd zijn ga ik maar een keer bellen........als het goed is, is het daar 8 uur vroeger........ik denk dat als er door hun geen actie wordt ondernomen dat we inderdaad maar een "reclame" campagne moeten beginnen............

Anonymous
08-06-2005, 13:43
Yep, same here. Ben best bereid daar een telefoontje aan te spenderen ;) en "reclame" kunnen ze vast altijd wel gebruiken :twisted:
Maar goed, nog maar hel even afwachten :evil:

Anonymous
08-06-2005, 13:43
Was LOCO (niet ingelogd) hierboven

Royster
08-06-2005, 20:33
Nu zie ik in een ander topic "waar bestellen jullie je MMA shirts" dat MMA GEAR failliet zou zijn? wie weet daar iets meer van?

Royster
09-06-2005, 09:46
Nou ik heb gisteren en eergisteren getracht te bellen naar MMA GEAR maar de telefoon gaat over maar krijg geen gehoor. Dus heb 't nu echt helemaal gehad met ze. Aangezien ik al betaald heb (via Paypal en dus waarschijnlijk mijn geld kwijt ben) heb ik gisteren officieel een klacht ingediend op de site van Paypal. Deze gaan de zaak onderzoeken en hebben MMA GEAR een mailtje gestuurd met mijn klacht. MMA GEAR heeft 10 dagen om inhoudelijk te reageren op de klacht........als ze echt failliet zijn zal er wel geen antwoord komen maar meer dan dit kan ik toch niet doen..........blijft een beetje jammer van m'n 120 euro!!!! Ik zou iedereen ook aanraden om voorlopig even niets bij MMA GEAR te bestellen tot er duidelijkheid is of ze nog wel bestaan!!!(tenzij je van je geld af wil, maar dan kun je mij beter een PM sturen en dan geef ik je mijn rekeningnummer wel :wink: ) Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van de verdere ontwikkelingen...............

Royster
11-06-2005, 09:22
Nog wat nieuws van het front: Mijn bestelling (in tweevoud, waar ik dus niet om gevraagd had) staat nu opeens op "completed" ?! das op z'n minst merkwaardig aangezien ik nog steeds m'n spullen niet heb............

Jeru
11-06-2005, 12:14
Nog wat nieuws van het front: Mijn bestelling (in tweevoud, waar ik dus niet om gevraagd had) staat nu opeens op "completed" ?! das op z'n minst merkwaardig aangezien ik nog steeds m'n spullen niet heb............

same here...

Anonymous
11-06-2005, 15:43
Same here. Heb gister gebeld met mastercard, er was nog niks afgeschreven (terwijl dus op mmagear wel completed staat bij een bestelling die blijkbaar dubbel geleverd gaat worden en die ik maar enkel besteld heb).
Wat ik dus wel raar vind is o.a.: MMAGEAR zegt dat het completed is? DUs is het mischien onderweg maar dan zou je verwachten dat ze ook al het geld afgeschreven hebben.
Ook raar: Ik kan bij mastercard blijkbaar niet op voorhand ervoor zorgen dat ze niet het dubbele bedrag aftrekken :? NEe, dan moeten ze eerst alles aftrekken, dan moet ik een of ander formulier aanvragen om daartegen in te gaan, en dan eigenlijk maar hopen dat het ook lukt (oftewel, er is dan dus eigenlijk een kans dat ik genaait word?) terwijl ik op voorhand dit al had kunnen vrookomen. VOnd dit eigenlijk best vreemd.
Maar ja, we zullen eens kijken of en wat er aankomt........

Osu

LOCO

Jeru
11-06-2005, 15:47
Laatste keer dat ik contact had met visa was er ook niets afgeschreven... Waarschijnlijk wordt er niets geleverd, maar hopelijk ook niets afgeschreven :roll:

Booster
15-06-2005, 00:33
NU geen credit card meer nodig , het bekende Braziliaanse merk Vitamins & Minerals is nu in grote aantallen in stock bij de firma Booster. www.booster.be , je kan op de site bij producten de kleding zien. Bestellen kan bij bijna alle vechtsportwinkels in NL & België. :D

Christophe
16-06-2005, 00:19
Blijkbaar heeft niemand hier al gehoord dat MMA Gear failliet is?! Bij ons op de club waren een paar jongens die (elk apart) een kimono hadden besteld al enkele weken aan 't wachten. Ze kregen geen antwoord op de mailtjes die ze stuurden met de vraag wat er aan de hand was, en toen één ervan naar het nummer dat op de site staat belde, wist de persoon aan de andere kant van de lijn zelfs niet wie of wat MMA Gear is.

Nu hoorden we van iemand anders dat MMA Gear dus effectief failliet is (en dit al een tijdje), maar dat ze desondanks toch bestellingen blijven opnemen. Als je een bestelling hebt lopen bij hun, kan je misschien beter even contact opnemen met je Visa-supplier.

Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik MMA Gear altijd een prima leverancier vond. De dingen die ik er bestelde, waren altijd ruimschoots op tijd, en ik heb nooit problemen gehad. Maar ja, het kan natuurlijk altijd mislopen.

Royster
19-06-2005, 09:19
Nou mijn laatste berichtje over dit onderwerp. Zoals ik al eerder schreef heb ik een klacht ingediend bij Paypal. Deze hebben ze in behandeling genomen en hebben MMA GEAR tien dagen in de gelegenheid gesteld om te reageren op mijn klacht.......vanzelfsprekend geen reactie van MMA GEAR. Dus nu zijn de tien dagen verstreken en is mijn "eis" door Paypal toegewezen. Ik dacht echt dat ik m'n geld kwijt was ($ 150,00!!) Maar vandaag kwam het bevrijdende mailtje van Paypal.......ze hebben mijn geld weten terug te halen van de rekening van MMA GEAR.........dus eind goed, al goed. Alleen nu maar weer eens kijken waar ik mijn nieuwe Gi ga bestellen.....................zoals in het mailtje van Paypal stond: case closed...........

LOCO
20-06-2005, 02:11
Tja, heb vrijdag nog weer met mastercard gebeld, er was nog niks afgeschreven en nog geen aanvraag binnen dus vooralsnog niks aan het handje. Wel jammer dat ik dus waarschijnlijk ook geen bestelde kleding zal ontvangen :( dan maar op zoek naar nieuwe site's.

Osu

LOCO