PDA

View Full Version : Toch een heerlijk land he?



Royster
02-06-2005, 23:10
Wij klagen over vallende stenen van viaducten...........het kan natuurlijk nog gekker:

Dit stukje stond vandaag op NU.nl:

RIO DE JANEIRO - De Braziliaanse stad Rio de Janeiro gaat twee meter hoge muren bouwen langs een aantal wegen die door gevaarlijke buurten lopen. De muren moeten automobilisten beschermen tegen verdwaalde kogels. Het regionale parlement gaf donderdag het groene licht voor de bouw.

Justinian
03-06-2005, 06:44
Ik las het nét in de krant. Dan valt het hier allemaal nog wel mee.

Leon
03-06-2005, 08:08
Hahaha ik las het ook, om automobilisten voor verdwaalde kogels te beschermen,
schijnt dat daar ook zomaar mensen worden neergeschoten (vooral toeristen)

TommySoprano
03-06-2005, 10:16
en ook iedere dag wat ontvoeringen enzo :twak:

ibbie
03-06-2005, 13:41
ieder half uur wordt daar een moorde gepleegd schijnt

Jay Hoov
03-06-2005, 13:42
Als ze maar van Wanderlei afblijven!!

Muay Thai Elite
03-06-2005, 14:03
Als ze maar van Wanderlei afblijven!!

x 2 :thumbs:

Sjaak
03-06-2005, 15:24
De muren moeten automobilisten beschermen tegen verdwaalde kogels.

:shock: het moet niet gekker worden :roll:

micha
03-06-2005, 15:30
maar ja wel altijd mooi weer en heerlijke dames

Royster
03-06-2005, 17:48
Inderdaad heerlijke vrouwen en altijd mooi weer.........weg lange broek, dag winterjas..............alleen opletten dat je niet een verkeerde afslag neemt, want staat knap lullig op je grafsteen als je bent omgekomen door een kogel met een ander z'n naam erop!!

Leon
04-06-2005, 08:23
Ze hebben kogelvrije vesten ook niet uitgevonden voor als het mooi weer is.

Royster
04-06-2005, 10:13
Kogelvrije vesten zijn toch standaard met korte mouwen??? Ik krijg opeens een idee, wellicht kunnen we kogelvrij vesten maken met zomerse motiefjes.........modieus en veilig!!!

Muay Thai Elite
04-06-2005, 15:41
Kogelvrije vesten zijn toch standaard met korte mouwen??? Ik krijg opeens een idee, wellicht kunnen we kogelvrij vesten maken met zomerse motiefjes.........modieus en veilig!!!

Dat 'idee' van je is allang gerealiseerd. Er zijn blazers en zelfs smokings die kogelvrij zijn.

Leon
04-06-2005, 17:29
Kogelvrije vesten zijn toch standaard met korte mouwen??? Ik krijg opeens een idee, wellicht kunnen we kogelvrij vesten maken met zomerse motiefjes.........modieus en veilig!!!

Dat 'idee' van je is allang gerealiseerd. Er zijn blazers en zelfs smokings die kogelvrij zijn.

No shit man :shock:
Ik vind het alleen wel krom dat kogelvrij vest nooit mouwen hebben die nog
enigzins wat tegen zouden kunnen houden.

jojo
04-06-2005, 19:00
shitttttttttttttttttttt

A-team
04-06-2005, 22:38
Denk dat het hoofd toch het zwakste punt blijft.

Royster
05-06-2005, 01:05
Ja, 't hoofd blijft een zwak punt maar ten opzichte van je de rest van je lichaam maar een klein doelwit...............je moet redelijk ervaren zijn om zo'n relatief klein doel te raken, tenzij je iemand op een nekschot trakteert!!

Maupie
05-06-2005, 09:16
Als ze maar van Wanderlei afblijven!!

maak je geen zorgen , Wand woont niet in Rio :D

Leon
05-06-2005, 13:30
Ja, 't hoofd blijft een zwak punt maar ten opzichte van je de rest van je lichaam maar een klein doelwit...............je moet redelijk ervaren zijn om zo'n relatief klein doel te raken, tenzij je iemand op een nekschot trakteert!!

Als je goed kan richten en je hebt het juiste wapen op de
juiste afstand hoef je volgens mij toch niet echt ervaren te zijn?

Royster
05-06-2005, 16:20
Het is wat je zegt als je een beetje kan richten en het juiste wapen hebt......als je met een pistool op 30 meter iets te groote van een gemiddeld hoofd kan raken kun je aardig schieten............wordt de afstand groter dan wordt het warschijnlijk de keuze voor een ander wapen....maar dan moet je weer rekening gaan houden met de omstandigheden (snelheid van je doelwit, weersomstandigheden enz.) maar ach oefening baart kunst........dus gewoon veel naar de schietbaan.....en als je echt een kei bent schiet je met dit schatje -> www.barrettrifles.com of het wapen van de BBE en het KCT -> FN P90

Royster
05-06-2005, 16:24
Even aanvulling op het vorige mailtje -> de Barret schiet zonder problemen door een kogelvrij vest, de FN P90 in ieder geval door de meeste kogelvrije vesten...........nou loopt gelukkig niet de gemiddelde crimineel met dit soort speelgoed................

Muay Thai Elite
05-06-2005, 16:47
Damn weer ff een voorbeeld van een dumbass Amerikaan (Toevallig de maker van die Barrett):

"In the never-ending battle to destroy our constitution, more “big lie� propaganda is being dumped on our elected officials. The rhetoric given forth by the Violence Policy Center (VPC) so easily deceived the legislators of California resulting in the banning of fifty caliber rifles because they are powerful and their bullets punch holes when they strike. Even single shot .50 cal rifles were banned. It’s hard to believe we live in such a dark time that someone has actually banned a single shot rifle. But as you will see, this is the cleverest of all gun bans, and the end goal is civilian disarmament, the confiscation of your tools of liberty, your rifles..."

Wat een leipo.

Royster
05-06-2005, 17:33
Ja das de wapenlobby in de States..........schijnen nogal invloedrijk te zijn daarzo...........neemt natuurlijk niet weg dat het een mooi wapen is..........toch? kan het wapen wel waarderen, de maker wat minder.......maar ach daar zijn 't amerikanen voor...........wanneer blazen ze nou niet hoog van de toren?!!?

Leon
05-06-2005, 19:58
Het is wat je zegt als je een beetje kan richten en het juiste wapen hebt......als je met een pistool op 30 meter iets te groote van een gemiddeld hoofd kan raken kun je aardig schieten............wordt de afstand groter dan wordt het warschijnlijk de keuze voor een ander wapen....maar dan moet je weer rekening gaan houden met de omstandigheden (snelheid van je doelwit, weersomstandigheden enz.) maar ach oefening baart kunst........dus gewoon veel naar de schietbaan.....en als je echt een kei bent schiet je met dit schatje -> www.barrettrifles.com of het wapen van de BBE en het KCT -> FN P90

Hiervoor moet ik binnenkort naar de keuring :D

The Bulldog
05-06-2005, 20:32
Leon naar de keuring voor KCT?

Hoopdat je je anders voordoet dan hier op het forum....

in Bergen op zoom/ Roosendaal zitten ze echt niet te wachten op wannabe`s

Leon
06-06-2005, 09:19
Ik moet natuurlijk eerst nog voor Korps Mariniers naar de
keuring maar mijn uiteindelijke doel is toch in de BBE te belanden.

(en ja, in het echt ben ik wel anders dan hier op het forum :P)

The Bulldog
06-06-2005, 12:04
Ik moet natuurlijk eerst nog voor Korps Mariniers naar de
keuring maar mijn uiteindelijke doel is toch in de BBE te belanden.

(en ja, in het echt ben ik wel anders dan hier op het forum :P)

Korps mariniers is niet te vergelijken met het KCT.

Succes met de keuring moet lukken iedere gezond vent komt daar door heen......

Leon
06-06-2005, 14:10
Mijn pa is een ex-groen barret en hij is ook marinier geweest.
Mijn uiteindelijke doel is dus BBE maar daarvoor moet ik eerst
Korps Mariniers doen!

The Bulldog
06-06-2005, 16:19
Mijn pa is een ex-groen barret en hij is ook marinier geweest.
Mijn uiteindelijke doel is dus BBE maar daarvoor moet ik eerst
Korps Mariniers doen!

Laat je pa niet het woord ex horen leon...

Militartiren uit bepaalde eenheden worden liever oud-......... genoemd...

blijft het je leven lang nml.

Deuce
06-06-2005, 16:32
LOL Leon.....korps mariniers is leuke uitdaging heb het zelf ook geprobeerd...tevergeefs omdat ik met fractuur eruit gebonjoured werd...

Maar ik vraag me af wat je zoveel achter je computer doet als je bij de BBE wilt? Verder heb je daarin niet echt de keus om daar bij te gaan...je wordt meestal aangegeven door je overste...Tis geen open sollicitatie waar je met je playstion doorheen komt en streetfighter verhalen op mixfight...
maargoed...succes

Leon
06-06-2005, 17:18
LOL Leon.....korps mariniers is leuke uitdaging heb het zelf ook geprobeerd...tevergeefs omdat ik met fractuur eruit gebonjoured werd...

Maar ik vraag me af wat je zoveel achter je computer doet als je bij de BBE wilt? Verder heb je daarin niet echt de keus om daar bij te gaan...je wordt meestal aangegeven door je overste...Tis geen open sollicitatie waar je met je playstion doorheen komt en streetfighter verhalen op mixfight...
maargoed...succes

Jij ook bedankt Deuce :lol: