PDA

View Full Version : downloadprogramma's



Ossie
06-06-2005, 09:41
Wie weet een goed downloadprogramma?

Ik maak nu gebruik van Azureus en dat is op zich prima, het enige nadeel is dat je niet alles kan vinden wat je zoekt en je een beetje afhankelijk bent van het aanbod.
Ook heb ik DC++, maar om een of andere vage reden doet die niets meer bij mij. Ik heb al verschillende versies geprobeerd en veel andere instellingen, etc geprobeerd.

Ik wil nu weer iets als DC++ hebben. Maar dan geen Kazaa bijvoorbeeld, omdat dat gewoon stikt van de troep en je constant wordt 'weggedrukt' door anderen.

Heeft iemand nog suggesties?
Of tips waarmee ik DC++ weer aan de praat krijg?

xXRichardXx
06-06-2005, 11:01
Ik gebruik Limewire, werkt heel goed, nooit van die foutieve bestanden en heel snelle verbinding vaak. Weet geen adres, moet je maar ff googlen.

micha
06-06-2005, 11:02
wwwbinaries4all.nl
FTD in combinatie met Grabbit doet wonderen.
maar bij welke provider zit je want je hebt wel een newsserver nodig.

ps als je wanadoo hebt kun je het vergeten

NTT-FX
06-06-2005, 11:56
Emule i.c.m. de betere dedicated fora geven alles wat je maar zoekt ; zeker als je het KAD netwerk erbij hebt.
BT is een goed alternatief voor de super actuele stuff.

Nieuwsgroepen is leuk als je er de provider voor hebt ; anders kun je ook nog eens gaan dokken voor een beetje server.
Er zijn zat andere manieren maar aan alle andere p2p clients kleven te grote bezwaren..

Wheelie
06-06-2005, 22:45
Nieuwsgroepen is leuk als je er de provider voor hebt ; anders kun je ook nog eens gaan dokken voor een beetje server.


nieuwsgroepen vind ik het beste, als je provider kut is dan neem je toch gewoon eweka voor 7,50 euro p/mnd
:wink:

Wheelie
06-06-2005, 22:47
micha = correct, als je via nieuwsgroepen wil gaan downloaden dan moet je je echt aanmelden bij FTD