PDA

View Full Version : controleur aangeklaagd



mossad
08-06-2005, 13:01
http://www.newsitems.biz/nl/U/uitstappen/Buscontroleur_neemt_zwartrijder_in_wurggreep.html

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003479.html

Een controleur op een bus in Almere heeft een zwartrijder in een wurggreep genomen nadat problemen ontstonden. De zwartrijder raakt bewusteloos. Vervolgens wordt de controleur opgepakt en vastgezet en volgens Nova wordt hij zelfs beschuldigd voor poging tot doodslag!!!? De zwartrijder bleek later ook nog de buit van een straatroofje bij hem te hebben.
Wat leven we toch in een vreemd land.

Dennis
08-06-2005, 13:20
Triest, ik zou zeggen dat zijn de risoco's van het vak (zwartrijden en zakkenrollen) en dan moet je niet zeuren als je gepakt wordt

Dalgliesh
08-06-2005, 14:02
Als dat een nieuwe trend wordt, en al mijn "misdrijven" zijn nog lang niet verjaard, dan hou ik mijn hart vast, dan staan er straks rond de 40 aangiftes doodslag achter mijn naam.
Ik vind choken de perfecte oplossing, beter dan een stomp of kopstoot. Controleur heeft zijn werk goed gedaan!

Deuce
08-06-2005, 14:03
Controleur weet hoe dat ie moet controleren :D

Tsuki
08-06-2005, 14:09
goeie actie van de beste man .................

Jay Hoov
08-06-2005, 14:59
En morgen lezen we dat de controleur vastzit wegens mishandeling!

Ps Ik zou hetzelfde alleen uh, Dave, ik kies toch voor de footstomps hoor!!

Octavius
08-06-2005, 16:38
Tja de Kanco is weer eens weg uit Almere.

Hollandpride
08-06-2005, 19:11
Van mij had ie em dood mogen wurgen 8)

mossad
09-06-2005, 03:14
Als dat een nieuwe trend wordt, en al mijn "misdrijven" zijn nog lang niet verjaard, dan hou ik mijn hart vast, dan staan er straks rond de 40 aangiftes doodslag achter mijn naam.
Ik vind choken de perfecte oplossing, beter dan een stomp of kopstoot. Controleur heeft zijn werk goed gedaan!

Inderdaad, ik zag een choke ook altijd als een goede oplossing voor dit soort situaties. Ook in een straatgevecht. Maar dat wordt nu dus gevaarlijk. Als de man veroordeeld wordt moet er een volksopstand komen.