PDA

View Full Version : De politie is je beste vriend ......



Wheelie
09-06-2005, 18:54
http://www.zippyvideos.com/207359616384985.html

Mike
09-06-2005, 18:58
:shock:

wat een gekken

xXRichardXx
09-06-2005, 19:33
Stelletje KK juten! Rodney King 2?!

D22ntjuh
09-06-2005, 19:37
wel grappig dat tie zich zo blijft verzetten en t lijkt alsof tie dr niks van voelt

Judas
09-06-2005, 20:08
Wat een vuile gore klootzakken. Moeten ze es doen zonder dat apen pakkie van ze.
En zo lees je het dus in de krant: Man verzette zich hevig en is bij arrestatie gewond geraakt...
Hier in Nederland gebeuren ook genoeg van dit soort dingen. Mogen ze van mij afschieten die laffe teringlijers

Ton
09-06-2005, 20:11
Zo hoort criminaliteit aangepakt te worden :maskills: :lol:

Leon
09-06-2005, 20:19
In sommige buurten zou ik dit echt niet doen als agent zijnde :lol:

Octavius
09-06-2005, 20:54
Het is ook nooit goed. Dan zijn het mietjes en doen ze te weinig en dan zijn het hufters en doen ze teveel. :wink:

ROIDRAGE
09-06-2005, 22:18
goed punt Octo

LOCO
10-06-2005, 00:16
Vind eigenlijk dat die man best wel zelf op de grond had kunnen gaan liggen en zijn handen op de rug doen op aanvraag van die ene agent. Dattie dan niet meewerkt, tja, dan loop je natuurlijk het risico dat ze je eenhandje gaan helpen.
Het enige waar ik eigenlijk echt over val is dat die agenten blijkbaar geen snars begrijpen van "hoe je iemand fysiek controleert". Die jongens moeten gewoon op cursus zodat ze een volgende keer met een aantal klemmetjes (of verwurging, zie de nederlandse controleurs ;) ) kunnen controleren en zodoende overmeesteren. Dan zijn ze de volgende keer ook niet gefrustreerd en heoven dan dus ook niet te gaan lopen slaan en knieen.

Osu

Tim

Ossie
10-06-2005, 01:07
Wat een gore teringlijers zeg.
Lui denken dat ze alles kunnen maken door dat apepakkie van ze.
Meteen ontslaan en ervoor zorgen dat ze nooit meer een soortgelijke functie krijgen. Laat ze maar in een fabriek aan de lopende band staan of zo.

migyur
10-06-2005, 11:24
Voor het geval dat het niet is opgevallen, die kerel die slaat met de gummiknuppel op de dijbeen. Dus dit is zeker geen rodney king actie waarbij een persoon door 5(?) agenten op het hele lichaam werd afgerost met knuppels..

Ik ben het trouwens met loco eens, het ziet er naar uit dat ze gewoon niet weten wat ze moeten doen + het feit dat het wel een erg grote enge neger is.. :D

Trouwens ik dacht dat ze daar pepperspray mochten gebruiken??

Jay Hoov
10-06-2005, 11:32
Wat een pest pleuris kanker tyfus honden!!!
Ik word hier zooooooo aggressief door....Als ze apepakkie uithebben stellen ze opeens geen moer meer voor.

Soms heb ik echt de neiging om.........(Je weet wel).

Ik werd laatst nog aangehouden door een agent van, nou, wat zal ie zijn, een jaar of 15, en die komen jou dan uitleggen hoe het zit...HEEEEEEEEL IRRITANT!!!

Ik hoop dat de agenten van dit filmpje tussen de ECHTE crimineen geplaatst worden, en hard worden verkracht!!!!

xXRichardXx
10-06-2005, 12:45
Voor het geval dat het niet is opgevallen, die kerel die slaat met de gummiknuppel op de dijbeen. Dus dit is zeker geen rodney king actie waarbij een persoon door 5(?) agenten op het hele lichaam werd afgerost met knuppels..

Ik ben het trouwens met loco eens, het ziet er naar uit dat ze gewoon niet weten wat ze moeten doen + het feit dat het wel een erg grote enge neger is.. :D

Trouwens ik dacht dat ze daar pepperspray mochten gebruiken??

Lekker excuus voor een agent, 'ik weet niet wat ik moet doen'... Hoe ben je dan in $% naam agent geworden. En dit ziet er echt niet uit dat ze het niet weten, ze weten t donders goed, excessive force...

Jay Hoov
10-06-2005, 13:10
Voor het geval dat het niet is opgevallen, die kerel die slaat met de gummiknuppel op de dijbeen. Dus dit is zeker geen rodney king actie waarbij een persoon door 5(?) agenten op het hele lichaam werd afgerost met knuppels..

Ik ben het trouwens met loco eens, het ziet er naar uit dat ze gewoon niet weten wat ze moeten doen + het feit dat het wel een erg grote enge neger is.. :D

Trouwens ik dacht dat ze daar pepperspray mochten gebruiken??

Wat een bullshit....Dit mag NOOIT gebruiken, al gebruiken ze rietjes om te slaan!!!
Maar ja.....Agenten moeten door iemand gesteund worden :twisted:

Octavius
10-06-2005, 15:58
Ok dan.

Die grote kerl moet zijn handen op zijn rug doen. Als je alleen bent neem je geen risico want je wilt ook na je dienst weer terug naar je familie.
Na het negeren wordt die kerl naar de grond gebracht, waar hij ook verzet tegen bied en blijft staan. Waarop de agent zijn wapenstok pakt en hem slaat. Andere agent shiet zijn collega te hulp en brengt hem naar de grond. Waarom die kerl zijn handen onder zijn lichaam doet. Dus nog steeds belemmerd hij zijn arrest en verweerd zich dus. Ik zie het probleem niet. Wat moet je als agent doen? Je zelf laten overmeesteren met alle gevolgen vandien?

In nederland genoeg voorbeelden gehad dat een agent van zijn wapen ontdaan wordt tijdens een arrest en zelf het slachtoffer wordt.

Btw mag hij van geluk spreken in sommige staten van de vs hadden ze hem al neergeschoten.


En voor alle mensen die mannen in apen pakkies mietjes en hufters zijn. Ga zelf maar eens een weekje meelopen.

Ton
10-06-2005, 17:01
Ok dan.

Die grote kerl moet zijn handen op zijn rug doen. Als je alleen bent neem je geen risico want je wilt ook na je dienst weer terug naar je familie.
Na het negeren wordt die kerl naar de grond gebracht, waar hij ook verzet tegen bied en blijft staan. Waarop de agent zijn wapenstok pakt en hem slaat. Andere agent shiet zijn collega te hulp en brengt hem naar de grond. Waarom die kerl zijn handen onder zijn lichaam doet. Dus nog steeds belemmerd hij zijn arrest en verweerd zich dus. Ik zie het probleem niet. Wat moet je als agent doen? Je zelf laten overmeesteren met alle gevolgen vandien?

In nederland genoeg voorbeelden gehad dat een agent van zijn wapen ontdaan wordt tijdens een arrest en zelf het slachtoffer wordt.

Btw mag hij van geluk spreken in sommige staten van de vs hadden ze hem al neergeschoten.


En voor alle mensen die mannen in apen pakkies mietjes en hufters zijn. Ga zelf maar eens een weekje meelopen.

:thumbs: 100% mee eens.