PDA

View Full Version : iemand nog een website?



LJ Silver
11-06-2005, 11:01
Heb naast mn studie een eigen bedrijfje opgericht. zie bureaumou5e (http://www.bureaumou5e.nl).

Dus als jullie nog iemand weet die om een website verlegen zit... proffesionele site tegen een aantrekkelijke prijs, stuur ze maar door. :thumbs:

bedankt

Octavius
11-06-2005, 11:11
Effe onthouden.

NTT-FX
12-06-2005, 00:24
250 euri voor een website ? :lol:

Genoeg scriptkiddo's aanwezig die het voor minder of zelfs helemaal nix doen als je een beetje cheap ass onderhoud laat doen... 8)

( ja ik had ook "spamdraad!" kunnen roepen maar feiten smijten komt harder aan :twisted: )

BeatRice
12-06-2005, 10:26
ik heb intresse mail me

}|^-_-^|{
12-06-2005, 12:36
tering, laat eerst je content even testen door www.contentkings.nl, het is niet alleen het design dat de website maakt...

Fr3ddy
12-06-2005, 16:44
tering, laat eerst je content even testen door www.contentkings.nl, het is niet alleen het design dat de website maakt...
?

}|^-_-^|{
13-06-2005, 10:46
tering, laat eerst je content even testen door www.contentkings.nl, het is niet alleen het design dat de website maakt...
?

Teveel tekst in een keer op de inhoudspagina, tekst te klein, zo zijn er nog wel meer dingen op te noemen. daarom raad ik aan eerst een usability-test op je website uit te laten voeren. Ik verzeker je dat een verbetering van de site een vergroting van het klantenpotentieel tot gevolg heeft.
Contentkings heeft jarenlange ervaring met het testen van websites. Voor de doe het zelvers: gebruik Hot Text: webwriting that works van Jonathan en Lisa Price. Beste boek op dit gebied ter wereld.

Justinian
13-06-2005, 11:14
250 euri voor een website ? :lol:

Genoeg scriptkiddo's aanwezig die het voor minder of zelfs helemaal nix doen als je een beetje cheap ass onderhoud laat doen... 8)

( ja ik had ook "spamdraad!" kunnen roepen maar feiten smijten komt harder aan :twisted: )
Mwoah, €250,-- lijkt mij een hele redelijke, marktconforme prijs! Tuurlijk zijn er mensen die het voor minder doen, maar d'r zijn er ook zat die het voor meer doen. Ik vind het er trouwens bijzonder strak uit zien :thumbs:

Leon
13-06-2005, 12:16
je kan ook op www.zymic.com je eigen template downloaden en naar smaak
aanpassen, als je een beetje handig bent met photoshop of soortgelijk programma
kan je eventueel nog de reclame eruit halen. Dan nog even een host zoeken
en dan ben je veel goedkoper uit :thumbs:

Ronald
13-06-2005, 12:37
je kan ook op www.zymic.com je eigen template downloaden en naar smaak
aanpassen, als je een beetje handig bent met photoshop of soortgelijk programma
kan je eventueel nog de reclame eruit halen. Dan nog even een host zoeken
en dan ben je veel goedkoper uit :thumbs:
Vrij vertaald staat hier: "Als je het zelf doet kost het niets"... duh :lol:

Leon
13-06-2005, 12:50
je kan ook op www.zymic.com je eigen template downloaden en naar smaak
aanpassen, als je een beetje handig bent met photoshop of soortgelijk programma
kan je eventueel nog de reclame eruit halen. Dan nog even een host zoeken
en dan ben je veel goedkoper uit :thumbs:
Vrij vertaald staat hier: "Als je het zelf doet kost het niets"... duh :lol:

Ik wou het niet zeggen maar........ ja :lol:

NTT-FX
13-06-2005, 13:09
semi-offtopic :

Wie denkt een beetje met flash overweg te kunnen ; check deze site eens (http://www.derbauer.de)

LJ Silver
13-06-2005, 16:20
Thnx 4 the compliments. Over de prijs; ja idd je kunt mannetjes vinden die het voor niks doen, maar dan moetje afvragen of het een beetje kwaliteit is en of ze ook wat service kunnen bieden.

En NTT als je een echt mooie flashsite wil zien kijk dan op Who's we Studios (http://www.whoswestudios.com/flashsite.html)

Beatrice, ik heb je een mail gestuurd.