PDA

View Full Version : Kreeg een mail van Stichting Brein



Guru
13-06-2005, 21:25
Whahahahahaha

Ik kreeg een mail van Stichting Brein.
Waar zijn we hier mee bezig in Nederland?

In plaats van de terroristen en zware criminelen te zoeken, gaat men onschuldige burgers zoals ik hiermee lastig vallen?

Stem vooral op Geert om dit soort lui terug te zetten naar de aspergevelden.

Stichting BREIN (Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland)

Siriusdreef 22-28

2132 WT Hoofddorp





Betreft: heling van illegale cd’s en / of dvd’s





Geachte heer/mevrouw,



Stichting Brein treedt op tegen inbreuken op Intellectuele Eigendomsrechten op het gebied van muziek, film en computerspellen en overige interactieve software.



Wij hebben geconstateerd dat u voorkomt in het klantenbestand van personen die illegale dragers met muziek/films/interactieve software vervaardigen en verspreiden. Doordat u kennelijk heeft aangegeven daarop prijs te stellen, krijgt u via e-mail titellijsten toegezonden van het illegale product dat door voornoemde personen kan worden geleverd.



Met de illegale vervaardiging en verspreiding van illegale dragers wordt inbreuk gemaakt op de auteursrechten en naburige rechten van de door Stichting Brein vertegenwoordigde rechthebbenden. Opzettelijke inbreuk op deze rechten is een als misdrijf strafbaar gesteld feit.



Indien u deze illegale producten afneemt, dan maakt u zich schuldig aan heling, dat ook als misdrijf strafbaar is gesteld (artikelen 416 – 417ter van het Wetboek van Strafrecht ).



Wij hopen dat u inziet dat de creativiteit die gemoeid is met het maken van entertainmentproducten ondersteuning verdient en behoort te worden beloond. De verhandeling van illegale dragers doet daar afbreuk aan.



Steun daarom creativiteit en kies voor legaal product. Meer informatie? Kijk op www.anti-piracy.nl

en www.auteursrecht.nl

.


Hoogachtend,



mr. P. Haringsma

Juridische zaken Stichting BREIN

tel: +31 (0)23 799 7870

e-mail: [email protected]


Stichting BREIN, www.anti-piracy.nl

Handhaving voor auteurs, uitvoerende kunstenaars, uitgevers, producenten en distributeurs tegen on- en offline piraterij van muziek, film en interactive software


Deelnemende organisaties in de Stichting BREIN zijn onder meer de muziekauteursrechtenorganisatie Buma/Stemra, de rechtenorganisatie van artiesten en producenten SENA, de Nederlandse Vereniging van Producenten en Importeurs van Beeld- en Geluiddragers NVPI, afdelingen Audio, Video en Interactief, het Platform Multimediaproducenten, de Nederlandse Vereniging van Filmdistributeurs NVF en de organisatie van Amerikaanse filmstudio’s MPA.


Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, verzoeken wij u het e-mailbericht te vernietigen, de inhoud ervan niet te gebruiken en niet onder derden te verspreiden. Voor misbruik bent u aansprakelijk.


This e-mail message and any accompanying attachments may contain confidential information. If you are not the intended recipient, do not read, use, disseminate, distribute or copy this message or attachments. Please notify the sender immediately and delete this message.

NTT-FX
13-06-2005, 21:49
Een echte jurist bij stichting brein... ;)

Aan de andere kant ; niet echt snugger om ergens met je provider mailadres op de lijst te staan he...
Al was het maar om spam buiten de deur te houden.

xXRichardXx
13-06-2005, 22:05
Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien de e-mail bij vergissing bij u terecht is gekomen, verzoeken wij u het e-mailbericht te vernietigen, de inhoud ervan niet te gebruiken en niet onder derden te verspreiden. Voor misbruik bent u aansprakelijk.

:lol:

Guru
13-06-2005, 23:42
Jongens, allemaal poeder brieven naar brein sturen! wie doet er mee? :lol:

Guru
13-06-2005, 23:47
Die gasten adverteren onder het mom van DVDs te verkopen op verkoopsites, en als je er op reageert, hebben ze je mailadres.
Veel succes met mijn hotmailadres en veel succes verder met bewijslast van 0,0.
Ik verkoop niet eens wat.
Breinloze mongolen zijn het.
Als zo iemand in mijn familie zou zitten dan zou helemaal niks met zo iemand te maken willen hebben. :lol:
Bah wat walg ik van dit soort lui...
:twak:

smike
14-06-2005, 00:36
stichting "brein" .. ze zouden er zelf eens 1 moeten laten implementeren!
Guru, ik doe met je mee, sturen die poeder(suiker)brieven!! :lol:

Octavius
14-06-2005, 00:55
Het is een stichting dus wat gaan ze doen. Een civile zaak tegen je starten? Nooit iets ondertekenen van hun.

Steve-o
14-06-2005, 01:39
Mogen zij weleens in je computer kijken ?