PDA

View Full Version : Lange Frans & Baas B betrokken bij vechtpartij



Wheelie
15-06-2005, 18:50
Ik zie net op RTL Boulevard dat ze betrokken waren bij een vechtpartij.
Baas B zit nog steeds vast.
AT5 heeft alles gefilmd en ze zenden dat vanavond uit.
Volgens Kwalbert Verlinde was het bloederig en is er geslagen met honkbal knuppels :lol:
Helaas heb ik geen AT5 :wink:
Kan iiemand uit A'dam een PbP doen ?

Wheelie
15-06-2005, 18:54
Bij een vechtpartij in Amsterdam zijn gisterenavond zes personen aangehouden. Onder de betrokkenen bij de ruzie zat de bekende rapper Baas B., van het duo Lange Frans en Baas B. Het feit deed zich voor op het Marie Heinekenplein in het Amsterdamse stadsdeel De Pijp.

Het is niet bekend of Baas B. zelf ook is aangehouden. De ruzie ontstond in een café. Buiten ging de groep vrolijk door met knokken. Daar sloeg één van hen met een honkbalknuppel een autoruit in.

Mogelijke aanleiding voor de ruzie is een zogeheten 'dis' van een andere rapper. Dat is een scheldpartij in de vorm van een rap, die mogelijk heeft geleid tot escalatie in de vorm van een vechtpartij.

Wheelie
15-06-2005, 18:58
Kimo's disstrack 'De Waarheid' heeft een fysiek gevolg gekregen. Het verhaal gaat dat er een vechtpartij uitbrak nadat Baas B Kimo in een restaurant tegen het lijf liep. De vechtpartij liep uit de hand toen Kimo?s crew en het management van D-Men zich ermee begonnen te bemoeien. Volgens ooggetuigen sloegen de partijen met honkbalknuppels op elkaar in. De politie moest er uiteindelijk aan te pas komen. Baas B, het management van D-Men, Kimo en zijn crew zijn allen meegenomen naar het bureau en daar zitten zij tot op heden vast.

Kimo dropte onlangs een keiharde disstrack, 'De Waarheid', waarin hij beweert seks te hebben gehad met de vriendin van Lange Frans en het zusje van Baas B. Nega rapte daar al eerder over op een disstrack die hij dropte naar aanleiding van zijn vertrek uit D-Men. De track 'De Waarheid' staat op de 'Nationale Overname Mixtape'. Het is niet de eerste keer dat een on-track beef in Nederland de straat op wordt gebracht. Niet lang geleden raakten Negativ en Rbdjan van THC slaags nadat deze elkaar eerst on-track hadden gedisst.

Wheelie
15-06-2005, 19:00
en dan hier nog de diss voor de liefhebbers :lol:

http://www.nlhiphop.nl/download.php?id=159

Arjan
15-06-2005, 19:01
hmm, lijpe gangsta's hoooooor ;P
ik wil t filmpje wel zien dus ff weblogs in de gaten houden :D

Jeru
15-06-2005, 19:12
Alleen Baas B was er bij betrokken. Hij had een aardig bloedneusje en fiks wat gebroken ruiten in zijn auto opgelopen :lol:

Shytown
15-06-2005, 19:14
Wat voor een auto heeft Baas B?

Leon
15-06-2005, 19:20
Hij zou vrijdag nog optreden in Lucky te Rijssen voor examenkandidaten?
Hopen dat het doorgaat, ik wil zijn verbouwde kop weleens zien die dag :lol: :wink:

Jeru
15-06-2005, 19:21
Volgens mij was het een Opel.
Hij werd overigens wel meegenomen door de politie...

Ronny
15-06-2005, 19:21
een fiat panda deluxe

Wheelie
15-06-2005, 19:28
Alleen Baas B was er bij betrokken. Hij had een aardig bloedneusje en fiks wat gebroken ruiten in zijn auto opgelopen :lol:

heb jij het gezien op AT5 ?

Mike
15-06-2005, 19:59
haha ik wil de beelden ook zien

ibbie
15-06-2005, 20:02
Hehehe, geen woorden maar daden 8)

Jay Hoov
15-06-2005, 20:14
zgn Gangsters.... :?

Wheelie
15-06-2005, 20:15
er staat wel een filmpje op de website van AT5 maar geen beelden van de knokpartij helaas ;)

Jay Hoov
15-06-2005, 20:18
er staat wel een filmpje op de website van AT5 maar geen beelden van de knokpartij helaas ;)

Ik heb AT5 Wheelie...Als het wat is hoor je het van me.

Wheelie
15-06-2005, 20:21
er staat wel een filmpje op de website van AT5 maar geen beelden van de knokpartij helaas ;)

Ik heb AT5 Wheelie...Als het wat is hoor je het van me.

ok dan :thumbs:

:lol:

Ossie
15-06-2005, 21:07
En die lui maar rappen over zinloos geweld. Even later staan ze zelf keihard te knokken.

Zo zie je maar: het gaat ook bij hen om het geld.

migyur
15-06-2005, 21:25
http://x4.putfile.com/6/16511451552.jpg

Voor wheelie de sensatiehoer...


Best rood wangetje...

Mike
15-06-2005, 21:28
http://x4.putfile.com/6/16511451552.jpg

Voor wheelie de sensatiehoer...


Best rood wangetje...

hahahahaha top post migyur :thumbs:

xXRichardXx
15-06-2005, 21:29
En die lui maar rappen over zinloos geweld. Even later staan ze zelf keihard te knokken.

Zo zie je maar: het gaat ook bij hen om het geld.

Stelletje hypocriete nep-repperts zijn t idd! Maar dat is niet zo verwonderlijk, omdat ze de 'lieve' nummers (zoals moppie en zinloos etc.) uitbregen, maar ondertussen komen de nummers 'Breek je nek', 'Smack je smoel' niet op tv. Al die 13 jarige sletjes die naar Zinloos en Moppie luisteren voor de 345e keer, hebben nog nooit gehoord van die andere nummers. En de media in ieder geval niet. Stelletje losers zijn t die d-men.

Dalgliesh
15-06-2005, 22:01
Ik vind het best erg voor ze.

Ralph
15-06-2005, 22:05
Lekker appelwangetje!!!

Mike
15-06-2005, 22:55
http://www.nu.nl/news/541771/61/Baas_B_gearresteerd_bij_vechtpartij_%28video%29.ht ml

geen beelden van het gevecht maar toch wel geinig. de advocaat van baas b ziet er trouwens uit als een crackjunk :lol:

Fr3ddy
15-06-2005, 23:05
hahaha baas b knijp je fijn met je pink man :lol:

mossad
16-06-2005, 01:29
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gahaan? Wie zijn de echte helden? We doen het hier in jullie naam.

Jay Hoov
16-06-2005, 10:17
Pas op hoor mannen...Straks komen ze nog achter ons aan, Brrrrrrrr!!!

MB667
16-06-2005, 10:54
fok west, oost en noord side. South Side Wigger 4 life babsy!

MB667
16-06-2005, 11:11
http://www.nalden.net/images/uploads/overname.jpg


Lijkt me stug dat die kneus met dat lekker wijf van lange frans heeft gepompt. D8 het niet piet.

Op het nummer 'De Waarheid' rapt Kimo over de controversie rond zijn slaapkameravonturen met twee dames die gelinkt zijn aan D-men rappers Lange Frans & Baas B. Negativ doet ook heel snel even mee op het nummer en haalt uit naar zangeres Ninthe. Kimo gaf toe dat het nummer gemaakt is om publiciteit te vergaren, maar dat 'De Waarheid' wel op de waarheid berust. Verder heeft hij naar eigen zeggen geen problemen met Lange Frans.

Dalgliesh
16-06-2005, 12:34
Nou jongens, we kunnen eindelijk rustig ademhalen Baas is vrij...
Hij gaat nu vast underground en raps schrijven over de 'hard time' die hij gedaan heeft.
LOL nu hoort hij er echt bij!

Dalgliesh
16-06-2005, 12:43
Nou jongens, we kunnen eindelijk rustig ademhalen Baas is vrij...
Hij gaat nu vast underground en raps schrijven over de 'hard time' die hij gedaan heeft.
LOL nu hoort hij er echt bij!

Kijk jij helemaal maar uit Dalgliesh, want joumoet hij ook nog hebben :D
heh heh, omdat ik hem zijn leeftijd vroeg toen hij in Jimmy Woo kwam :D

a.s.c.
16-06-2005, 13:29
http://www.nalden.net/images/uploads/overname.jpg

Is dit de gevreesde rapper, die het 'gedaan' zou hebben met die twee dames? hahahaha, sorry hoor maar die menselijke Earth Worm Jim ben ik niet echt van onder de indruk, god die heeft gewoon zijn puistje open gekrapt en ermee gespeeld toen de recorder liep, wat een kneus man, ik snap niet dat de twee 'helden' van zinloos hier hun handen aan vuilmaken als ik hen was zou ik geen disrap terug maken ik zou mezelf een halfuur kapot lachen, het opnemen en vervolgens naar hem opsturen.

Anonymous
16-06-2005, 15:29
Nou jongens, we kunnen eindelijk rustig ademhalen Baas is vrij...
Hij gaat nu vast underground en raps schrijven over de 'hard time' die hij gedaan heeft.

LMFAO :lol: Het waren drie verschrikkelijke dagen...

Fr3ddy
16-06-2005, 17:22
Nou jongens, we kunnen eindelijk rustig ademhalen Baas is vrij...
Hij gaat nu vast underground en raps schrijven over de 'hard time' die hij gedaan heeft.
LOL nu hoort hij er echt bij!

Kijk jij helemaal maar uit Dalgliesh, want joumoet hij ook nog hebben :D
heh heh, omdat ik hem zijn leeftijd vroeg toen hij in Jimmy Woo kwam :D
hahahaha :mrgreen:

Daniel
16-06-2005, 17:27
Nou jongens, we kunnen eindelijk rustig ademhalen Baas is vrij...
Hij gaat nu vast underground en raps schrijven over de 'hard time' die hij gedaan heeft.
LOL nu hoort hij er echt bij!

Kijk jij helemaal maar uit Dalgliesh, want joumoet hij ook nog hebben :D
heh heh, omdat ik hem zijn leeftijd vroeg toen hij in Jimmy Woo kwam :D

sta jij daar aan de deur dan?

Mike
16-06-2005, 19:13
Nou jongens, we kunnen eindelijk rustig ademhalen Baas is vrij...
Hij gaat nu vast underground en raps schrijven over de 'hard time' die hij gedaan heeft.
LOL nu hoort hij er echt bij!

Kijk jij helemaal maar uit Dalgliesh, want joumoet hij ook nog hebben :D
heh heh, omdat ik hem zijn leeftijd vroeg toen hij in Jimmy Woo kwam :D :lol:

Anonymous
17-06-2005, 09:34
http://hiphopinjesmoel.com/board/galleries/albums/userpics/dophoofd.JPG

Anonymous
17-06-2005, 09:35
http://hiphopinjesmoel.com/board/galleries/albums/userpics/dophoofd.JPG