PDA

View Full Version : Het afkraken van vechters



Aaronk
16-06-2005, 01:21
Steeds meer zie ik hoe mensen hier vechters maar tot de grond toe afkraken..... WALCHELIJK.

Net als de bob sapp topic neer weer.

Work, doorgestoken kaart, hij kan niks. bla bla. zonder dat iemand dan ook een film er van gezien heb..

graag wat meer respect

B3 lik3 M3
16-06-2005, 07:20
Karels is correct

Marco (scheids)
16-06-2005, 08:12
Karels is ZEEEER correct !!!

Anonymous
16-06-2005, 08:45
Als iemand niet weet wat het woord respect inhoud is het Aaron zelf wel.

Ossie
16-06-2005, 09:51
Ik sluit me aan bij Rappe Rik. Als je een vechter een lambal, kermisattracie, etc vind, dan moet je dat ook gewoon kunnen zeggen zonder dat je daar gezeur over krijgt.

Wel heb ik voor elke vechter respect dat diegene de ring instapt.
Ook heb ik respect voor hetgene wat een vechter heeft bereikt, ondanks dat ik misschien wel een kermisattractie vind.
Ook vind ik het niet kunnen dat vechters uitgejoeld worden, of dat mensen tijdens de Wai Kru of een grondgevecht gaan lopen schreeuwen en schelden.

Anonymous
16-06-2005, 10:36
Steeds meer zie ik hoe mensen hier vechters maar tot de grond toe afkraken..... WALCHELIJK.

Net als de bob sapp topic neer weer.

Work, doorgestoken kaart, hij kan niks. bla bla. zonder dat iemand dan ook een film er van gezien heb..

graag wat meer respect

en nou ff in goed nederlands!

Anonymous
16-06-2005, 10:44
Op het net iemand afkraken is makkelijker als dat je voor die persoon staat, of het nu een vechter, schaker of voetballer is. Ik denk wel dat wanneer iemand voor Bob Sapp of Badr Hari (ik maak geen vergelijking tussen hun) of staat, hij minder snel het lef heeft om tegen hem te zeggen dat ie Pipo de Clown is als wanneer hij voor Robin v Persie of iemand anders staat.

Deuce
16-06-2005, 10:49
Persie

Hoe kom je aan die naam? Zo heet de kat van mn buren ook :lol:

Anonymous
16-06-2005, 11:56
Op het net iemand afkraken is makkelijker als dat je voor die persoon staat, of het nu een vechter, schaker of voetballer is. Ik denk wel dat wanneer iemand voor Bob Sapp of Badr Hari (ik maak geen vergelijking tussen hun) of staat, hij minder snel het lef heeft om tegen hem te zeggen dat ie Pipo de Clown is als wanneer hij voor Robin v Persie of iemand anders staat.

Je mag toch wel je mening geven... tuurlijk is Bob Sapp een attractie maar hij staat er wel.. maar het blijft een circus.
Ook dat zou ik hem in zn gezicht zeggen, hetzelfde bij de vechters hierzo... dus puur omdat ze 'sterker' zijn maar je bek houden?? nee hoor, kritiek moet kunnen... en iedereen heeft favo's en het tegenovergestelde.
Hetzlefde gebeurt in elke sport.. .hoort ernu eenmaal bij.
Dus ik mag bijvoorbeeld niet zeggen dat ik Gilbert in de ring echt onsportief vind, best een eikel in sommige acties van hem, omdat hij mij misschien neer slaat omdat deze kritiek hem niet aanstaad. Badr die gewoon TE arrogant is en dat ik blij ben dat ie neerging? een voorbeeld. Zo werkt het dus niet imo.
Kritiek is goed... alleen maar likken bij de vechters/sporters is ook niet de bedoeling natuurlijk.

Anonymous
16-06-2005, 12:06
Kritiek en een vechter belachelijk maken vind ik toch wel verschillend. En kont likken doe ik bij geen enkele vechter, alleen bij Igor, maar hij voelt er helemaal nix van. Ik heb namelijk geen schuurpapier aan mijn tong zitten, en hij weet niet wat internet is.

Anonymous
16-06-2005, 12:07
was ik

Muay Thai Elite
16-06-2005, 12:07
Janktopic nr. 13552

Octavius
16-06-2005, 12:21
Janktopic nr. 13552

Jank antwoord nr. 13553 van MTE

Muay Thai Elite
16-06-2005, 12:42
For Pete's sake, je hebt een foto van een puisterige Aaron in je sig... Ik bedoel...... :lol: :lol: :lol:

mama
16-06-2005, 12:49
kan hem ook gewoon sluiten........

B3 lik3 M3
16-06-2005, 12:49
haha ik probeer eerst nog ff een:



ON-TOPIC AUB!

Anonymous
16-06-2005, 13:12
Respect moet je verdienen Aaron, vandaar dat jij het nooit zal krijgen.

Octavius
16-06-2005, 13:16
Sommige mensen menen anderen gewoon te serieus op het internet.

Anonymous
16-06-2005, 13:38
je mag pas wat zeggen als je zelf wat bereikt hebt in het mma of kickboksen vind ik. respect vind ik 1 van de belangrijkste zaken in de vechtsport. en vechters lopen afkraken vind ik zielig. ze trainen zich de pleures, en de 1 heeft meer talent dan de ander, maar ze staan er toch als het moet. dus je kan altijd je mening geven natuurlijk, maar vechters lopen aftekraken via het internet dat vind ik zielig en laf.

ohja en nog iets:
wat ik erg zielig vind mensen die zichzelf voordoen of ze heel wat zijn in de vechtsport en heel stoer rondlopen met hun praatjes maar geen flikker bereikt hebben. FOUTE MENSEN!!

Jochem
16-06-2005, 14:50
Bob Sapp is GROOTSTE kneus die er rondloopt op vechtsportgebied. Tuurlijk mag dat gezegd worden, het is gvd een vechtsportforum, het MOET gezegd worden, en als je vindt dat ie wel wat kan heb je echt de ballen verstand van vechtsport.

Biiyen
16-06-2005, 15:01
Bob Sapp is GROOTSTE kneus die er rondloopt op vechtsportgebied. Tuurlijk mag dat gezegd worden, het is gvd een vechtsportforum, het MOET gezegd worden, en als je vindt dat ie wel wat kan heb je echt de ballen verstand van vechtsport.

Bob Sapp is cool en kan zeer zeker iets: heel hard slaan! 8) en verklaar me maar voor gek ofzo als je daar zin in hebt.... De Bob Sapp van tegenwoordig is een hele andere Bob Sapp dan die van 2001/2002.

Results on K-1 30 Fights, 21 Wins, 8 Losses, 1 Draws, 8 KOs .... Hij wint meer dan die verliest dus hij doet iets goeds.

en nu niet zeggen "ja hij is groot en maait maar wat blablabla" ...... dat doet Akebono ook en die wint nooit.

Anonymous
16-06-2005, 15:21
Bob Sapp is een sympatieke reus, die met anderhalve jaar kickboxervaring Ernesto Hoost heeft verslagen!!! Een beetje respect is dus wel op z'n plaats! :?

dtgerald
16-06-2005, 15:26
Daar is een mooi spreekwoord voor de beste stuurlui staan aan wal, en zo is het maar net.

Deuce
16-06-2005, 15:38
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Biiyen
16-06-2005, 15:50
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer..... Ernesto Hoost heeft verloren van zijn eigen ego en niet van Bob Sapp. En ook niet door Kakuda, al was de beslissing vreemd.

of mag ik dat niet zeggen van de nsb-commissie?

Anonymous
16-06-2005, 15:52
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer.....

ja, zo ken ik er nog een paar... :?

Biiyen
16-06-2005, 16:00
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer.....

ja, zo ken ik er nog een paar... :?

neehee Hoost ging na een geweldige 1ste ronde waarin hij Bob Sapp de benen vermeubelde in de 2de ronde over op boksen.... Als hij gewoon door was gegaan met lowkicks had hij 100000% zeker weten Bob Sapp na 30 seconde al de ring uit gestampt.

Kijk de finale van 2002 maar terug. Hij geeft in die hele 2de ronde misschien 1 of 2 lowkicks. De rest is allemaal bokswerk. Zelfs de USA commentator begrijpt niet waarom Ernesto gaat boksen met Sapp.

Anonymous
16-06-2005, 16:07
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer.....

ja, zo ken ik er nog een paar... :?

neehee Hoost ging na een geweldige 1ste ronde waarin hij Bob Sapp de benen vermeubelde in de 2de ronde over op boksen.... Als hij gewoon door was gegaan met lowkicks had hij 100000% zeker weten Bob Sapp na 30 seconde al de ring uit gestampt.

Kijk de finale van 2002 maar terug. Hij geeft in die hele 2de ronde misschien 1 of 2 lowkicks. De rest is allemaal bokswerk. Zelfs de USA commentator begrijpt niet waarom Ernesto gaat boksen met Sapp.

als, als, als....komop zeg, denk je niet dat Ernesto zelf ook wel wist dat die lowkicks goed werkten?! Maar als jij een hele ronde tegen die boomstammen van Sapp aan zit te schoppen, krijg je vanzelf ook behoorlijke pijn. Ik denk dat Ernesto geen andere keus had, dan te gaan boksen. Hoe dan ook heeft Sapp terecht gewonnen en dat vind ik een geweldige prestatie, mede gezien het feit dat Ernesto in die tijd (en nog steeds eigenlijk) praktisch onverslaanbaar was. Dat het allemaal technisch gezien geen hoogstandjes waren doet daaraan niet af!

Biiyen
16-06-2005, 16:13
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer.....

ja, zo ken ik er nog een paar... :?

neehee Hoost ging na een geweldige 1ste ronde waarin hij Bob Sapp de benen vermeubelde in de 2de ronde over op boksen.... Als hij gewoon door was gegaan met lowkicks had hij 100000% zeker weten Bob Sapp na 30 seconde al de ring uit gestampt.

Kijk de finale van 2002 maar terug. Hij geeft in die hele 2de ronde misschien 1 of 2 lowkicks. De rest is allemaal bokswerk. Zelfs de USA commentator begrijpt niet waarom Ernesto gaat boksen met Sapp.

als, als, als....komop zeg, denk je niet dat Ernesto zelf ook wel wist dat die lowkicks goed werkten?! Maar als jij een hele ronde tegen die boomstammen van Sapp aan zit te schoppen, krijg je vanzelf ook behoorlijke pijn. Ik denk dat Ernesto geen andere keus had, dan te gaan boksen. Hoe dan ook heeft Sapp terecht gewonnen en dat vind ik een geweldige prestatie, mede gezien het feit dat Ernesto in die tijd (en nog steeds eigenlijk) praktisch onverslaanbaar was. Dat het allemaal technisch gezien geen hoogstandjes waren doet daaraan niet af!

is goed jong... als jij dat zegt dan is dat zo. Als je toevallig de paashaas ziet doe hem de groeten van me.

Anonymous
16-06-2005, 16:18
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer.....

ja, zo ken ik er nog een paar... :?

neehee Hoost ging na een geweldige 1ste ronde waarin hij Bob Sapp de benen vermeubelde in de 2de ronde over op boksen.... Als hij gewoon door was gegaan met lowkicks had hij 100000% zeker weten Bob Sapp na 30 seconde al de ring uit gestampt.

Kijk de finale van 2002 maar terug. Hij geeft in die hele 2de ronde misschien 1 of 2 lowkicks. De rest is allemaal bokswerk. Zelfs de USA commentator begrijpt niet waarom Ernesto gaat boksen met Sapp.

als, als, als....komop zeg, denk je niet dat Ernesto zelf ook wel wist dat die lowkicks goed werkten?! Maar als jij een hele ronde tegen die boomstammen van Sapp aan zit te schoppen, krijg je vanzelf ook behoorlijke pijn. Ik denk dat Ernesto geen andere keus had, dan te gaan boksen. Hoe dan ook heeft Sapp terecht gewonnen en dat vind ik een geweldige prestatie, mede gezien het feit dat Ernesto in die tijd (en nog steeds eigenlijk) praktisch onverslaanbaar was. Dat het allemaal technisch gezien geen hoogstandjes waren doet daaraan niet af!

is goed jong... als jij dat zegt dan is dat zo. Als je toevallig de paashaas ziet doe hem de groeten van me.

zal ik doen, als jij de volgende keer dat je Ernesto ziet, hem verteld dat hij het helemaal verkeerd heeft aangepakt wat het gevecht met Sapp betreft...

Octavius
16-06-2005, 16:18
Ernesto is ook genaaid door de K-1 zelf.

Maar achteraf praten is zo makkelijk zeker vanachter je pc.

Biiyen
16-06-2005, 16:22
160 kg aan spier die nu effe 8 rondes doorknokt, heeft noguira een van zn zwaarste partijen ooit gegeven en kon toen in principe al niks...

Los van ook nog zn NFL prestaties....Bob Sapp is een voorbeeld van een sportman...absoluut......

Iedereen denkt maar van hup anabolen kuurtje erin en gaan...zo werkt het dus niet...

En hoost heeft ie 2x toe verrast...

Hoost was het zelf schuld de 2de keer.....

ja, zo ken ik er nog een paar... :?

neehee Hoost ging na een geweldige 1ste ronde waarin hij Bob Sapp de benen vermeubelde in de 2de ronde over op boksen.... Als hij gewoon door was gegaan met lowkicks had hij 100000% zeker weten Bob Sapp na 30 seconde al de ring uit gestampt.

Kijk de finale van 2002 maar terug. Hij geeft in die hele 2de ronde misschien 1 of 2 lowkicks. De rest is allemaal bokswerk. Zelfs de USA commentator begrijpt niet waarom Ernesto gaat boksen met Sapp.

als, als, als....komop zeg, denk je niet dat Ernesto zelf ook wel wist dat die lowkicks goed werkten?! Maar als jij een hele ronde tegen die boomstammen van Sapp aan zit te schoppen, krijg je vanzelf ook behoorlijke pijn. Ik denk dat Ernesto geen andere keus had, dan te gaan boksen. Hoe dan ook heeft Sapp terecht gewonnen en dat vind ik een geweldige prestatie, mede gezien het feit dat Ernesto in die tijd (en nog steeds eigenlijk) praktisch onverslaanbaar was. Dat het allemaal technisch gezien geen hoogstandjes waren doet daaraan niet af!

is goed jong... als jij dat zegt dan is dat zo. Als je toevallig de paashaas ziet doe hem de groeten van me.

zal ik doen, als jij de volgende keer dat je Ernesto ziet, hem verteld dat hij het helemaal verkeerd heeft aangepakt wat het gevecht met Sapp betreft...

Dat hoef ik Ernesto niet te vertellen want dat weet hij zelf ook wel. Ernesto is namelijk een slim iemand.

The Bulldog
16-06-2005, 17:02
Bob sap is een atleet...

wat nou precies zijn sport is lijkt wat onduidelijk maar hij scoort wel...

van een lomp maaiend conditie loze spiermassa is hij langzaam aan toch aan het veranderen in een wat soepel lopendere vechter die zijn spiermasse leert te gebruiken zoals nodig is in deze sport....

Van FREAK is te spreken i.v.m. zijn massa, maar zijn prestatie tja die zet hij toch wel neer met zoveel rondes.

dus respect voor zijn ontwikkeling dat moet heel erg veel werk gekost hebben.

Octavius
16-06-2005, 17:10
Yup, Fujita en Crocop hebben goed huisgehouden met hem.

Respect voor Sapp dat i het allemaal doet maar de K-1 ziet er gewoon veel $$$ in. Hij wordt zo nu en dan beetje geholpen.

marcelt
16-06-2005, 18:04
De heer Karels wil respect voor vechters op internet terwijl hij zelf de meest vreselijke dingen over homo's opschrijft???????????

Dalgliesh
16-06-2005, 18:26
De heer Karels wil respect voor vechters op internet terwijl hij zelf de meest vreselijke dingen over homo's opschrijft???????????
Nou, ik heb hem op verschillende homo forums slechte diengen zien schrijven over vechters... Ehm, dat heb ik gehoord natuurlijk.

Anonymous
16-06-2005, 18:44
Ehm, dat heb ik gehoord natuurlijk.

Klinkt alsof je bang voor 'm bent Dave? :P

phranq
16-06-2005, 18:45
Sorry...was ik hierboven......

Dalgliesh
16-06-2005, 18:49
Ehm, dat heb ik gehoord natuurlijk.

Klinkt alsof je bang voor 'm bent Dave? :P
Ik ben 1 van de weinige die wel respect heeft voor Aaron.

TheSkindo
16-06-2005, 23:08
Alle vechters horen respect te krijgen en diegene die ook in de ring hebben gestaan weten wat voor balls je nodig hebt om er uberhaupt in te stappen. Maar een kerel als Sapp doet het maar voor 1 ding: geld. Vele vechters moeten onderaan beginnen en knokken hun weg naar boven. Sapp kreeg gewoon een plek in Pride/K-1 omdat tie groot was en veel snoepjes heeft gegeten. Daar win je geen respect mee en voor het geldwat hij er mee verdient zou ik ook tegen iedereen de ring in stappen, of ik nou kon vechten of niet.

Aaronk
17-06-2005, 01:01
ik heb veel respect voor dave d. en hoop na mijn kotc winst en terug keer in nederland zeker met hem te trainen.

Aaronk
17-06-2005, 01:02
Alle vechters horen respect te krijgen en diegene die ook in de ring hebben gestaan weten wat voor balls je nodig hebt om er uberhaupt in te stappen. Maar een kerel als Sapp doet het maar voor 1 ding: geld. Vele vechters moeten onderaan beginnen en knokken hun weg naar boven. Sapp kreeg gewoon een plek in Pride/K-1 omdat tie groot was en veel snoepjes heeft gegeten. Daar win je geen respect mee en voor het geldwat hij er mee verdient zou ik ook tegen iedereen de ring in stappen, of ik nou kon vechten of niet.

ok, ik mail nu pride. misschien kunnen ze je kuur sponseren. kijken of je ook met cro cop en mino de ring in gaat

TheSkindo
17-06-2005, 16:34
Als ik evenveel verdien als Sapp meld ik me nu aan.....Aaronk make it happen!!