PDA

View Full Version : smokkel advies?



LJ Silver
17-06-2005, 09:36
Ik ga op vakantie(griekenland) en neem mee... 2 voorgedraaide NL joints.
Als cadeau voor iemand die ik daar ga bezoeken.
Iemand een goeie tip waar het te verstoppen ? ik ga natuurlijk met das fliegzeug.

Jay Hoov
17-06-2005, 09:52
Inpakken met folie papier, en vervolgens in een pot pindakaas!

Deuce
17-06-2005, 10:40
GHB in shampooflessen of de koelstukken van je koelbox...

Wiet in een zak chips en dichtsealen.....

Of in pot pindakaas etc....

Joint, watervaste stif leegmaken en die shit erin..

Pillen gewoon tussen een zak snoep doen....

Dat waren er een paar uit deuce zn leven

Jochem
17-06-2005, 10:50
gewoon een zakje wiet in je wallet stoppen. (t werkte bij mij.....)

Biiyen
17-06-2005, 10:53
drugs are bad mmkay

in een docu over het schuim van de natie zag ik dat zo'n gast een touwtje om zijn tand bond het zakje aan het touwtje en meneer slikte de zooi af. Op de plek van bestemming ging hij kotsen en hing het zakje aan een van zijn paar overgebleven tandjes te bungelen. :lol:

Daniel
17-06-2005, 11:48
drugs are bad mmkay

in een docu over het schuim van de natie zag ik dat zo'n gast een touwtje om zijn tand bond het zakje aan het touwtje en meneer slikte de zooi af. Op de plek van bestemming ging hij kotsen en hing het zakje aan een van zijn paar overgebleven tandjes te bungelen. :lol:

haha is ook een oplossing..

Anonymous
17-06-2005, 11:54
Ik had per ongeluk 2 joints mee genomen naar Turkije. Ik rook al 2 jr geen wiet meer, en ik had dus rond de 2 jaar geleden nog wiet in een van mijn korte broeken gedaan en was dat blijkbaar vergeten, dus ik doe die broek aan in turkije en werd verrast met wiet. die heb ik relax lekker opgerookt. tja je moet toch wat.

dokter flinstone
17-06-2005, 14:32
@ deuce,

What the fuck moet jij met GHB?????

Toch niet jonge meisjes vleugellam mee maken en daarna spelletjes mee spelen :twak:

m.g
17-06-2005, 14:33
Ik vraag me alleen af waarom WIET!?!?! Nederland heeft zulke andere mooie export producten....

Wheelie
17-06-2005, 14:37
@ deuce,

What the fuck moet jij met GHB?????

Toch niet jonge meisjes vleugellam mee maken en daarna spelletjes mee spelen :twak:

dat is precies wat hij doet, ik heb hem ook al eens gezegd dat hij dat niet meer moet doen :twisted:
ik zal maar niet posten wat hij laatst geflikt had :twak:

Biiyen
17-06-2005, 14:47
@ deuce,

What the fuck moet jij met GHB?????

Toch niet jonge meisjes vleugellam mee maken en daarna spelletjes mee spelen :twak:

dat is precies wat hij doet, ik heb hem ook al eens gezegd dat hij dat niet meer moet doen :twisted:
ik zal maar niet posten wat hij laatst geflikt had :twak:

jij doelt zeker op die arme onschuldige meisjes op de EO jongerendag..... totaal geen respect voor gods maagdenvliesjes.

Wheelie
17-06-2005, 14:59
het was inderdaad nog maar een MEISJE

Anonymous
17-06-2005, 15:43
hehehe. lol. Vertel!

Ronny
17-06-2005, 16:37
Ik ga op vakantie(griekenland) en neem mee... 2 voorgedraaide NL joints.
Als cadeau voor iemand die ik daar ga bezoeken.
Iemand een goeie tip waar het te verstoppen ? ik ga natuurlijk met das fliegzeug.

je gaat ze toch niet van te voren draaien??? nu smokkel je gelijk sigaretten vloeitjes en tipjes...die zijn niet eens illegaal.

gewoon wiet in je handbagage.....als de honden komen ben je toch al de lul..daar helpt geen pot pindakaas tegen. Die beesten ruiken zelfs op een containerhaven een zakje coke...


of je stuurt het op...zonder afzender. lukt altijd hahahaha

Ronald
17-06-2005, 18:26
Volgens mij is Ronny het slimst :lol: