PDA

View Full Version : OOK GESLAAGD!!!!



lady in red
17-06-2005, 14:18
met alleen maar voldoendes, voor havo

ik ben echt fuckin blij:D

en nu feesten:P

Biiyen
17-06-2005, 14:27
:thumbs: yepsss de havoot... die is mij gelukkig al heel lang uit. Na de havo kun je iig makkelijk naar de hogeschool, je kan ook daar je P(ropedeuse) halen en doorstromen naar de Uni. Maar ja, ik zou in ieder geval nog één studie er achteraan knallen.

Mickey
17-06-2005, 14:27
Hey congratz!
Goede cijfers gehaald?
Laat je rapport anders aan de mf members zien.. dan krijg je misschien wel wat geld van ze.. :D

lady in red
17-06-2005, 14:36
lol @ micky....ik ga straks ff cijferlijst op halen, en volgend jaar hbo rechten studeren:P

iemand taartje? :wink:

Mickey
17-06-2005, 14:37
lol @ micky....ik ga straks ff cijferlijst op halen, en volgend jaar hbo rechten studeren:P

iemand taartje? :wink:

Tart?

Biiyen
17-06-2005, 14:44
lol @ micky....ik ga straks ff cijferlijst op halen, en volgend jaar hbo rechten studeren:P

iemand taartje? :wink:

echt rechten of HEAO MER? (Management Economie en Rechten) heb je imo meer aan dan puur hbo recht, dan wordt je een uitzoek slaafje. Met de HEAO MER kun je heel veel kanten op later.

lady in red
17-06-2005, 14:46
ik ben niet goed in economie:D
eerste jaar is sjd en rechten, daarna moet je kiezen.

Muay Thai Elite
17-06-2005, 14:47
lol @ micky....ik ga straks ff cijferlijst op halen, en volgend jaar hbo rechten studeren:P

iemand taartje? :wink:

echt rechten of HEAO MER? (Management Economie en Rechten) heb je imo meer aan dan puur hbo recht, dan wordt je een uitzoek slaafje. Met de HEAO MER kun je heel veel kanten op later.

Oh ja, wat weet jij daarvan ? Wat een suffe opmerking. Maarja, ik neem het je niet kwalijk: je bent de zoveelste die de studie HBO Rechten zwaar onderschat.

The Satan
17-06-2005, 14:50
gefeliciteerd! :twisted: :twisted:

Biiyen
17-06-2005, 15:05
lol @ micky....ik ga straks ff cijferlijst op halen, en volgend jaar hbo rechten studeren:P

iemand taartje? :wink:

echt rechten of HEAO MER? (Management Economie en Rechten) heb je imo meer aan dan puur hbo recht, dan wordt je een uitzoek slaafje. Met de HEAO MER kun je heel veel kanten op later.

Oh ja, wat weet jij daarvan ? Wat een suffe opmerking. Maarja, ik neem het je niet kwalijk: je bent de zoveelste die de studie HBO Rechten zwaar onderschat.

sorry dat ik op je pik hebt getrapt :-p

Mickey
17-06-2005, 15:43
lol @ micky....ik ga straks ff cijferlijst op halen, en volgend jaar hbo rechten studeren:P

iemand taartje? :wink:

echt rechten of HEAO MER? (Management Economie en Rechten) heb je imo meer aan dan puur hbo recht, dan wordt je een uitzoek slaafje. Met de HEAO MER kun je heel veel kanten op later.

Oh ja, wat weet jij daarvan ? Wat een suffe opmerking. Maarja, ik neem het je niet kwalijk: je bent de zoveelste die de studie HBO Rechten zwaar onderschat.

LMFAO! Iemand studeert hier rechten...

Barang
17-06-2005, 16:03
lady in red

van harte ook van sandertje :thumbs:

mama
17-06-2005, 16:22
Doe je goed Lady
:thumbs:
succes volgend jaar

Ronny
17-06-2005, 16:30
ja lady...als zo'n mongool als MTE zelfs rechten studeert (alhoewel studeren er niet echt bij is op een hbo) zou ik wel vraagtekens gaan zetten bij het niveau van de opleiding.

Muay Thai Elite
17-06-2005, 17:57
Zegt Ronny, Gristentuig eerste klas die helemaal dubbel lag bij een beer die een vrouw aanvalt... Oja, haha.... Loser.

@ Raziel: Nu je er op verduveld slinkse wijze achter bent gekomen dat ik misschien Hbo Rechten studeer door middel van onvervalst klassiek speurwerk, zou ik graag antwoord op mijn vraag willen.

Ronny
17-06-2005, 18:04
ja, erg inhoudelijk weer MTE zoals ik van je gewend ben.

Justinian
17-06-2005, 18:12
---Justinian

Dissen doen we in de pit en niet hier!

---/Justinian

Biiyen
17-06-2005, 19:00
Zegt Ronny, Gristentuig eerste klas die helemaal dubbel lag bij een beer die een vrouw aanvalt... Oja, haha.... Loser.

@ Raziel: Nu je er op verduveld slinkse wijze achter bent gekomen dat ik misschien Hbo Rechten studeer door middel van onvervalst klassiek speurwerk, zou ik graag antwoord op mijn vraag willen.

Ik kan je geen antwoord geven want dat mag niet van Justi.

Leon
17-06-2005, 19:41
Gefeliciteerd dame :thumbs:

LOCO
17-06-2005, 22:29
Congratzzz Lady . geniet van een (vast) verdiende vakantie :D

Hollandpride
17-06-2005, 22:32
Van harte gefeliciteerd!

Ik weet hoe hard je evoor gewerkt hebt en dit is loon naar werken, super!!!!!

:thumbs:

ashi76
18-06-2005, 10:18
Congratz LIR !!! :thumbs: