PDA

View Full Version : 'Slachtoffer' van Van Persie boos op advocaat



Justinian
18-06-2005, 12:30
De vrouw die door Robin van Persie verkracht zou zijn, Sandra K., blijkt de 21-jarige Sandra Krijgsman te zijn, die in 2002 de Miss Nigeria Holland verkiezing won. In de Telegraaf laat Sandra, dochter van een Nigeriaanse moeder en een Nederlandse vader, via haar advocate weten woedend te zijn op advocaat Bram Moszkowicz, die eerder deze week zei dat de aanklacht tegen zijn cliënt afkomstig was van ''een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi.''

Volgens Sandra heeft Van Persie haar verkracht in een kamer in het Rotterdamse Tulip Inn-hotel. De rechter-commissaris verlengde donderdag de voorlopige hechtenis van de Arsenal-speler met 14 dagen.

De Telegraaf publiceert overigens morgen een interview met Kiki en Bouchra van Persie, respectievelijk de zus en de Marokkaanse echtgenote van de voetballer. Daarin laten ze weten ''volledig achter Robin'' te staan.

http://images.fok.nl/upload/050618_272_Sandra-K.jpg

Deuce
18-06-2005, 12:32
Miss Nigeria....pff nog niet met 100 euro erbij

Justinian
18-06-2005, 12:33
Miss Nigeria....pff nog niet met 100 euro erbij
Ik hoop dat je een grapje maakt of dat je de foto niet hebt gezien ;)

Deuce
18-06-2005, 12:33
Houd niet van dat soort volk.... :wink:

Justinian
18-06-2005, 12:35
Houd niet van dat soort volk.... :wink:
Deuce, ik zal eens even gaan praten met je sensei aangezien hij kennelijk steken heeft laten vallen :lol:

Deuce
18-06-2005, 12:36
Dat jij de opperdas bent....wil niet zeggen dat ik dat ook ben, ik ben meer de kieskeurige dasslet :wink:

Justinian
18-06-2005, 12:38
Dat jij de opperdas bent....wil niet zeggen dat ik dat ook ben, ik ben meer de kieskeurige dasslet :wink:
:lol:

Mickey
18-06-2005, 13:31
Dat jij de opperdas bent....wil niet zeggen dat ik dat ook ben, ik ben meer de kieskeurige dasslet :wink:

Desalniettemin ben je ook lid van de Orde en dienen we toch een bepaalde mate van klasse uit te stralen..

Justi = dus correct.

Failed your Master have you.

Deuce
18-06-2005, 13:33
Ja maar ik ben voorzitter van de afdeling binneland in die orde......vraag maar aan opperdas remco :lol:

Biiyen
18-06-2005, 13:54
Damn wat een mooi meisje..... En van Perversie aangezien zijn Marokkaanse bruid vind dat dus ook wel tof. Nu weet ik wel zeker dat v perversie het heeft gedaan....

Muay Thai Elite
18-06-2005, 14:03
Damn wat een mooi meisje..... En van Perversie aangezien zijn Marokkaanse bruid vind dat dus ook wel tof. Nu weet ik wel zeker dat v perversie het heeft gedaan....

Indd. Ook omdat zijn hechtenis wordt verlengd, heb ik mijn bedenkingen.

madmax
18-06-2005, 16:51
Damn wat een mooi meisje..... En van Perversie aangezien zijn Marokkaanse bruid vind dat dus ook wel tof. Nu weet ik wel zeker dat v perversie het heeft gedaan....

Indd. Ook omdat zijn hechtenis wordt verlengd, heb ik mijn bedenkingen.

Heren,

Wacht even af wat er verder gebeurt, je zou op dit moment niet in zijn schoenen willen staan.
Heb dit al eerder meegemaakt, je neukt er een en de volgende dag heeft ze spijt of ze hoort dat je getrouwd bent en ze gaan een aanklacht verzinnen.
Mooi dat je dan zwaar de lul bent, lees de kranten maar eens!
Straks hoeft een vrouw niet eens meer met bewijzen te komen bij bijvoorbeeld sexuele intimidatie, jij moet dan maar aantonen dat je het niet gedaan hebt.
Probeer dat maar eens, weet zeker dat je dat niet gaat lukken.
Maar alleen daarvoor mogen ze je al 3 dagen opsluiten
Vrouwen worden gigantisch geholpen in dat soort gevallen.
Gelukkig heeft hij een goede advocaat ( en wij hebben justi)

Justinian
18-06-2005, 18:11
Madmax = correct! Ik zou er niet te snel van uit gaan dat hij ook schuldig is. Ik ken persoonlijk een aantal gevallen waarbij de aangifte compleet uit de duim was gezogen.

Fr3ddy
18-06-2005, 18:38
Madmax = correct! Ik zou er niet te snel van uit gaan dat hij ook schuldig is. Ik ken persoonlijk een aantal gevallen waarbij de aangifte compleet uit de duim was gezogen.
Ik denk dat de aangifte nu ergens anders uit is gezogen

Biiyen
18-06-2005, 18:41
Madmax = correct! Ik zou er niet te snel van uit gaan dat hij ook schuldig is. Ik ken persoonlijk een aantal gevallen waarbij de aangifte compleet uit de duim was gezogen.
Ik denk dat de aangifte nu ergens anders uit is gezogen

*ok vieze freddy is aandeburt*

Vieze Freddy, alsof je dat niet wist
........ :mrgreen:

Guru
18-06-2005, 20:09
Ze is een stripper notabene.
Bij strippers is er toch geen verschil tussen sex en verkrachting?

Justinian
18-06-2005, 22:28
Madmax = correct! Ik zou er niet te snel van uit gaan dat hij ook schuldig is. Ik ken persoonlijk een aantal gevallen waarbij de aangifte compleet uit de duim was gezogen.
Ik denk dat de aangifte nu ergens anders uit is gezogen

*ok vieze freddy is aandeburt*

Vieze Freddy, alsof je dat niet wist
........ :mrgreen:
LMAO, je was me voor :lol:

Justinian
19-06-2005, 09:21
Ze is een stripper notabene.
Bij strippers is er toch geen verschil tussen sex en verkrachting?
Ik dacht dat je geen dommere opmerkingen kon maken dan de opmerkingen die je al op dit forum had gemaakt. Je hebt het zojuist het onmogelijke gepresteerd, gefeliciteerd Guru, :thumbs:

Guru
19-06-2005, 12:00
Ze is een stripper notabene.
Bij strippers is er toch geen verschil tussen sex en verkrachting?
Ik dacht dat je geen dommere opmerkingen kon maken dan de opmerkingen die je al op dit forum had gemaakt. Je hebt het zojuist het onmogelijke gepresteerd, gefeliciteerd Guru, :thumbs:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed he? mijn wanprestaties zijn van sublieme orde...

Hey maar anywayzz, jij zou dat moeten weten!
In Azie en ja ook Thailand, denken ze er precies zo over.
De politie daar zou het zelfde zeggen als een vrouw hoerig gekleed gaat dan kan degene erom vragen.
In ieder geval in Filippijnen wel..

A.F.
19-06-2005, 12:09
Weet je wat ik niet begrijp...

als ze niet wil neuken... waarom gaat ze dan in hemelsnaam mee naar een hotel????? dan weet je toch wat je kan verwachten en moet je niet gaan zeiken als je inderdaad spijt krijgt ofzo... ze is toch een volwassen dame.

hetzelfde is bijvoorbeeld: ik wil niet dat me fiets gestolen word... maar ik zet m wel zonder slot bij het Amsterdam Centraal.

snappie?

Ossie
19-06-2005, 13:28
Ze is een stripper notabene.
Bij strippers is er toch geen verschil tussen sex en verkrachting?
Ik dacht dat je geen dommere opmerkingen kon maken dan de opmerkingen die je al op dit forum had gemaakt. Je hebt het zojuist het onmogelijke gepresteerd, gefeliciteerd Guru, :thumbs:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed he? mijn wanprestaties zijn van sublieme orde...

Hey maar anywayzz, jij zou dat moeten weten!
In Azie en ja ook Thailand, denken ze er precies zo over.
De politie daar zou het zelfde zeggen als een vrouw hoerig gekleed gaat dan kan degene erom vragen.
In ieder geval in Filippijnen wel..


And it's just getting dumber!!!

Dude, iedereen mag zich toch kleden zoals diegene wilt? Hoezo zou je erom vragen als je 'hoerig' gekleed gaat??
Als iemand het warm heeft en een kort rokje wil dragen (of gewoon omdat ze dat mooi vindt) dan vraagt ze er dus om om verkracht te worden?
Beetje kortzichtig hoor.

Guru
19-06-2005, 13:57
Ja klopt helemaal.
Ik heb last van een zonnesteek.

Justinian
19-06-2005, 14:02
Hey maar anywayzz, jij zou dat moeten weten!
In Azie en ja ook Thailand, denken ze er precies zo over.
De politie daar zou het zelfde zeggen als een vrouw hoerig gekleed gaat dan kan degene erom vragen.
In ieder geval in Filippijnen wel..
Guru... je blijft me verbazen :roll:

Biiyen
19-06-2005, 14:27
Ze is een stripper notabene.
Bij strippers is er toch geen verschil tussen sex en verkrachting?
Ik dacht dat je geen dommere opmerkingen kon maken dan de opmerkingen die je al op dit forum had gemaakt. Je hebt het zojuist het onmogelijke gepresteerd, gefeliciteerd Guru, :thumbs:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed he? mijn wanprestaties zijn van sublieme orde...

Hey maar anywayzz, jij zou dat moeten weten!
In Azie en ja ook Thailand, denken ze er precies zo over.
De politie daar zou het zelfde zeggen als een vrouw hoerig gekleed gaat dan kan degene erom vragen.
In ieder geval in Filippijnen wel..


And it's just getting dumber!!!

Dude, iedereen mag zich toch kleden zoals diegene wilt? Hoezo zou je erom vragen als je 'hoerig' gekleed gaat??
Als iemand het warm heeft en een kort rokje wil dragen (of gewoon omdat ze dat mooi vindt) dan vraagt ze er dus om om verkracht te worden?
Beetje kortzichtig hoor.

Guru.... Als je vechtsport beoefend vraag je er dan ook om, om in elkaar geslagen te worden? En hoe zit het met de slager? Vraagt hij er dan ook om, om afgeslacht te worden?

Muay Thai Elite
19-06-2005, 16:57
And it's just getting dumber!!!

Dude, iedereen mag zich toch kleden zoals diegene wilt? Hoezo zou je erom vragen als je 'hoerig' gekleed gaat??
Als iemand het warm heeft en een kort rokje wil dragen (of gewoon omdat ze dat mooi vindt) dan vraagt ze er dus om om verkracht te worden?
Beetje kortzichtig hoor.

Hier ben ik het nu volkomen mee eens. Dat sommige gasten zich niet kunnen gedragen bij een meisje dat zich zo kleedt, heeft niets met het meisje te maken.

Nickuraba
19-06-2005, 17:50
tja, als een chick erbij loopt als een hoer mag ze verkacht worden? mag dan niet elke chick die aan het stand loopt verkacht worden? want die lopen er ook zowat bloot bij? of gaat die regel dan niet op omdat je zelf ook in je blote bast loopt? het lijkt mij nogal domme praat.

we zullen zien of die kerel het gedaan heeft, je weet het niet, zal je na de tijd pas weten. Als ze echt verkracht is zal men aardig wat bewijzen hebben (je laat je niet zomaar door een dude neuken terwijl je het niet wil) dus dan valt die vanzelf door de mand.

Dat ze hem langer vasthouden is wel vreemd, tenslotte is het niet om het onderzoek veilig te stellen of om recidive te voorkomen. Misschien heeft men dus wel solide bewijzen, maar dat zal vanzelf blijken! totdan is die gewoon onschuldig

Anonymous
19-06-2005, 18:56
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.missnigeriaonline.com/db5/00447/missnigeriaonline.com/_uimages/Ladies_2002_1st_2nd_3rd_1.jpg&imgrefurl=http://www.missnigeriaonline.com/&h=540&w=720&sz=56&tbnid=cywGEkDexbkJ:&tbnh=104&tbnw=139&hl=nl&start=1&prev=/images%3Fq%3DSandra%2BKrijgsman%2B%26hl%3Dnl%26lr% 3D%26sa%3DG


En guru, je praat best wel poep ja.

Guru
19-06-2005, 23:59
Ja, idd ik ben heel erg fout bezig nu..
Maar goed nu voel ik mij weer wat beter dus heb nu een andere mening erover.

a.s.c.
20-06-2005, 10:15
Guru, een verkrachter in de maak :shock: , WTF zijn dat voor uitspraken, man. Als het warm is en iemand besluit een luchtig truitje of rokje aan te doen, dan mag je er maar overheen (verkrachten) zonder dat daar moeilijk over gedaan mag worden. Ik dacht het al eerder maar je leeft echt in je eigen wereld, je bent rijp voor TBS, mafkees..

Mag jij afgeschoten worden omdat jij het gedachtegoed van Pim Fortuyn ondersteund? het is immers ook bij hem gebeurd, lok jij het dan ook zelf uit? ik zou jouw gezicht wel eens willen zien als dat bij je vriendin gebeurd en dat iemand het rechtvaardigd met jouw argumenten.

Anonymous
20-06-2005, 10:43
De Telegraaf publiceert overigens morgen een interview met Kiki en Bouchra van Persie, respectievelijk de zus en de Marokkaanse echtgenote van de voetballer. Daarin laten ze weten ''volledig achter Robin'' te staan.


Kijk, da's nou een vrouw naar m'n hart. Vreemdgaan en vervolgens te kijk worden gezet wegens vermeende verkrachting en toch achter je man blijven staan. Daar kunnen veel vrouwen nog wat van leren! :lol:

madmax
20-06-2005, 12:06
maar even voor de duidelijkheid:
Moscowitz beweerd dat mevrouw stripper en hoer is geweest in Duitsland en mevrouw ontkent dat dus.
Daar liegt ze dus toch al. Bram is ook niet gek, als je dat van iemand beweerd die dat niet is, heb je toch een vreselijke smaad-zaak aan je broek hangen, of ben ik nou achtelijk?

Ik heb begrepen dat als je hem alleen belt voor advies je al 5000 euro lichter bent.
Of het zo is weet ik niet, maar hij leeft er wel goed van en zal heus zijn huiswerk wel goed hebben gedaan (of laten doen want zoveel doen ze zelf niet meer) :D

Dutch Dynamite
20-06-2005, 13:05
Robin Perversie

Makijs
20-06-2005, 13:22
Ik heb ergens anders gelezen dat wanneer Van Persie zijn naam toch nog gezuiverd wordt hij beter Robijn van Persil genoemd kan worden

Anonymous
20-06-2005, 14:43
Ze ziet er echt wel goed uit.

Hebben we ook nog foto's van zijn vrouw?

Anonymous
20-06-2005, 14:48
lekker ding. alleen jammer dat het zo'n feeks is...

NormaR
20-06-2005, 15:30
Aangezien ik nog nooit van Van Persie had gehoord heb ik maar is een google search gedaan. Kwam daarbij de alleraardigste dingen tegen waaronder dit forum.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005672.html
De posters in deze thread zullen zich hierin wel kunnen vinden :D .

Makijs
21-06-2005, 06:56
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1119246975414.html


21-06-2005

Vriend Van Persie: Verkrachting? No way
Door Richard Dubbeld

,,Zomaar ineens begint ze te gillen. Gek te doen. Wij kijken op en zien dat ze geen broek meer aan heeft. Ze heeft zich verbrand, zegt ze. Een sigaret is in haar liesstreek terechtgekomen. Een beetje gek - ze kreeg zeker niet genoeg aandacht.''

Overwegend rustig, soms aarzelend, dan weer resoluut en altijd loyaal aan zijn vriend vertelt de 21-jarige profvoetballer uit de eerste divisie, die op eigen verzoek anoniem blijft, zÃ*jn verhaal over de avond waarop Sandra zou zijn verkracht door international en Arsenal-speler Robin van Persie. Hij was er bij van het begin van de avond in nachtclub Hyper Hyper tot het einde, 's morgens rond half zeven in hotel Tulip Inn in Rotterdam. Net als Van Persies andere goede vriend Y.

,,Toen zij zo gilde, zaten wij wat over voetballen te praten op de bank. Het was gewoon heel raar.'' Wat zich nadien op de kamer heeft afgespeeld zegt hij niet te weten. Hij is op de bank in slaap gevallen, zegt hij. ,,De jongens maakten nog grapjes. Ga jij maar lekker slapen, gaan wij wat leuks doen.'' Seks ja, dat kan hij zich wel voorstellen. De hele avond maakte Sandra volgens de getuige al ondeugende toespelingen. En de jongens zijn natuurlijk niet van beton. Maar verkrachting? Nee - no way. ,,Weet je, naderhand begrijp je wat haar bedoeling was van die sigaret. In de aangifte staat dat Y. een brandende sigaret in haar lies heeft uitgedrukt. Dat is een leugen - zij heeft dat gewoon bij zichzélf gedaan.''

De eerste kennismaking tussen Sandra en Van Persie en zijn vrienden heeft zondagochtend vroeg plaats in de Baja Beach Club, zaak van mooie mannen en vrouwen. Het is extreem druk, maar meer nog dan dat valt het de 21-jarige eerste-divisievoetballer op dat de vrouwelijke belangstelling voor Van Persie enorm is. ,,Het leek wel of ze állemaal wat van hem wilden.''

Met moeite worstelt het drietal zich naar de bar. Ze doen bijna twintig minuten over hooguit twintig meter. Na een drankje te hebben besteld, draaien ze zich om, de ruggen tegen de bar aan. En daar staat ze ineens, mooie Sandra.

,,Ze stond echt bijna tegen Robin aan, begon gelijk een gesprek met hem. Hij reageerde zoals hij altijd doet; netjes. Hij maakte een grapje, zei wat terug en liet het daarbij'', zegt de getuige stellig. ,,We gingen naar boven om rustig te kunnen praten.''

Robin van Persie en zijn twee vrienden hebben elkaar lang niet gezien en hebben heel veel te bespreken. Over voetbal, uiteraard, maar ook over andere zaken van het leven. Het is ouderwets gezellig. Van Persie lacht vriendelijk naar mensen die hem herkennen, en dat zijn er veel. Ineens staat daar Sandra weer. Vanuit het niets. Ze loopt op Van Persie af en fluistert hem wat in zijn oor. De hernieuwde kennismaking in de Baja duurt langer dan de eerste.

,,Ze was heel brutaal in haar opmerkingen, het was duidelijk dat ze iets wilde van Robin. Voor ons had ze geen oog. Ze wist niet dat ik voetbalde - ik heb mijn naam niet gezegd.'' Even na half vijf verlaten de drie vrienden de Baja. Y. en Van Persie halen de auto en bellen naar hun vriend met de boodschap dat ze er aankomen. ,,En ineens duikt zij weer op. Ze staat buiten bij, ik dacht, een ziekenauto. Die voert iemand af. Ze ziet ons en loopt onmiddellijk weer naar ons toe, samen met een vriendin. Wéér maakt ze heel uitdagende opmerkingen. Tja, en hoe gaat dat. We hebben ze uiteindelijk laten instappen.''

Volgens de profvoetballer zag de vriendin van Sandra toen alsnog af van een avontuurlijke nacht. ,,Ze had een vriend, zei ze - ook een profvoetballer. We hebben haar keurig thuis afgezet. Die Sandra had ook een vriend. Hij was volgens mij nog in Baja, althans die indruk wekte ze. Met een smoesje heeft ze hem alleen gelaten.''

In de auto van Y. wordt het plan geboren een hotel op te zoeken. Y. boekt een kamer in de Tulip Inn. ,,Zij flirtte wat met hem, omdat het moest lijken of zij een stel waren.

,,Boven hadden we aanvankelijk helemaal geen interesse in haar. We hebben de televisie aangezet en hebben zitten kletsen. Totdat ze dus die schreeuw om aandacht gaf.''

Jullie gaan naar een hotelkamer met een vrouw en tonen vervolgens geen interesse. Dat is toch gek?

,,Tja...''

De derde man in het gezelschap valt volgens eigen zeggen in diepe slaap. Rond half zeven wordt hij door Y. wakker gemaakt. ,,Met z'n drieën hebben we de kamer verlaten - zij was in de badkamer. Beneden laat Y. nog een schoen van haar zien. Daar hebben we nog heel hard om gelachen.''

Waar was zij toen?

,,Toen wij weg gingen was zij in de badkamer.''

In welke toestand?

,,Dat weet ik niet. Ik heb haar niet meer gezien. Maar de jongens waren heel relaxed.''

Ze wandelen naar het huis van Robin van Persie, een paar honderd meter verder op. ,,Daar kwam Y. tot de conclusie dat hij zijn rijbewijs bij de receptie had achtergelaten. Dat is-ie gaan ophalen, Robin ging naar binnen. Tien minuten later zie ik Y. in een politiebusje voorbij komen. Was-ie opgepakt.''

Dat is toch vreemd. Daar wil je toch alles van weten?

,,Ik dacht dat het ging om het pikken van die schoen.''

Daar komt de politie toch niet voor.

,,Tja... Ik heb bij niets anders stil gestaan. Ik heb gelijk bij Robin aangebeld. Zijn vrouw Bouchra heeft een taxi voor me gebeld, terwijl ik Robin over Y. vertelde.''

Pas zondagavond begrijpt hij van Robin van Persie dat er aangifte van verkrachting is gedaan. De volgende ochtend wordt de speler van Arsenal opgepakt. Y. komt dezelfde dag weer vrij. ,,Ik heb slechts een verklaring hoeven afgeven. Ik geloof in Robins onschuld. Ik weet zeker dat hij haar niet heeft verkracht. Ik heb dat ook tegen de politie gezegd. Maar daar lachen ze slechts: jij hebt toch liggen slapen?''

Anonymous
21-06-2005, 14:23
Zo dat verhaal van die vriend van Van persie rammelt aan alle kanten!

MB667
21-06-2005, 14:27
Ze hebben haar tegen haar wil in geramd van alle kanten, bedoel je.

Anonymous
21-06-2005, 14:45
ik denk dat Sandra beroemd wil worden :?

Anonymous
21-06-2005, 14:49
Ja zo wil je echt beroemd worden, terwijl je van te voren miss Nigeria bent geweest.

Muay Thai Elite
21-06-2005, 15:10
Nee ze is gewoon geil en wil zo graag een date met haar advocaat..... :roll:

Anonymous
21-06-2005, 15:43
Ja zo wil je echt beroemd worden, terwijl je van te voren miss Nigeria bent geweest.

wow, miss nigeria :roll: ja, dan gaan er deuren voor je open!! :?

MB667
21-06-2005, 16:03
nee, door met van persie te neuken en zeggen dat je verkracht ben wel dan?

Anonymous
21-06-2005, 16:39
nee, door met van persie te neuken en zeggen dat je verkracht ben wel dan?

tuurlijk, heel Nederland kent haar nu en iedereen wil een interview met haar. straks zal ze voor bepaalde programma's worden uitgenodigd en voor je het weet is ze een BN'er. net als die Loos. dit is althans haar bedoeling.

Makijs
22-06-2005, 06:37
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1119334009289.html
22-06-2005

Sandra: Je gaat er niet beter van slapen
Door Laura Schalkwijk en Dénis van Vliet

,,Je gaat er niet beter van slapen.'' Anderhalve week nadat ze zegt te zijn verkracht door voetballer Robin van Persie reageert zijn 21-jarige slachtoffer Sandra K. voor het eerst in het openbaar.

,,Toch gaat het naar omstandigheden redelijk met me.'' Meer wil Sandra - die tijdelijk elders haar onderkomen heeft - voorlopig niet kwijt.

In haar ouderlijk huis kan Sandra's moeder de woede niet onderdrukken. In het kleine keukentje geurt de bouillon. Ze is soep aan het maken, maar lijkt zich er niet erg op te kunnen concentreren. Ze vult een bakje met pompoenpitten, zucht, zet ze weer neer en maakt wegwerpgebaren. Furieus is ze.

,,De politie heeft met eigen ogen gezien wat er is gebeurd. Die jongens hebben haar achtergelaten op die hotelkamer. Zonder kleren. Sandra is zó'n lief meisje. Ze praat tegen iedereen aan, doet tegen iedereen aardig. En ze dacht gewoon een feestje te gaan vieren in dat hotel. Maar ze wist niet dat ze met roofdieren op pad was. Ze hebben haar schaamteloos achtergelaten.''

Ze roert nog even gedachteloos in de soep. Dan, vol woede: ,,Ik kan haar toch niet verbieden uit te gaan? Ze is jong. Ik haalde en bracht haar altijd toen ze vroeger in de horeca werkte. Ik zag andere mensen ook altijd naar haar kijken. Soms waren vriendinnen ook jaloers. Maar ze is gewoon een mooi meisje. Ik kan er zo boos over worden, wat er allemaal over haar wordt gezegd. Mensen met geld denken dat ze alles kunnen maken.''

Even is er een spoor van wanhoop in haar ogen te bespeuren. Eén gedachte later: ,,Maar wij weten de waarheid. En die zal boven water komen. Ze legt haar hand op haar hart. Iedereen kan zeggen wat hij wil. Sandra is een net meisje, heeft gestudeerd. En ze heeft toekomstplannen, net als iedereen van haar leeftijd. Haar vader is overleden. Maar ik zal er voor haar zijn. Geen enkele moeder wil toch dat ze zo over haar dochter praten? Zeker niet als het leugens zijn.''

Eigenaar Marcel Maan van het Rotterdamse café Coconuts verzet zich tegen het beeld dat Sandra een nachtclubdanseres van bedenkelijk allooi zou zijn, zoals Van Persies advocaat, A. Moszkowicz, beweert. De donkere schone heeft wel eens meegeholpen in de bediening van het café op het Stadhuisplein. ,,Ze heeft nog nooit problemen veroorzaakt. Dankzij haar knappe verschijning heeft ze aan belangstelling van jongens geen gebrek. Ik heb nooit, maar dan ook nooit, het idee gehad dat ze die jongens gebruikt om er financieel beter van te worden. Ze houdt al die mannen juist op een afstandje.''

Voor de deur van Sandra's ouderlijke woning in een Rotterdamse volkswijk staat een groepje jongens. ,,In het echt is ze nog knapper'', zegt een van de jongens als hij haar foto ziet. Hij is 'doodziek' van alle negatieve verhalen over Sandra. ,,Het is alsof niet zij, maar Van Persie het slachtoffer is. Belachelijk! Van Persie, eigenlijk niet meer dan een omhooggevallen straatschoffie uit Kralingen, zit al wel mooi anderhalve week vast. Laten we hopen dat hij een zware straf krijgt.''

De jongens stellen dat de vrienden en vriendinnen met wie Sandra omgaat niet uit dezelfde wijk komen. Zo nu en dan stoppen bij de ouderlijke woning van Sandra fonkelnieuwe sportauto's waarbij zij dan instapt.

Dat ze dan ook wel een beroep van bedenkelijk allooi zou hebben, gaat er bij de jongens niet in. ,,Tsss. Tot voor kort werkte ze bij een reisbureau'', sist een jongen die zegt haar neef te zijn. ,,De familie is kapot van de verkrachting. De beweringen van Moszkowicz over Sandra maken dat alleen maar erger. Van Persie is schuldig, dat staat voor mij vast. Anders had hij niet zo'n dure topadvocaat hoeven inhuren. Moszkowicz moet repareren wat hij kapot heeft gemaakt.''

Marco
22-06-2005, 09:00
lekker verhaal, lekker wijf en Moskowitz die weer lekker in het nieuws komt, sterke marketing van Bram.
ben enigzins bevooroordeeld t.o.v. van Persie en ik vrees dat hij schuldig is.

ashi76
22-06-2005, 09:31
Die Sandra schijnt de halve Feyenoord selectie al geketst te hebben.

Een soort Silvie meis maar dan anders...

Anonymous
22-06-2005, 16:50
Ik zag gister nog een oud interview met haar. zei ze dat ze de einge echte nederlandse beyonce is... :roll:

Makijs
22-06-2005, 17:23
Staat dat interview ergens online? Ik heb al in tijden geen goed komedie gezien namelijk.

Makijs
22-06-2005, 17:34
http://www.rotterdamsdagblad.nl/

Dinsdag 21 Juni 2005

'Hij kan in alle rust nadenken'

Geen tv, krant of radio voor Van Persie

Rotterdam - Voetballer Robin van Persie zit ruim een week na zijn arrestatie nog vast in het huis van bewaring. Verdacht van verkrachting zijn aan de Arsenal-speler 'beperkingen' opgelegd. Dat betekent dat zijn enige contact met de buitenwereld zijn advocaat is. Tv, radio en kranten mogen niet. 'Hij kan in alle rust nadenken.'

Heb je een beroemdheid als Robin van Persie in je midden, kun je nog geen balletje met hem trappen. Een partijtje voetballen met zijn medegevangenen staat niet op het dagelijkse programma van de Arsenal-speler. Hij zit in afzondering en is ook bij het luchten alleen in de kleine kooi, door de gedetineerden 'vogelkooi' genoemd.

,,Maar misschien mag hij wel een bal mee naar buiten nemen,'' zegt de Rotterdamse advocaat Cees Noppen. ,,Gewoonlijk mogen de jongens ook sporten. Dus waarom hij niet?'' Maar al heeft hij een bal, dan kan Van Persie slechts een balletje hoog houden. Medespelers om te dollen, zoals op zijn normale werkplek, het voetbalveld, zijn er niet.

De rechter-commissaris die het onderzoek leidt, heeft de 21-jarige voetballer afgelopen donderdag beperkingen opgelegd. Hij mag niet met zijn familie of vrouw spreken, vrienden bellen of de krant lezen. Dit vooral omdat hij niet mag weten wat er in de media wordt gezegd en geschreven. Met deze informatie zou Van Persie bijvoorbeeld zijn eigen verklaring kunnen aanpassen. Ook de steunbetuiging van zijn vrouw Bouchra in de Telegraaf - 'Robin, ik geloof je!' - is dus aan hem voorbij gegaan.

Van Persie is niet de enige verdachte die slechts contact mag hebben met zijn advocaat. Vaak zijn telefoontjes of bezoeken van mensen van buiten niet toegestaan, omdat nog niet alle verdachten zijn opgepakt, of om te voorkomen dat bewijs wordt weggepoetst. ,,Het lukt mij vaak te regelen dat ze wel televisie mogen kijken of de krant mogen lezen,'' zegt Noppen. Door de enorme aandacht voor de aanklacht tegen Van Persie is dat voor hem echter juist uitgesloten. ,,Hem zijn de meest rigoureuze maatregelen opgelegd.''

Hebben de andere gevangenen gedurende de dag nog afleiding, Van Persie niet. Hij kan slechts bezoek krijgen van de geestelijk verzorger, zoals een imam of dominee. Werken in de wasserij of keuken, of schoonmaken, zit er voor hem niet in. Recreatie zoals sport en andere activiteiten staan ook niet op zijn programma. Dan zou hij immers via via kunnen horen wat er over zijn zaak in het nieuws wordt verkondigd.

,,Eigenlijk hoeft hij dus nergens wakker voor te worden,'' zegt Edwin van de Boom, medewerker juridisch loket met een regelmatig spreekuur in de penitentiaire inrichting De Noordsingel. ,,Hij hoeft alleen op te staan als zijn ontbijt wordt gebracht. Als je dan nog slaapt, kun je het ochtendmaal wel vergeten. De gevangenis is geen hotel waar ze nog een keer langs komen.''

Luxe is er niet voor de voetballer die in het dagelijkse leven vele tienduizenden euro's verdient. Een menu voor het avondeten? Niet in de gevangenis. ,,Er wordt slechts rekening gehouden met je religie en of je wel of geen vlees en vis eet. Verder kun je op elke afdeling elke dag, of om de dag, douchen. Je hebt geen invloed op het tijdstip waarop dat kan. Verder rest voor een gevangene de stilte. Dat noemen ze zelf vaak het vervelendste van in beperking zitten. Dat het heel rustig is. Van Persie heeft écht alle tijd om na te denken.''

Zijn advocaat Abraham Moszkowicz is zijn enige link met de buitenwereld. Noppen: ,,Als ik een cliënt heb die in beperking zit, ga ik vaker op bezoek. Vaak drie keer in de week.'' In De Schie krijgen advocaat en cliënt dan net zoveel tijd samen als gewenst. ,,De deur gaat achter mij op slot, zodat je samen zit opgesloten.''

Een boodschap voor de familie van de verdachte geeft Noppen slechts door als er geen geheime boodschap achter zit. ,,Natuurlijk wil ik best doorgeven dat een verdachte van zijn vrouw houdt. Maar als deze zegt: 'vraag mijn moeder mijn kamer goed op te ruimen', dan mag ik dat niet doen. Op die manier probeert die er misschien voor te zorgen dat de drugs uit zijn kamer worden gehaald. In zulke trucs trap ik niet.''

Veel zon zal Van Persie de afgelopen dagen niet hebben gezien. Aan de hitte kan hij echter niet ontkomen in gevangenis De Schie, die de bijnaam 'De Broeikas' heeft. Noppen: ,,Het is in het huis van bewaring altijd hartstikke warm.''

Anonymous
22-06-2005, 20:42
wou dat alle marrokanen zich met nigerianen bezig hielden wat een paradijs voor de nederlandse samenleving

Wheelie
28-06-2005, 10:17
van Persie is weer thuis :maskills:

Anonymous
28-06-2005, 10:49
van Persie is weer thuis :maskills:

ik zou niet graag in zijn schoenen staan op dit moment

"zij: boehoe..wat heb je me aangedaan hij: eh schat, er is echt niets gebeurd... zij: wat deed je dan met haar op die hotelkamer!?!... hij: ehhhhhh..." :lol:

Wheelie
28-06-2005, 11:00
haar familie is uit op eer wraak :maskills:

Anonymous
28-06-2005, 11:11
haar familie is uit op eer wraak :maskills:

ik ken een jongen die een scheiding wilde nadat zijn (turkse) vrouw vreemd was gegaan. de broers en neven van dat meisje hebben hem daarop met hoge snelheid door de stad achtervolgd en dreigden hem te gaan vermoorden. de eer van de familie was namelijk geschonden. hij mocht haar wel een flink pak slaag geven, maar scheiden ging echt te ver...

ik denk dat persie nu hetzelfde wacht. tenzij hij bij zijn schoonfamilie natuurlijk kwistig met euro's gaat strooien :lol:

Sjaak
28-06-2005, 16:05
de eer van de familie was namelijk geschonden. hij mocht haar wel een flink pak slaag geven, maar scheiden ging echt te ver...


:shock:

Anonymous
28-06-2005, 16:51
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er een oplichtingszaak tegen die Snadra K. loopt. Dat draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid van madam.

Anonymous
28-06-2005, 16:54
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat er een oplichtingszaak tegen die Snadra K. loopt. Dat draagt niet echt bij aan de geloofwaardigheid van madam.

haha, wat een doos! :lol:

Marco
29-06-2005, 11:53
nog even en die madam presenteert shownieuws net als beckham zijn neukertje destijds.

Makijs
30-06-2005, 08:41
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1120024373470.html

Van Persie mogelijk vals beschuldigd
Door Richard Dubbeld

Justitie doet onderzoek naar een mogelijke valse aan-gifte van Sandra K. van verkrachting door Robin van Persie.

Bronnen rondom het onderzoek melden dat bij de 21-jarige voormalige miss Nigeria Nederland geen sporen van geweld zijn gevonden, waardoor het een kwestie is geworden van haar woord tegen dat van Van Persie.

Volgens Van Persies raadsman mr. A Moszkowicz spelen er bij het onderzoek van het OM ook andere factoren een rol die de geloofwaardigheid van de vrouw niet ten goede komen. Welke dat zijn, wil hij niet zeggen. Van Persie ontkent dat hij Sandra K. heeft verkracht. Wél heeft hij toegegeven seks met haar te hebben gehad.

Het Openbaar Ministerie stelt dat het onderzoek naar de mogelijke verkrachting nog minimaal enkele weken, maar wellicht zelfs nog maanden in beslag zal nemen. De komende tijd zal de rechter-commissaris de hoofdrolspelers in de affaire, Sandra K. en Robin van Persie, en de getuigen Reinhard Breinburg en Youssef el Bari onder ede horen.

Van Persie krijgt van Arsenal waarschijnlijk een week langer vakantie. Hij zou zich aanvankelijk eind volgende week weer moeten melden in Londen, maar de Engelse club wil dat hij eerst goed bekomt van de affaire. De club heeft hem opgedragen zo snel mogelijk Rotterdam te verlaten en liefst naar oorden te gaan waar hij niet of nauwelijks wordt herkend.

Ook heeft Arsenal hem professionele hulp aangeboden bij het verwerken van de situatie.