PDA

View Full Version : met de dood bedreigd



dokter flinstone
21-06-2005, 07:43
Moet het gewoon ff van me afschrijven:

Een paar weken geleden heb ik met de fiets een aanrijdinkje gehad met een brommertje. Ik totaal geen schade ( de man schampte me) maar die gast viel van z'n brommetrje af. Hij had wat lakschade.

Netjes adressen uitgewisseld en een schadeformulier ingevuld. Nu blijkt een maand later dat de tegenpartij ook mijn eigen verhaal gekregen heeft (een schadeformulier heeft twee kanten. 1 kant vul je samen in en onderteken je, de achterkant is bedoeld voor jouw versie van het ongeluk).

De tegenpartij belde gister (niet de eerste keer maar de derde :( ) en wilde met mij in discussie over mijn versie van het verhaal. De kopien lagen op het werk dus ik kon niet overal antwoord op geven.

Nu komt het hij vertelde mij dat hij me persoonlijk aansprakelijk zou stellen voor de schade en dat ik minimaal 10 keer zoveel zou moeten betalen als dat hij schade had (ik reageerde schakel dan de rechtsbijstandverzekering in). Toen werd hij gek: Hij zou me wel komen opzoeken en hij zou gaan tot het graf.

Ik heb meteen de verzekeringsmaatschapij en bevriende agenten gebeld met de vraag wat te doen en uiteindelijk heb ik bij de politie een mutatie laten maken van het voorval. Mocht er dus iets gebeuren dan weet tenminste de politie wat er speelde. De agenten moesten er om lachen en noemde dit de leidse manier van schelden (maar het had ook de plat haagse,amsterdamse etc etc kunnen zijn)

Ik ben niet bang voor mezelf met deze bedreiging maar meer voor het vrouwtje wat naast me ligt elke avond. Ik verdedig me wel (met die jaren thaiboksen) maar mijn vrouwtje kan totaal niets.
Sorry dat ik jullie lastig val maar moest het ff kwijt

@justi: Het is dus geen bedreiging met een strafbaar feit dus eigenlijk niets., maar laat ik dit zeggen ik heb totaal niet geslapen vannacht

MB667
21-06-2005, 08:04
Zet gewoon ef zijn tel. nummer hier op mixfight en dan komt het helemaal goed :lol:

Leon
21-06-2005, 08:06
Zet gewoon ef zijn tel. nummer hier op mixfight en dan komt het helemaal goed :lol:

Inderdaad, zo hebben we Mickey's zusje ook al een keer geholpen.
(haal anders voor de zekerheid busje pepperspray uit duitsland)

mama
21-06-2005, 08:15
succes Doc.......
slordig dat hij ook jouw versie van het verhaal heeft gekregen.

Iwan
21-06-2005, 08:16
Gewoon effe op je hoede zijn de komende tijd, en niet meer het gesprek aan gaan met hem. Dan geef tie het vanzelf weer op. Zoniet, dan komen wij langs met het 'binnen zonder kloppen' team.

bryan
21-06-2005, 09:08
binnen zonder kloppen.... :lol:

das een goede, allemaal de bivakmuts van zolder :thumbs:

Biiyen
21-06-2005, 09:15
Zet gewoon ef zijn tel. nummer hier op mixfight en dan komt het helemaal goed :lol:

hahaha idd! No problemo. :thumbs:

Anonymous
21-06-2005, 09:57
ach ja, je weet wat ze zeggen; blaffende honden bijten niet. de kans dat die loser echt bij je langs komt is nihiel. dat ie je dan ook nog iets zou aandoen is verwaarloosbaar. ik zou me er niet al te druk over maken.

Mickey
21-06-2005, 09:59
Zo Doc.. Das flink verrot.

Kan me goed voorstellen dat je
in de rats zit voor je meisje.

Het blijft altijd moeilijk inschatten hoe gek zo'n idioot
nou eigenlijk is. Maar desalnietemin kan het geen kwaad
de volgende keer je tanden even te laten zien als hij weer
belt.

Jay Hoov
21-06-2005, 10:01
Maak je er niet al te druk om, als ie je echt iets wilde aandoen, had ie het al gedaan,en uh, inderdaad, anders geef je ons het nummer ff.........

Waarschijnlijk iemand die geen leven heeft, want anders had ie zich hier niet mee bezig gehouden!!!


Sterkte :thumbs:

dokter flinstone
21-06-2005, 10:26
Jongens,

Bedankt voor de opbeurende woorden. Mocht het zover komen dan staat er al een klein legertje klaar en als ik de reacties zo lees kan dat wel eens een iets groter leger worden.

Iedereen die ik spreek heeft het inderdaad over de blaffende honden die niet bijten, een leidse manier van schelden, zelfs de politie lacht hierom.

Dus het zal nog wel een paar dagen duren voordat de adrenaline weg is maar het komt wel goed en anders wten we i.i.g wie het gedaan heeft

Iwan
21-06-2005, 10:45
Jongens,

Bedankt voor de opbeurende woorden. Mocht het zover komen dan staat er al een klein legertje klaar en als ik de reacties zo lees kan dat wel eens een iets groter leger worden.

Iedereen die ik spreek heeft het inderdaad over de blaffende honden die niet bijten, een leidse manier van schelden, zelfs de politie lacht hierom.

Dus het zal nog wel een paar dagen duren voordat de adrenaline weg is maar het komt wel goed en anders wten we i.i.g wie het gedaan heeft

Geef je wijffie in ieder geval wel een bus traangas mee, just in case. En leg ze ff uit hoe het werkt.
De meeste mensen moeten als ere stront aan de knikker is hun traangas nog pakken en dat werkt dus niet...

Iwan
21-06-2005, 11:02
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Zo'n klein roze handtasje waar dan zo enorme dubbele hakbijl uit tevoorschijn komt LOL!

Tsuki
21-06-2005, 11:14
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Zo'n klein roze handtasje waar dan zo enorme dubbele hakbijl uit tevoorschijn komt LOL!

of dat ze per ongeluk het verkeerde uit haar tasje haalt en daar met een enorme rubberen dildo staat te slingeren ....................

Iwan
21-06-2005, 11:15
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Zo'n klein roze handtasje waar dan zo enorme dubbele hakbijl uit tevoorschijn komt LOL!

of dat ze per ongeluk het verkeerde uit haar tasje haalt en daar met een enorme rubberen dildo staat te slingeren ....................

Toch wel zo eentje met 2 koppen he? LOL!

Deuce
21-06-2005, 11:16
Voor pepperspray, traangas en stunguns kan je deuce een pm sturen :wink:

Tsuki
21-06-2005, 11:19
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Zo'n klein roze handtasje waar dan zo enorme dubbele hakbijl uit tevoorschijn komt LOL!

of dat ze per ongeluk het verkeerde uit haar tasje haalt en daar met een enorme rubberen dildo staat te slingeren ....................

Toch wel zo eentje met 2 koppen he? LOL!

zijn er ook nog andere dan :shock:

Tsuki
21-06-2005, 11:20
Voor pepperspray, traangas en stunguns kan je deuce een pm sturen :wink:


naast begenadigd student ook een wapenhandelaar , wat ben je toch een veelzijdig baasje

Deuce
21-06-2005, 11:24
Voor pepperspray, traangas en stunguns kan je deuce een pm sturen :wink:


naast begenadigd student ook een wapenhandelaar , wat ben je toch een veelzijdig baasje

Studenten leven gaat niet over rozen dus ik probeer door de maatschappij te helpen een centje bij te verdienen.

Je moest s weten :lol:

phranq
21-06-2005, 11:32
En leg ze ff uit hoe het werkt.

Vertel er idd bij dat ze de spuitmond van zich af richten in dit geval... :lol:

dtgerald
21-06-2005, 11:44
Geloof dat we nu een beetje een serieuze topic aan het verzieken zijn, sorry doc :oops:Inderdaad het zal je zelf maar gebeuren er lopen zoveel maloten rond op deze aardbol.Dus je weet nooit wat een gek dat is.Dan kun je wel aan thaiboksen doen maar tegen een wapen begin je niets(zo erg zal het toch niet zijn).

chickenwing
21-06-2005, 12:18
Geef gewoon het nummer op dit forum. Wordt weer leuk

jojo
21-06-2005, 12:19
je kan toch gewoon aangifte doen van bedreiging?

Iwan
21-06-2005, 12:24
je kan toch gewoon aangifte doen van bedreiging?

Dat heeft ie al gedaan. Als je z'n post leest dan zie je dat ie een mutatie heeft laten maken.
Meer dan dat is voor hem op dit moment niet mogelijk.

Leon
21-06-2005, 12:42
zet z'n telefoonnummer er nou goewoon op, word lachen man :lol:

Iwan
21-06-2005, 12:54
Weet niet zo zeker of dat lachen word. Dit is toch iets anders als een jaloers ex-vriendje!
Afwachten lijkt mij een stuk beter!

Aaronk
21-06-2005, 15:34
iwan = correct.

DIt klinkt als werk voor KANCHO karels

A-team
21-06-2005, 17:07
Laat maar komen die vent.

jojo
21-06-2005, 17:29
je kan toch gewoon aangifte doen van bedreiging?

Dat heeft ie al gedaan. Als je z'n post leest dan zie je dat ie een mutatie heeft laten maken.
Meer dan dat is voor hem op dit moment niet mogelijk.

oeps sorry overheen gelezen :oops:
ik denk dat die vent gewoon meer een grote bek heeft dan dat hij werkelijk doet, als hij het echt zou menen zou hij het meteen toen jullie die aanrijding hadden, wel gezegt hebben

Justinian
21-06-2005, 17:45
Dok: zie pm.

Succes!

Ronald
21-06-2005, 18:12
Vervelend man. Ik denk dat Iwan goed advies geeft: voor de zekerheid ff op je hoede zijn en gewoon het gesprek niet meer aangaan. Als ie belt verwijs je 'm gewoon vriendelijk naar de verzkeringsagent o.i.d. en hang je gewoon weer op.

Natuurlijk kun je ook de komende tijd er voor zorgen dat je telefoongesprekken opneemt. Da's helemaal handig omdat je dan ook bewijsmateriaal in handen hebt als ie dingen zegt die niet door de beugel kunnen. In dat geval natuurlijk niet gelijk ophangen maar hem eerst even lekker laten kletsen :wink: .