PDA

View Full Version : Saddam Hussein houdt van moppen en chips



Anonymous
21-06-2005, 11:41
'Saddam Hussein houdt van moppen en chips'
NEW YORK - Saddam Hussein houdt van chips (die hij besprenkelt met water), wast de hele dag door zijn handen, vertelt moppen en was dol op Ronald Reagan. Dat beeld schetsen Amerikaanse militairen die de afgezette Iraakse dictator hebben bewaakt in het julinummer van het Amerikaanse tijdschrift GQ. Saddam vertelde zijn bewakers ook dat hij Osama bin Laden nooit heeft ontmoet.

De vijf militairen, van de Pennsylvania National Guard, hebben Saddam bijna een jaar bewaakt. Allemaal wonen ze nu weer in de VS. Volgens de soldaten zei Saddam dat Ronald Reagan, president tijdens de oorlog tussen Irak in Iran (1980-1988), hem vliegtuigen en helikopters had verkocht. "Reagan and me, good." Maar over George Bush en zijn vader is Saddam helemaal niet te spreken. Bill Clinton daarentegen was weer "ok".

Het viel de vijf op dat Saddam zich nog steeds voordoet als president. " Als het allemaal voorbij was", doelend op de komende rechtszaak, dan zou hij zijn bewakers als gast ontvangen in zijn paleis en laten zien hoe mooi Irak is. Ook gaf hij graag advies over vrouwen. Hij adviseerde zijn bewakers om een 'goede vrouw' te zoeken. "Niet te slim, niet te dom. Niet te oud, niet te jong, ertussen in. Een die kan koken en schoonmaken."

:lol: :lol: ouwe gek! :lol:

chickenwing
21-06-2005, 12:21
Haha echt een weer zo een praatjesmaker. Net als toen die minister van informatie Al Shahaff. Dat was ook zo een uitvinder. :lol:

Leon
21-06-2005, 12:47
Wat krijgt hij trouwens voor straf? Doodstraf of levenslang ofzo? Hij word toch in Irak berecht?

miss_me
21-06-2005, 13:05
hahaha ik vind het wel humor.. goed gedrag.! hahaha

Aaronk
21-06-2005, 15:36
ik mag die vent wel.wat een toffe peer

Justinian
21-06-2005, 18:28
Ook gaf hij graag advies over vrouwen. Hij adviseerde zijn bewakers om een 'goede vrouw' te zoeken. "Niet te slim, niet te dom. Niet te oud, niet te jong, ertussen in. Een die kan koken en schoonmaken."

Saddam begrijpt het verhaaltje :lol:

Jay Hoov
21-06-2005, 19:46
Sadam for president!!!

Leon
21-06-2005, 20:30
Ik zag gister op TV een bodyguard van Saddam, hij scheen 20 te zijn, ik hoorde
hem verdomde goed engels praten en hij dacht dat Clinton nog aan de macht was.

Octavius
21-06-2005, 20:32
Moet niet denken dat ze achterlijk zijn daar.

A-team
21-06-2005, 22:21
Haha sadam :lol: