PDA

View Full Version : Paris & Paris



miss_me
21-06-2005, 12:59
Hoogtepunt
Paris Hilton is druk bezig met de voorbereidingen van haar huwelijk. De steenrijke Paris gaat voor het eerst trouwen en de Simple Life-ster wil natuurlijk dat het een sprookjeshuwelijk wordt. Mocht de trouwdag op de één of andere manier niet vlekkeloos verlopen, dan heeft het paar nog een herkansing. Paris en Paris gaan namelijk niet één maar twee keer trouwen.

Geboorteland
Het duo gaat echter niet voor de lol twee keer een bruiloft vieren. Paris Hilton en de Griekse Paris Latsis willen allebei in hun geboorteland te midden van hun familie en vrienden hun jawoord geven. “We proberen tot een oplossing te komen momenteel�, aldus Paris Hilton. “Onze bruiloft zal echter zo geweldig groot worden dat er ontzettend veel georganiseerd moet worden. We denken er aan om twee bruiloften te plannen.�

Families
Volgens de moeder van Paris zullen beide families binnenkort om de tafel gaan zitten om alle festiviteiten tot in de puntjes door te spreken. Het vriendje van Paris, de naamgenoot Paris Latsis is de zoon van een fortuinlijke Griekse bankier. De beide families zullen er dus wel uitkomen. Aan het geld zal het in ieder geval niet liggen. (20-06-05)

http://www.lycos.nl/ext/showbox3.jpg

hoelang zal dit volhouden.?

Nickuraba
21-06-2005, 15:00
wat een idioten, al die rijke lui stijgt het geld hun na de kop. huwelijken van 2 uur enzo, vieze coke sletjes zijn het.

Arjan
21-06-2005, 16:21
sluit ik me bij aan ;p

Anonymous
21-06-2005, 16:41
hahaha, zie je het al voor je Paris Hilton in "My Big Fat Greek Wedding" :lol: (top film trouwens!)

A.F.
21-06-2005, 18:35
wat een idioten, al die rijke lui stijgt het geld hun na de kop. huwelijken van 2 uur enzo, vieze coke sletjes zijn het.

nou, ik leg wel een lijntje hoor voor der...

en dan ff uitmekaar trekken voor de cam!

hahahaha

Jay Hoov
21-06-2005, 19:45
Dom wijf....Ze moet een keer gaan eten...

Misschien moeten we Van Persie op haar af sturen 8)

Nickuraba
21-06-2005, 20:09
gatveerrr, ik moet niks van die hoer hebben bah... ik zou haar skippen, zelfs met een superdikke anaalcondoom zou ik d;r niet eens in d;r spleet pakken, wie weet wat voor ziektes die spuithoer wel niet heeft. Ik zie btw nu ipv die 2 tortelduifjes een gepaste foto, een losscheurende vuilniszak?

Marco
22-06-2005, 09:19
goh wat toevallig dat ze een steenrijke vriend treft, net zo toevallig dat patty brard ook maar weer eens een rijke vriend treft....

miss_me
22-06-2005, 12:17
volgens mij weet hij niet met wie hij in het bootje stapt.. :?

Marco
22-06-2005, 12:18
volgens mij weet hij niet met wie hij in het bootje stapt.. :?

als hij internet heeft weet hij dat wel hahahaha :wink:

miss_me
22-06-2005, 12:20
volgens mij weet hij niet met wie hij in het bootje stapt.. :?

als hij internet heeft weet hij dat wel hahahaha :wink:

waarom zou hij eigenlijk met haar willen trouwen.??!??