PDA

View Full Version : 'Beatrix hield plan Nawijn tegen'



Guru
21-06-2005, 19:58
Novum) - Koningin Beatrix heeft er persoonlijk voor gezorgd het samenwerkingsverband tussen Hilbrand Nawijn (LPF) en Filip Dewinter (Vlaams Belang) niet 'Willem van Oranje' heet. Dat heeft Nawijn volgens De Telegraaf gehoord net voordat hij maandag het samenwerkingsverband zou presenteren. Dewinter en hij besloten daarop het verband 'Marnix van St. Aldegonde' te noemen, naar de vermoedelijke schrijver van het Wilhelmus.

Volgens de krant heeft de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten 'geen oordeel te willen worden van een politieke stroming'. "wenst De koningin boven de partij te staan", stelt RVD-voorman Gerard van der Wulp.

Het LPF-Kamerlid Nawijn heeft veel kritiek gekregen op zijn samenwerkingsverband met Dewinter. Filip Dewinter staat bekend als een extreem-rechtse politicus, wiens partij het Vlaams Blok in Belgiƫ verboden is wegens racisme. Het Vlaams Belang is de opvolger van deze partij.

De kritiek van de LPF schoot Nawijn in het verkeerde keelgat. Hij liet maandag weten zich te beraden op zijn positie binnen de LPF.
http://www.nieuws.nl/bericht/4/38618


Het Vlaams Blok(later het Vlaams Belang) is een gewone rechtse partij in Belgie die opkomt voor de belgische burgers,kan die duitse muts nog n puntje aan zuigen.

Guru
21-06-2005, 20:06
Prima zaak dat Nawijn en De Winter gaan samenwerken, want na 30 jaar indoctrinatie in Nederland waarbij alles wat Nederlands was tot de Nederlandse vlag aan toe werd vergeleken met racisme en facisme en je je als Nederland en Nederlander in de onderdanige rol moest plaatsen vind ik dit een hele verfrissende zet.

Misschien niet zo heel slim om het in het huis van Fortuyn te doen maar laten we niet gaan overdrijven want een zekere Wim Kok een van 's lands grootste landverraders heeft nooit voor zijn wandaden tegenover de Nederlandse samenleving verantwoording hoeven af te leggen....

Octavius
21-06-2005, 20:45
Guru ben ja al lid van Voorpost? En wat je nu weer zegt is echt weer typisch een antwoord van jouw. Je moet toch weten dat Vlaams Belang een onafhankelijk Vlaanderen wil. Dus wie is dan de landverrader?

Maar die lul van een Nawijn is te lomp om te zien dat ze hem dik gebruiken. :wink:

Justinian
21-06-2005, 20:46
Guru, je bent een bitter man...

Guru
21-06-2005, 21:03
Guru ben ja al lid van Voorpost? En wat je nu weer zegt is echt weer typisch een antwoord van jouw. Je moet toch weten dat Vlaams Belang een onafhankelijk Vlaanderen wil. Dus wie is dan de landverrader?

Maar die lul van een Nawijn is te lomp om te zien dat ze hem dik gebruiken. :wink:

Ik heb geen flauw idee wat "Voorpost" is..

Er is helemaal niks mis met een onafhankelijk vlaanderen, wat zou daar mis mee zijn?

Bitter? Valt wel mee, heb enkel geen vertrouwen in de meeste nederlandse politieke partijen.

Kok heeft er ook voor gezorgd dat Nederland het meeste aan de EU moest betalen omdat hij zijn "valse poldergedoe" propangeerde in de EU met als resultaat dat de EU zag dat Nederland best meer kon betalen, Maar nu is Nederland daardoor bijna failliet en moet de geldkraan weer dicht.

MB667
21-06-2005, 21:42
Waarom blijf je doorgaan met dit soort onzin Guru.

Octavius
21-06-2005, 21:54
Kok heeft er ook voor gezorgd dat Nederland het meeste aan de EU moest betalen omdat hij zijn "valse poldergedoe" propangeerde in de EU met als resultaat dat de EU zag dat Nederland best meer kon betalen, Maar nu is Nederland daardoor bijna failliet en moet de geldkraan weer dicht.

Wij betalen netto zoveel omdat we niet al die subsidies aannemen. Want voor wat hoort wat. Dus neem je ze aan dan willen ze ook wat terug.
En Nederland falliet. Wat een grap en zoals jezelf.

En Voorpost. Dat je dat niet kent. Verbaasd me niks gezien jouw hoogstaande uitsparken over de politiek.

PigDog
21-06-2005, 23:56
Domme mensen kunnen je niet beledigen omdat je het niet zou snappen, slimme mensen weten dat en wagen al helemaal geen poging meer...

Guru
22-06-2005, 07:32
Waarom blijf je doorgaan met dit soort onzin Guru.

Puur om mensen wakker te schudden, zoals Theo en Pim dat ook deden.

Leon
22-06-2005, 08:39
Waarom blijf je doorgaan met dit soort onzin Guru.

Puur om mensen wakker te schudden, zoals Theo en Pim dat ook deden.

En die zijn allebei dood, makes you wonder? :roll:

Ronny
22-06-2005, 10:17
mensen zoals jij GURU...dat zijn pas de grootste landverraders.. door leugens te verspreiden zoals " nederland is failliet" zet je aan tot verdeeldheid in een land.

al die VMBO'ers snappen er namelijk net zo weinig van als jij.

Wat je vergeet is dat je rekening moet houden met het feit dat je de waarheid niet helemaal in pacht hebt. Want hoezo weet jij dat je alle informatie krijgt. Krijg jij soms meer informatie dan wij? nee dus. Want je grootste fout is dat je alles slikt als zoete koek wat extreem rechtse partijen betreft. Dit maakt jou mening niet objectief. Dat is heel jammer. Ik ben er namelijk ook voor dat je rebels mag zijn en dat een mens moet nadenken en niet zomaar de media moet geloven, maar wat jij doet is minder dan dat. Jij bent gewoon een "puppet on a string"

En hitler neemt er nog een borrelnootje op.

Hans
22-06-2005, 12:26
Ja wat Ronny zegt, klopt wel zo'n beetje.
Maar ja, waarom zaaien mensen dit soort verdeeldheid?
Omdat het kabinet en alle stemmers achter dit kabinet er ook om vragen.
De integratie is toch mislukt, of niet?
Zit er al verbetering in dan?
Ik zie het nog niet hoor.
En ja wat is objectief?

De meeste mensen die hier reageren op Guru, zijn meestal linkse of Balkenende stemmers, zijn die dan objectief??

Ik vind goede zaak dat Nawijn en de Winter dit initiatief nemen.
Hoewel ik de Winter een te conservatieve man vind en niet achter zijn standpunten sta, kan ik mij wel hierin vinden.

Octavius
22-06-2005, 12:31
Hoewel ik de Winter een te conservatieve man vind en niet achter zijn standpunten sta, kan ik mij wel hierin vinden.

Dan heb je zeker nog nooit wat van het VB gehoord zeker. Heb zelf in Belgie gewoond, kan je zeggen dat ze nogal extreem zijn. Niet alleen over buitenlanders maar ook over vrouwen.

BTW wie neemt die pudding van een Nawijn nu serieus.

Remco
22-06-2005, 12:35
Het bevreemde mij dat Nawijn kennelijk toegang heeft tot het huis van Pim. Vreemd, zeker gezien het feit dat de LPF ertegen was. Staat de familie Fortuijn achter deze actie, of is het huis inmiddels als publiek domein verklaart.

Mensen als Guru zien altijd eerder wat ze missen dan wat ze hebben. Met zo'n gevoel is het erg makkelijk politici als landverraders te bestempelen. Ondanks dat Kok niet mijn man was, was het niet allemaal kommer en kwel en denk ik dat hij per definitie iemand is die zich jarenlang voor Nederland heeft ingezet (bijvoorbeeld met zijn vakbondswerk).

Anderen landverraders noemen roept de vraag op hoe je landstrouw definieert en in hoeverre je zelf trouw bent aan je land. Ervoor uitkomen dat je de Nederlandse driekleur mooi vindt is mij daarvoor te weinig.

Hans
22-06-2005, 12:39
Hoewel ik de Winter een te conservatieve man vind en niet achter zijn standpunten sta, kan ik mij wel hierin vinden.

Dan heb je zeker nog nooit wat van het VB gehoord zeker. Heb zelf in Belgie gewoond, kan je zeggen dat ze nogal extreem zijn. Niet alleen over buitenlanders maar ook over vrouwen.

BTW wie neemt die pudding van een Nawijn nu serieus.


Ik denk ook dat Pim nooit met de Winter in zee was gegaan.
Vlaams Belang is tegen abortus en spreekt zich niet uit over homo's, nocht positief, noch negatief.
Toch 1 op 3 belgen stemt Vlaams Belang, is dus een hele grote partij geworden.,

Remco
22-06-2005, 12:45
@Rappe Rik: nee joh, net offtopic ontdekt.

Anonymous
22-06-2005, 20:16
guru is correct!

Zelfs het merk lonsdale werdt door de lijnkse "nederlandse pers" tot nazi merk gebombardeerd.
EEn nederlands vlaggetje moest van het bomberjasje terwijl er bij mij op hetb schoolplein marrokanen met een marrokaanse complete vlag van 4 bij 4 liepen te zwaaien.

En Guru is correct dat het slecht gaat in Nederland, de euro is super duur en lonen zijn nauwelijks gestegen.

Het nee stemmen voor die europses grondwet is just te beginning, het volk pikt het niet langer, let maar op

Ronny
22-06-2005, 20:31
hahaha maar GURU is juist voor de grondwet toch?

maar daar ging het helemaal niet over master.... GURU je doelgroep has arrived

Hans
23-06-2005, 12:31
hahaha maar GURU is juist voor de grondwet toch?

maar daar ging het helemaal niet over master.... GURU je doelgroep has arrived

Ik las dat hij vet tegen de grondwet was..

Octavius
23-06-2005, 12:51
guru is correct!

Zelfs het merk lonsdale werdt door de lijnkse "nederlandse pers" tot nazi merk gebombardeerd.
EEn nederlands vlaggetje moest van het bomberjasje terwijl er bij mij op hetb schoolplein marrokanen met een marrokaanse complete vlag van 4 bij 4 liepen te zwaaien.

En Guru is correct dat het slecht gaat in Nederland, de euro is super duur en lonen zijn nauwelijks gestegen.

Het nee stemmen voor die europses grondwet is just te beginning, het volk pikt het niet langer, let maar op

De media het tot nazi merk gebombardeerd..........

HAhahahahaha Kom op man. Ik ken een disco's, dorpen vol met dat volk. Net of ze die tattoo's van hakenkruizen enz voor de lol dragen samen met londsdale. Wat betreft die marokkanen. Die zijn net zo fout bezig.

En waarom zou de euro zo super duur zijn. Maybe omdat de olieprijs freaking hoog is.

Ronny
23-06-2005, 13:19
hahaha maar GURU is juist voor de grondwet toch?

maar daar ging het helemaal niet over master.... GURU je doelgroep has arrived

Ik las dat hij vet tegen de grondwet was..

dan had ik het fout

The Bulldog
23-06-2005, 15:48
Waarom blijf je doorgaan met dit soort onzin Guru.

Puur om mensen wakker te schudden, zoals Theo en Pim dat ook deden.

En die zijn allebei dood, makes you wonder? :roll:

Ik weet dat je iedereen hebt verteld dat je gewoon wil provoceren.

Maar nu koppel je 2 namen aan dingen waar ze zeker niet voor staan....

Je bent echt te oppervlakkig,simpel en dom voor woorden....

Leon
23-06-2005, 22:41
Waarom blijf je doorgaan met dit soort onzin Guru.

Puur om mensen wakker te schudden, zoals Theo en Pim dat ook deden.

En die zijn allebei dood, makes you wonder? :roll:

Ik weet dat je iedereen hebt verteld dat je gewoon wil provoceren.

Maar nu koppel je 2 namen aan dingen waar ze zeker niet voor staan....

Je bent echt te oppervlakkig,simpel en dom voor woorden....

Ik neem aan dat je Guru wou quoten?

Anonymous
24-06-2005, 20:33
ik ben het oneens met guru''s denkbeelden maar dit doet mij ook een beetje nadenken

*** AKTIE DE MAAT IS VOL ***
WIJ TREKKEN HET NIET MEER

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij de meeste belasting betalen van alle westerse landen ????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij de laagste slarissen hebben van de westerse landen ?????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij de hoogste prijs betalen voor de aanschaf van een auto ??????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom de brandstof hier het duurst is ?????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom de brandstof in Duitsland goedkoper is, terwijl daar de wegenbelasting

al in zit ?????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom er extra wegenbelasting wordt geheven op mensen die op gas rijden,

terwijl dit het beste is voor het milieu ???????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij per hoofd van de bevolking het meeste geld aan de pot voor Europa

moeten betalen ??????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij oost-europeanen binnenhalen om onze banen te laten innemen,

terwijl we 500.000 werkelozen een uitkering moeten geven ??????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom Duitsland juist wel een hoge wisselkoers heeft bedongen voor de euro,

terwijl Zalm vond dat een lage koers juist zo goed is voor de economie ??????????????

* Kan iemand mij uitleggen met welk recht hij van Jan Modaal dus 3000 euro per jaar door de wc heeft getrokken ???

* Kan iemand mij uitleggen waar ze het zotte idee vandaan halen om de lonen te gaan matigen,

terwijl de economie niet aan te jagen is ???????????

* Is het niet zo dat het Nederlandse volk al heel lang wordt bedrogen ????

* Zullen wij de politiek uitleggen dat de maat vol is ????????

Dit lukt als U al Uw bekenden deze e.mail zendt,

want dat is namelijk vreselijk voor de

Dames & Heren politici !!!!!

Anonymous
24-06-2005, 20:35
behalve dat van die polen, vind ik de rest ook best 'gek'......

Octavius
24-06-2005, 22:56
Mensen moeten eens niet zo zeuren. De restaurants bij dit weer zitten vol, terrassen ook. We lopen allemaal wel in merkkleding. Kunnen nog op vakantie. Hebben sociale zorg enz.

Ipv te bezuinigen op boodschappen eens een keer niet merkkleding kopen. Dat scheelt echt wel meer dan die 300x naar de Lidl in de nieuwe auto.

MB667
25-06-2005, 06:01
wat voor merkkleding? Wat voor dure nieuwe auto?

Octavius
25-06-2005, 11:14
wat voor merkkleding? Wat voor dure nieuwe auto?

Ga nu niet zeggen dat je freaking arm bent ofzo. Je hebt nog steeds internet.

Sjaak
25-06-2005, 11:21
wat voor merkkleding? Wat voor dure nieuwe auto?

jaaaaaaaaaaaaaa :lol:

en wat denk je van dure vriendinnen :wink:

Ronny
25-06-2005, 11:28
ja flikker op mendo...wat een gelul weer! straatkat

Sjaak
25-06-2005, 11:31
Ik kan me niet voorstellen dat Pim dit had goedgekeurt, jammer dat mensen zijn nalatenschap zo verkwanselen met leugens.

Justinian
25-06-2005, 12:05
Mensen moeten eens niet zo zeuren. De restaurants bij dit weer zitten vol, terrassen ook. We lopen allemaal wel in merkkleding. Kunnen nog op vakantie. Hebben sociale zorg enz.

Ipv te bezuinigen op boodschappen eens een keer niet merkkleding kopen. Dat scheelt echt wel meer dan die 300x naar de Lidl in de nieuwe auto.
Octavius = correct! Mijn God wat kunnen Nederlanders klagen, echt onvoorstelbaar.

Anonymous
25-06-2005, 12:26
een dag niet gezeikt, is een dag niet geleefd zeg ik dan.

en nee, kep het niet breed. kep wel een relaxe baan, maar echt veel verdien ik nog niet. het zou wel helpen als jullie meer belasting gingen betalen, zodat er een mogelijkheid zou kunnen ontstaan voor hogere lonen voor ambtenaren :lol:

Octavius
25-06-2005, 12:42
een dag niet gezeikt, is een dag niet geleefd zeg ik dan.

en nee, kep het niet breed. kep wel een relaxe baan, maar echt veel verdien ik nog niet. het zou wel helpen als jullie meer belasting gingen betalen, zodat er een mogelijkheid zou kunnen ontstaan voor hogere lonen voor ambtenaren :lol:

Ambtenaren moeten niet zeuren want die hebben elke 5 mei een vrije dag. :wink:

Justinian
25-06-2005, 12:51
een dag niet gezeikt, is een dag niet geleefd zeg ik dan.

en nee, kep het niet breed. kep wel een relaxe baan, maar echt veel verdien ik nog niet. het zou wel helpen als jullie meer belasting gingen betalen, zodat er een mogelijkheid zou kunnen ontstaan voor hogere lonen voor ambtenaren :lol:
LMAO :lol: Ambtenaren verdienen al zat als je kijkt naar wat ze feitelijk doen. Ik kan het weten want ik heb bij verschillende overheidsorganisaties gewerkt.

MB667
25-06-2005, 13:04
jullie onderschatten het zware ambtenarenleven. hele dag internetten is zwaar afzien hoor. niet veel mensen kunnen dat volhouden zo zwaar is het.

Sjaak
25-06-2005, 13:19
jullie onderschatten het zware ambtenarenleven.

Klopt politie zijn ook ambtaren, zag er donderdag een paar zitten op een tuinstoel achter de bosjes met een laser :shock: en dat ding maar flitsen, best wel zwaar hoor

Anonymous
25-06-2005, 13:21
je gaat me toch niet beledigen he Sjaak door een vergelijking te maken met een politie- agent:lol:

Sjaak
25-06-2005, 13:24
je gaat me toch niet beledigen he Sjaak door een vergelijking te maken met een politie- agent:lol:

Haha Mendo, nee natuurlijk niet, je hebt "normale" :roll: ambtenaren en politie :roll:

Justinian
25-06-2005, 14:20
jullie onderschatten het zware ambtenarenleven. hele dag internetten is zwaar afzien hoor. niet veel mensen kunnen dat volhouden zo zwaar is het.
Ik weet er alles van Mendo :lol:

PigDog
25-06-2005, 15:02
* Kan iemand mij uitleggen waarom wij de meeste belasting betalen van alle westerse landen ????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij de laagste slarissen hebben van de westerse landen ?????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij de hoogste prijs betalen voor de aanschaf van een auto ??????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom de brandstof hier het duurst is ?????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom de brandstof in Duitsland goedkoper is, terwijl daar de wegenbelasting

al in zit ?????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom er extra wegenbelasting wordt geheven op mensen die op gas rijden,

terwijl dit het beste is voor het milieu ???????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij per hoofd van de bevolking het meeste geld aan de pot voor Europa

moeten betalen ??????????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom wij oost-europeanen binnenhalen om onze banen te laten innemen,

terwijl we 500.000 werkelozen een uitkering moeten geven ??????????

* Kan iemand mij uitleggen waarom Duitsland juist wel een hoge wisselkoers heeft bedongen voor de euro,

terwijl Zalm vond dat een lage koers juist zo goed is voor de economie ??????????????

* Kan iemand mij uitleggen met welk recht hij van Jan Modaal dus 3000 euro per jaar door de wc heeft getrokken ???

* Kan iemand mij uitleggen waar ze het zotte idee vandaan halen om de lonen te gaan matigen,

terwijl de economie niet aan te jagen is ???????????



Is eigenlijk makkelijk uit te leggen......
Omdat wij het gewoon retegoed hebben in ons land.
Ik zit nu in Bosniƫ, moet je daar maar eens vragen, hahaha

Daar hebben ze andere vragen:
* Kan iemand me uitleggen waarom ik morgen niks te eten heb?
*Kan iemand me uitleggen waarom mijn kind op die mijn is gestapt, en zijn benen kwijt is?
* Kan iemand me uitleggen waarom hier de benzine net zo duur is als in Nederland, maar wij gemiddeld maar 200 Euro per maand verdienen?
* Kan iemand me uitleggen waarom ze daar in Nederland van die domme vragen stellen, waar in de rest van de wereld niemand kan permiteren zich er druk over te maken omdat daar echt iets aan de hand is?
* Kan iemand me uitleggen waarom er daar zoveel jankerds zijn?

Justinian
25-06-2005, 18:02
Goede post Pigdog!

Ronny
25-06-2005, 20:52
pig dog hits the spot!!! :thumbs:

Anonymous
26-06-2005, 21:12
klopt helemaal, pas als we het zo slecht hebben als in een 2de, oh nee, derde wereld land hebben, mogen we pas over geldzaken gaan klagen.

sorry, mijn fout.

zo mogen we het bijv. ook niet hebben over de energiekosten die meer dan zijn verdubbeld in 4 jaar. van laagtarief 6 cent naar 5 eurocent, van hoogtarief 11 cent naar 10 eurocent. En zo nog meer dingen, nee tis allemaal leuk en aardig, laat ze het toch gewoon vertienvoudigen, wij moeten gewoon onze mond houden en niet zeuren en dit gewoon allemaal laten gebeuren. want immers, we hebben het toch veel beter als in bosnie, nepal of turkije.

PigDog
27-06-2005, 08:32
Je hebt liggen te slapen met aardrijkskunde want geen van de landen die jij noemt zijn 3e wereldlanden.

Maar ga gewoon verder met je boeiende betoog.....


Jammer dat je er niks van snapt.

Jay Hoov
27-06-2005, 09:19
Hoewel de post van Pigdog volkomen terecht en correct is, Mendo is oo niet achterlijk en hij heeft wel een punt, de meeste 'wie kan mij uitleggen' vallen wel te weerleggen, maar het kan natuurlijk niet zo zijn, dat we alle regelgeving en wetgeving maar klakkeloos moeten accepteren, gewoon omdat het in andere landen veel slechter gaat.


Touchee!!

Jochem
27-06-2005, 09:19
ja, het heeft zin om te klagen over energieprijzen. daar kan de NL regering zoveel aan doen. Aangezien wij zoveel olievelden en steekoolmijnen in ons land hebben, waar de energiecentrales op draaien. Enne, het is ook veel boeiender dan de punten genoemd door pigdog.

Octavius
27-06-2005, 09:30
Tja welk land doet er panisch over hun voorraden? Door die Yukos affaire levert Rusland bijna geen olie. Door zulke zaken gaat de prijs, nu $60,50 per vat erg snel omhoog.

Anonymous
27-06-2005, 09:47
Je hebt liggen te slapen met aardrijkskunde want geen van de landen die jij noemt zijn 3e wereldlanden.

Maar ga gewoon verder met je boeiende betoog.....


Jammer dat je er niks van snapt.

In de eerste regel vertelde ik dat we pas moesten gaan zeiken als we het zo slecht hadden als in een 3de wereld land. Ik de laatste alinea noemde ik een paar voorbeelden van landen waar het slechter ging als bij ons, en dan had ik het niet over een 2de of 3de wereldland op zicht. Maar dat boeit ook allemaal niet.

Ik begrijp jou reactie ook wel, dat we niet zo moeten klagen omdat het daar veel anders is, maar moeten we hier dan blindelings alles accepteren en aannemen, omdat we het hier toch goed hebben?

IK klaag er normaal ook vrij weinig tot niet over, over dit alles. Maar ik las toevallig die vragen allemaal op een andere site, en alhoewel ik het ook zeikerig vond overkomen, vond ik zeker dat er punten waren, waarover je over kunt nadenken.

PigDog
27-06-2005, 15:43
Sorry, Mendo....Verkeerd begrepen dan.

Ik verkeer alleen in de "gelukkige" omstandigheid dat ik nog wel eens in landen kom waar men geen zorgen heeft over ouderen, die zijn gewoon opgegeven.
Dat leert je wel nadenken, als je thuis je tweede motor maar effe uit de schuur van je koophuis trekt om lekker een rondje te spatzieren.

Ik begrijp de onvrede wel, maar vind het bij ons toch nog niet zo slecht. Mijn oma vondt het toch wel fijn in haar bejaardentehuisje, toen mijn opa was overleden. Nu heeft de Ć©Ć©n het beter dan de andere, maar door de bank genomen zijn wij nog leading met ons luxe leven in de wereld van nu.

Ik geef hier in Bosniƫ vaak ouwe mensjes wat geld voor medicijnen of eten, want er bestaat hier geen AOW. Die mensen verhongeren gewoon zonder zorg van hun kinderen (die in de Yougoslavische burgeroorlog zijn overleden). En als ze geen sprokkelhout kunnen kopen, vriezen ze 's winters gewoon dood.
Ik weet dat geld geven geen zin heeft, en dat ik niet de hele wereld kan redden.
Maar ik krijg soms last van mijn geweten, als ik die strompelende mensjes voorbij loop en dan denk dat ik 60 Euro in de maand aan breedbandinternet uitgeef, en 2 motoren en 2 auto's heb, waarvan ik van die wegenbelasting alleen al tig bejaarden hier zou kunnen voeden. En zo zou ik nog wel 20 kostenposten op kunnen noemen die totaal overbodig zijn.

En dat geeft niet, want ik heb gewoon het geluk gehad dat ik in Nederland geboren ben en dus een toekomst heb.
Ik weet dat het allemaal wat ver van je bed is, maar dank God op je blote knieƫn dat het zo ver van je bed is, en probeer je schouders op te halen wanneer er weer een lastenverzwaring is door ONS gekozen kabinet. En als je het echt niet meer trekt, dan moet je mij maar bellen, stop ik jouw oma wel wat geld toe :wink:

MB667
27-06-2005, 19:28
Mijn opa's en oma's zijn al langer als 10 en 20 jaar dood, Geldt het aanbod ook als mijn pa of ma in het bejaardenhuis belanden?:lol: (laat ik trouwens niet toe hoor, dat ze daar in terechtkomen als ze niet meer voor zich zelf kunnen zorgenn)

Kep zelf 3000 euro schuld maar als ik in turkije, polen of Spanje ben of waar ik ook geweest ben en ik zie straatkinderen van 3 jaar bedelen of ik zie oude mensen op de grond liggen, dan ken ik het ook niet laten om iets te geven, ondanks dat ik dan geen geld heb op mijn eigen rekening, en ondanks dat het vakantiegeld wat ik dan heb, eigenlijk voor de hele vakantie is en de rest van de maand in nl. Ik vind het idd dan ook dat ik het niet slechter heb en het idd wel iets beter heb als hun, maar het gaat me om de principe hier om in nl van 'niet alles blindelings aannemen en accepteren' qua geld.