PDA

View Full Version : Michael Jackson wederom aangeklaagd



Biiyen
24-06-2005, 23:06
:lol:


Michael Jackson weer aangeklaagd

UTRECHT - 24/06/05 - (Novum) - Zanger Michael Jackson heeft weer een rechtszaak aan zijn broek hangen. De popster werd voor het gerecht gesleept door een vrouw die zegt dat ze is aangevallen door een hond van Jackson. Dat zou zijn gebeurd enkele dagen nadat de popster was vrijgesproken van seksueel misbruik van een minderjarige jongen.

De 66-jarige vrouw, die 'the King of pop' op 7 juni aanklaagde, zegt 'enorme mentale, emotionele en fysieke pijn' te hebben geleden door de aanval van de hond. De witgrijze hond 'Husky' zou zijn ontsnapt uit het huis van Jackson in Los Angeles.

"De hond was bezeten van gemene en gevaarlijke neigingen en was van plan om mensen en dieren, zonder enige provocatie, aan te vallen", staat op de aanklacht, die is gepubliceerd op internet. Michael Jackson en Alejandra, de vrouw van Jackson's broer Jermaine, zouden de hond 'verwaarloosd en achteloos' op straat hebben laten rond zwerven.

De aanklaagster wil dat de kosten die zij heeft gemaakt voor de behandeling in het ziekenhuis en medicijnengebruik worden vergoed. Ook eist de vrouw een schadevergoeding voor het psychologische leed dat ze geleden heeft.

Nickuraba
24-06-2005, 23:09
zozo, jammer dat het niet weer over een kinderverkrachting ging, ik hoop dat men hem wegstopt daarvoor! die kerel spoort hem overduidelijk niet

Steve-o
24-06-2005, 23:16
Whahahaha iedereen probeert hem ook kaal te plukken.
Lekker voor hem .... viezerik dat hij er rond loopt..

Anonymous
25-06-2005, 16:11
Whahahaha iedereen probeert hem ook kaal te plukken.
Lekker voor hem .... viezerik dat hij er rond loopt..

En waarom deze uitspraak......Heeft hij ook aan jouw bips gezeten??

Arjan
25-06-2005, 18:11
nou mag het ook wel weer ophouden, als ze hem blijven aanklagen blijf ik zijn lelijke rotkop op tv zien..

Joris
25-06-2005, 20:04
nou mag het ook wel weer ophouden, als ze hem blijven aanklagen blijf ik zijn lelijke rotkop op tv zien..
2

Marco
28-06-2005, 12:45
wat een schijnverhaal, ik geloof niks van die vrouw haar praatjes.

Sebasabi
29-06-2005, 14:14
Die man is een problemen magneet :P