PDA

View Full Version : Word Perfect 5.1



Sjaak
25-06-2005, 11:13
weet iemand een convertor om WP 5.1 files om te zetten naar WORD in XP of weet iemand waar ik een gratis versie van WP kan downloaden op het net, want ik kan niks vinden via google.

Ronald
25-06-2005, 15:34
weet iemand een convertor om WP 5.1 files om te zetten naar WORD in XP of weet iemand waar ik een gratis versie van WP kan downloaden op het net, want ik kan niks vinden via google.
Dat zit in Word zelf. Als ie dat bij jou niet doet moet je de optie nog even installeren:

- Start / Cofiguratiescherm / Software
- Microsoft Office / Wijzigen
- Onderdelen toevoegen
- "Geavanceerde aanpassing van toepassingen kiezen" aanvinken en op volgende klikken
- Vervolgens bij "gedeelde onderdelen van Office" naar "Conversieprogramma's en filters" gaan en zoeken naar WP 5.x

Wel ff de "originele" Office CD erbij houden zodat je 'm er daar af kunt halen.

Sjaak
25-06-2005, 16:44
weet iemand een convertor om WP 5.1 files om te zetten naar WORD in XP of weet iemand waar ik een gratis versie van WP kan downloaden op het net, want ik kan niks vinden via google.
Dat zit in Word zelf. Als ie dat bij jou niet doet moet je de optie nog even installeren:

- Start / Cofiguratiescherm / Software
- Microsoft Office / Wijzigen
- Onderdelen toevoegen
- "Geavanceerde aanpassing van toepassingen kiezen" aanvinken en op volgende klikken
- Vervolgens bij "gedeelde onderdelen van Office" naar "Conversieprogramma's en filters" gaan en zoeken naar WP 5.x

Wel ff de "originele" Office CD erbij houden zodat je 'm er daar af kunt halen.

Thanks Ronald :thumbs: daar heb ik wat aan.

Sjaak

NTT-FX
25-06-2005, 20:50
of je scoort Open office (http://nl.openoffice.org) voor niks ;)
Kan zowel word als wp ( en nog meer spul aan ) en werkt stukken lekkerder dan al die andere ( veel te dure ) office paketten :)