PDA

View Full Version : Foto's pas maken in een frame



Sjaak
28-06-2005, 22:21
Ik heb wat hulp nodig want ik wil graag weten met welk programma je foto's van verschillende grote pas kan maken in een frame want mijn webmaster is helemaal gestopt.

Wie weet met welk programma dit is gedaan en waar kan ik dit downloaden

Alvast bedankt

Sjaak

Biiyen
28-06-2005, 22:25
Dat kan met vrijwel alle fotobewerkings programma's Sjaak. Ik werk met paint Shop Pro8 en daarmee gaat het prima! Maarrrrrr met alle concurenten zoals Photoshop gaat het ook zonder problemen. Als je een kopietje van PSP8 moet hebben dan pm je maar.

A-team
28-06-2005, 22:50
kijk eens op download.com daar vind je ook programma's ps fireworks vind ik de beste als het om www gaat.

Jeroen
28-06-2005, 23:14
Vraag het je webmaster. Of zijn jullie niet zo vredig uit elkaar gegaan?

Sjaak
29-06-2005, 09:50
Dat kan met vrijwel alle fotobewerkings programma's Sjaak. Ik werk met paint Shop Pro8 en daarmee gaat het prima! Maarrrrrr met alle concurenten zoals Photoshop gaat het ook zonder problemen. Als je een kopietje van PSP8 moet hebben dan pm je maar.

Thanks dan ga ik het effe met Paint Shop Prop proberen vond ik ook altijd wel een fijn programma.

Sjaak
29-06-2005, 09:52
kijk eens op download.com daar vind je ook programma's ps fireworks vind ik de beste als het om www gaat.

OK thanks voor de tip :thumbs:

Biiyen
29-06-2005, 09:54
Dat kan met vrijwel alle fotobewerkings programma's Sjaak. Ik werk met paint Shop Pro8 en daarmee gaat het prima! Maarrrrrr met alle concurenten zoals Photoshop gaat het ook zonder problemen. Als je een kopietje van PSP8 moet hebben dan pm je maar.

Thanks dan ga ik het effe met Paint Shop Prop proberen vond ik ook altijd wel een fijn programma.

Maak eerst een nieuw frame van de grootte die je nodig hebt en dan hoef je die fototjes maar erin te zetten door het te "copy'en" en daarna op het nieuwe frame gaan staan en te kiezen voor "paste as new layer" .. KKDWD kind kan de was doen :lol: