PDA

View Full Version : gescheurde rib



A.F.
29-06-2005, 11:46
:( ja ja ... waarvan ik dacht dat het een gekneusde rib was... en/of net als die zwevende rib van Silat... ben ik er nu achter dat me rib gescheurd is! :? :? :? :? :? :? :?

VET GAAR!

6weken uit de roulatie...

Anonymous
29-06-2005, 11:54
Heb exact hetzelfde gehad, scheurtje in mijn borstbeen en in mijn onderste rib. Herstel proces duurt idd. klote lang. Maar ik kon naar een paar weken wel weer rustig op de zak boksen, voor ik weer normaal kon trappen en kon worstelen heeft in totaal iets van 8 of 9 weken geduurd.

A.F.
29-06-2005, 12:07
Heb exact hetzelfde gehad, scheurtje in mijn borstbeen en in mijn onderste rib. Herstel proces duurt idd. klote lang. Maar ik kon naar een paar weken wel weer rustig op de zak boksen, voor ik weer normaal kon trappen en kon worstelen heeft in totaal iets van 8 of 9 weken geduurd.

dat gaat allemaal nog wel een beetje...maar het werd afgeraden om iets te gaan doen ...

heel gaar aangezien ik al bijna een half jaar met ribklachten loop!

balen! zwaar balen!

heb je er nu nog last van?????

Ronny
29-06-2005, 13:10
maar goed dat je toch nog ff naar de dokter bent gegaan. Beterschap arno

Anonymous
29-06-2005, 13:11
Nee, met gewoon trainen enzo ook niet. Ik had vooral last van mijn rib met ronde trappen en van mijn borstbeen met knieen.

Het lijkt soms wel iets gevoeliger als eerder als je er bv. een knie of trap op krijgt.

Er wordt idd. afgeraden om uberhaubt iets te doen, maar ja.. stilzitten is best moeilijk en als je er dan toch bent om te kijken dan heb je al snel zoiets van, ach dan kan ik ook wel ff op de zak gaan trainen.

Silat
29-06-2005, 16:28
Zwaar klote man!!

waar zit die scheur dan en hoe kwam dat?

mja... gedeelde smart is halve smart :mrgreen:

Ik heb de rontegenfoto's maar ik word er niet wijs van. De dokter zegt dat die verdikking de beschermlaag is om de breuk van mijn rib + dat stuk wat scheef zit. Het kan wel 2 jaar duren voordat die bult een beetje weg is.

Frustrerender is langs de kant zitten en kijken naar je kickboxles.

iig succes :thumbs:

A.F.
29-06-2005, 16:42
@dennuz
kga gewoon beetje krachttraining doen.. voor zover dat lukt...
@ronny
thnx man, bedankt nog voor je advies...ben blij dat ik naar je heb geluisterd!
@silat
ergens bij me 11de rib ofzo.. khad er al een hele tijd last van..maar sinds verleden week begon er opeens een bult te komen. Ben iets te fanatiek met worstelen/grondvechten geweest. Werd zwaar gegooid. Ook beetje dom hoor. Met me 67 kilo tegen een veel zwaarder iemand. En toen is het er keihard ingeknald .. nog fanatiek gesport daarna en zaterdag was het opeens een behoorlijk bultje.

hahahaha....

Ronny
29-06-2005, 17:07
@ronny
thnx man, bedankt nog voor je advies...ben blij dat ik naar je heb geluisterd!

....

hou op man...

Anonymous
29-06-2005, 17:38
@ronny
thnx man, bedankt nog voor je advies...ben blij dat ik naar je heb geluisterd!

....

hou op man...

sorry ik weet het .... is teveel eer voor je hé

haha

Aaronk
29-06-2005, 18:10
ronny en arno.. het is te makkelijk laat maar

sterkte gozer

A.F.
29-06-2005, 18:32
ronny en arno.. het is te makkelijk laat maar

sterkte gozer

hahahahahahaha .... thnx Karels

Ronny
01-07-2005, 00:55
ronny en arno.. het is te makkelijk laat maar

sterkte gozer

aaron, je wil niet weten hoe makkelijk het soms met jou is.....