PDA

View Full Version : Lion vs Tiger



Wheelie
02-07-2005, 16:18
http://animalpark.pe.kr/spboard/board.cgi?id=apqna&page=1&action=view&number=5285.cgi&img=no

jammer dat het zo kort is

Nickuraba
02-07-2005, 19:26
sodeju, die kracht die je ziet als zon beest mept, ongelovelijk. Maar ind jammer dat het zo kort duurt, die tijger zou t toch afleggen want voor zover ik kon zien zag ik 1 tijger en een tal leeuwen en leeuwinnen.
BTW btw doen die dieren samen?

A.F.
02-07-2005, 20:31
sodeju, die kracht die je ziet als zon beest mept, ongelovelijk. Maar ind jammer dat het zo kort duurt, die tijger zou t toch afleggen want voor zover ik kon zien zag ik 1 tijger en een tal leeuwen en leeuwinnen.
BTW btw doen die dieren samen?

ja, zijn vaak familie van elkaar of ze zitten in een groep ... en die helpen elkaar!

Ook met jagen, vechten etc. , kgeloof alleen niet als het dominante mannetje word uitgedaagd door een ander mannetje dan moet ie het alleen opknappen

Nickuraba
04-07-2005, 19:34
sodeju, die kracht die je ziet als zon beest mept, ongelovelijk. Maar ind jammer dat het zo kort duurt, die tijger zou t toch afleggen want voor zover ik kon zien zag ik 1 tijger en een tal leeuwen en leeuwinnen.
BTW btw doen die dieren samen?

ja, zijn vaak familie van elkaar of ze zitten in een groep ... en die helpen elkaar!

Ook met jagen, vechten etc. , kgeloof alleen niet als het dominante mannetje word uitgedaagd door een ander mannetje dan moet ie het alleen opknappen

@ dieren samen bedoel ik tijger en een leeuw, k wist niet dat hun natuurlijke habitat elkaar doorkruisden

rtbrouwer
05-07-2005, 13:25
aan de URL te zien www.animalpark.etc zal het wel in een animalpark zijn gefilmd.