PDA

View Full Version : Sensation white 2005 opgenomen?



LJ Silver
05-07-2005, 10:00
Ik had zaterdagavond sensation gekeken via id-t.nl en met adobe audition(muziekprogramma) ingesteld dat hij tot 6.00 zou opnemen.

Nou bleek de volgende morgen dat hij 6 minuten heeft opgenomen :?

Heeft iemand anders het opgenomen, of weet iemand waar je het zou kunnen vinden?

tenks!

MB667
05-07-2005, 11:03
Thuis heb ik wel een paar site's voor live sets van parties, maar ik ben vergeten hoe ze heetten, kijk vanavond thuis wel voor je.

Vraag het op partyflock.nl of hardbase.net...

NTT-FX
05-07-2005, 14:01
Zat livesets te vinden ; zoek wel naar de proper versies want er gaan er ook zat rond met alle reclamestuff er nog gewoon in. :?

Wheelie
05-07-2005, 16:27
Sensation white 2005 amsterdam arena:


Armin van buuren
Audio bullys
David guetta
Dj jean
Laidback luke
Marco V
Mega mix 2005

deze word gepost in a.b.sounds.mp3.dance

lunatic
05-07-2005, 17:53
wat is dat megamix precies??
Ik ga Zaterdag naar Sensation black en daar staat ook midden in het programma megamix.
Wie kan hetmij vertellen?

m.g
05-07-2005, 19:55
Dan zetten ze een cd op zodat ze lekker nog meer en makkelijker geld kunnen verdienen. :twisted: Dan is er meestal ook iets te zien an dansers enzo...

lunatic
05-07-2005, 21:41
Dan zetten ze een cd op zodat ze lekker nog meer en makkelijker geld kunnen verdienen. :twisted: Dan is er meestal ook iets te zien an dansers enzo...

mmm, als we maar flink kunnen stampen :lol:
zijn er nogmeer mensen die zaterdag naar black gaan?

NTT-FX
06-07-2005, 07:31
De megamix van white was dit jaar dramatisch slecht gemixed dus ik hou m'n hart vast voor black a.s. zaterdag.
De set van Yoji Biomehanika word wel ouderwets knalluh :twisted:

Anonymous
06-07-2005, 09:25
Dan zetten ze een cd op zodat ze lekker nog meer en makkelijker geld kunnen verdienen. :twisted: Dan is er meestal ook iets te zien an dansers enzo...

mmm, als we maar flink kunnen stampen :lol:
zijn er nogmeer mensen die zaterdag naar black gaan?

Nee, vorig jaar vond ik het veels te soft, alleen dark raver en promo waren wel leuk, maar de hardstyle viel zwaar tegen. dit jaar gaan we wel naar Decibel Outdoor.

LJ Silver
06-07-2005, 17:23
Sensation white 2005 amsterdam arena:


Armin van buuren
Audio bullys
David guetta
Dj jean
Laidback luke
Marco V
Mega mix 2005

deze word gepost in a.b.sounds.mp3.dance

a.b.sounds.mp3.dance ? wat is dat een site ?

Wheelie
06-07-2005, 17:37
nee dat is een nieuwsgroep

ik download alles van nieuwsgroepen

lunatic
06-07-2005, 18:55
Dan zetten ze een cd op zodat ze lekker nog meer en makkelijker geld kunnen verdienen. :twisted: Dan is er meestal ook iets te zien an dansers enzo...

mmm, als we maar flink kunnen stampen :lol:
zijn er nogmeer mensen die zaterdag naar black gaan?

Nee, vorig jaar vond ik het veels te soft, alleen dark raver en promo waren wel leuk, maar de hardstyle viel zwaar tegen. dit jaar gaan we wel naar Decibel Outdoor.

De eerste 3 dj's boeien me ook ni.
We hebben iniedergeval Luna Dana The Prophet :D
En tja als eindknaller ff old skool hakkuhh met outblast :P