PDA

View Full Version : Tiener aangehouden met zelfgemaakte bom



king
13-07-2005, 11:55
Tiener aangehouden met zelfgemaakte bom

ROTTERDAM/AMSTERDAM - De nationale reccherche heeft maandagavond in Amsterdam een 17-jarige jongen aangehouden die in het ouderlijk huis een zelfgemaakt explosief had verborgen.

De jongen is als verdachte naar voren gekomen in het onderzoek naar de Hofstadgroep, het terreurnetwerk waartoe ook Mohammed B., de zelfverklaarde moordenaar van Theo van Gogh, zou behoren.


Volgens een woordvoerder van het landelijk parket van het Openbaar Ministerie (OM) blijkt uit voorlopig onderzoek dat de bom "potentieel gevaarlijk" was.

:shock: 17 jaar en dan al met bommen spelen...ik hoop dat ze even goed de bezem door die gemeenschap halen, en snel!

A.F.
13-07-2005, 12:05
Een bom die potentieel gevaarlijk is?????

ZIjn er bommen die niet potentieel gevaarlijk zijn dan? :roll:

*edit*

ik ben jullie ff voor... Tom Jones ze Sexbom

Zo, die grap hoeven jullie niet te maken

Anonymous
13-07-2005, 12:08
Een bom die potentieel gevaarlijk is?????

ZIjn er bommen die niet potentieel gevaarlijk zijn dan? :roll:

bom = Mo b nerovetsrethca ihih

was met jou??

Anonymous
13-07-2005, 12:13
was een ex verdachte die toch weer zoals het normaal is in NL gewoon vrij rondtloopt.

Dalgliesh
13-07-2005, 12:14
Ik maakte op mijn 15e al bommen van vuurwerk en spullen uit het scheikunde lokaal. Maar die noem ik potentieel niet gevaarlijk, maar het is een makkie om ze wel gevaarlijk te maken. Alle ingedienten x10 en ik kom een heel eind. Je kunt trouwens op internet vinden hoe je een bom moet maken...

Dalgliesh
13-07-2005, 12:18
Ik ken wel iemand op dit forum die dom genoeg is...

Anonymous
13-07-2005, 13:53
ik maakte vroeger ook drie dubbele nitraat spijkerbommen, maar dat was just for fun, en niet om mensen op te blazen. Alshoewel ik me idd afvraag waarom ik die spijkers erom heen plakte.

ICON
13-07-2005, 13:59
Een bom die potentieel gevaarlijk is?????

ZIjn er bommen die niet potentieel gevaarlijk zijn dan? :roll:

bom = Mo b nerovetsrethca ihih

was met jou??

lol, wie is dit? deuce?

neej helaas heeft deuce een tijdje geen internet zodat we niet kunnen genieten van zijn ongelooflijk grappige posts

micha
13-07-2005, 14:07
Ik maakte op mijn 15e al bommen van vuurwerk en spullen uit het scheikunde lokaal. Maar die noem ik potentieel niet gevaarlijk, maar het is een makkie om ze wel gevaarlijk te maken. Alle ingedienten x10 en ik kom een heel eind. Je kunt trouwens op internet vinden hoe je een bom moet maken...

klopt ik deed dit ook. welke jongen maakte nu niet zelf bommen in zijn jeugd. maar als hij idd een moslimfundamentelist is dan is er wat anders aan hand

Jochem
13-07-2005, 16:29
dingen opblazen hoort bij opgroeien toch. Zolang je maar geen mensen en leuke dieren opblaast is het goed ;)

Dalgliesh
13-07-2005, 19:20
dingen opblazen hoort bij opgroeien toch. Zolang je maar geen mensen en leuke dieren opblaast is het goed ;)
Lol @ leuke dieren, wat is geen leuk dier?

Ossie
13-07-2005, 19:38
Ik heb hier wel gemengde gevoelens bij.....

Ik maakte ook altijd bommen, die maakte ik dan bijv. met stalen buizen etc. Dat is potentieel ook heel gevaarlijk. Maar ik stak ze dan wel af op plaatsen en tijdstippen waarop niemand in de buurt was.....
Dus misschien is het niet eens zo erg.

Maar als het zo is dat die jongens echt van plan waren om daar anderen 'pijn mee te doen' dan ligt het natuurlijk anders.


Je zal maar zo'n bom maken voor de lul en vervolgens serieus verdacht worden van terrorisme :shock: Heb je wel een probleempje :lol:

Anonymous
13-07-2005, 20:13
dingen opblazen hoort bij opgroeien toch. Zolang je maar geen mensen en leuke dieren opblaast is het goed ;)
Lol @ leuke dieren, wat is geen leuk dier?

die wat je kunt afschieten via internet :roll: :)

Dalgliesh
13-07-2005, 21:56
dingen opblazen hoort bij opgroeien toch. Zolang je maar geen mensen en leuke dieren opblaast is het goed ;)
Lol @ leuke dieren, wat is geen leuk dier?

die wat je kunt afschieten via internet :roll: :)
Ja, maar daar zaten ook hertjes bij! Damn, wat was dat vet zeg, helaas is die site eruit, kreeg toen een email van die gasten en werd mijn geld voor die maand terug gestort.

Anonymous
13-07-2005, 21:57
en ik geloofde het toen ook nog

Dalgliesh
13-07-2005, 21:58
en ik geloofde het toen ook nog
Shit, ik dacht nu nog steeds :D Ik kreeg toen gewoon boze email en pm's WHAHAHAHAAAAHAAA Ik ben een pestkop :twisted:

Anonymous
13-07-2005, 22:01
hehehe.NEEN.

Aaronk
13-07-2005, 22:04
ik heb ooit een kat vermoord. en een koe geslagen

Leon
14-07-2005, 08:02
ik heb ooit een kat vermoord. en een koe geslagen

Waarom zou je een kat vermoorden? :?

B3 lik3 M3
14-07-2005, 08:42
- Ontopic -

Leon
14-07-2005, 10:07
Die jongen scheen trouwens gewoon nederlands te zijn
die de islam later boven zijn eerdere geloof heeft verkozen :?